Trip to Almaty

Айнабаева Жансая Маратқызы

Білім беру саласы: «Коммуникация»

Мақсаты: Балаларға «Көліктер», «Сандар», «Түстер», «Рәміздер», «Жемістер мен көкөністер» тақырыптары бойынша лексиканы қайталау. Сөздік қордың кеңеюіне ықпал ету: тыңдау, сөйлеу дағдыларын дамыту; оқушының ойлау қабілетінің дамыту: пәнге деген қызығушылықтың одан әрі дамуына ықпал ету.

Көрнекі құралдар: интербелсенді тақта, тақырыптық суреттер,карточкалар.

Билингвальді компонент: сары-желтый-yellow,бес-пять-five,ту-флаг-flag,алма-яблоко-apple.

Мотивациялық қозғаушы

Teacher:

– Good morning dear children!

Children:

Good morning,  teacher!

Every day,

I go to kindergarden.

I meet my friends,

And I love you!

Teacher:

– How are you today?

Children:

– We are fine!

Teacher:

– Let’s begin our lesson. Are you ready ?

Children:

–  Yes, we are ready !

Teacher:

-Where are you from?

Children:

– I am from Kazakhstan.

– Балалар, бүгінгі біздің оқу қызметіміз өзгеше өтеді. Өйткені,бүгін саяхатқа аттанамыз.Балалар,бізге қонақ келіпті. (Mr.James хат алып келеді). Қане ,алып ішін ашып көрейік.Хатта Білімпаз бала Алматы қаласына қонаққа шақырады және балаларға сыйлығы бар екендігін айтады.

-Ал, балалар Алматы қаласына барамыз ба? Қандай транспорт түрімен барсақ болады?

-By plane, by cheap, by car and by bus.

-Олай болса балалар автобусқа мінейік.Балалар автобуста отырып «The wheel on the bus» әннің 1 шумағын айтып барады. Автобуста келе жатып жолдың бойында кедергіге тап болады.

Іздену ұйымдастырушы

The fisrt task:

-Do you know the symbols of Kazakhstan?

– National Flag, National Emblem and anthem of the Republic of Kazakhstan.

-Very good! You are very clever !

-Маған кім рәміздер туралы тақпақ айтып береді?

Ержан:

Native land – mother,

Native land – universe,

Native land – Kazakhstan!

Назерке :

The flag is blue,

The flay is bright,

I like it very much.

Қайсар:

The flag is sun,

The blue-blue sky.

-Балалар автобусымызға отырып,ары қарай  жүрейік.(ән «The wheel on the bus» жалғасы).Ой, балалар тағы кедергіге тап болдық.

The second task:

-How many herb on the picture?

-Four herb on the picture.Осы тұста біз нешеге дейін санай аламыз, айтып берейікші. Children counting 1 to 10.

– One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten.

– Балалар автобусымызға отырайық, саяхатымызды жалғастырайық.

(ән «The wheel on the bus» жалғасы).

– Are you tired? Let ‘s do physical exercises.

Hands up,

Hands down.

Up and down,

Up and down.

Hands up,

Hands down.

Head up,

Head down.

Up and down,

Up and down.

Head up,

Head  down.

(ән «The wheel on the bus» жалғасы)

The third task:

– What colour is flag? And what is this ?

-Flag is blue,the sun is yellow and eagle is flying.

-Now , children what colours do you know?

-Yellow, blue ,red, green and orange.

-Балалар , міне кедергілерден өтіп Алматы қаласына да жеттік. Алматы қаласында нені көріп тұрмыз? What you see?

– We are see an apple. (балаларға сыйлық ретінде алма үлестіріп беріледі).

– Yes, all right. It is an apple. An apple is symbol of Almaty city. Children , apple is vegetable or fruit?

– It is a fruit.

– What kind of fruits and vegetables do you know?

– A pear, a banana, a carrot, a tomato and a potato. Ендеше , картоп туралы тақпағымызды айтып берейікші.

One potato, two potatoes

Three potatoes  four.

Five potatoes , six potatoes

Seven potatoes more.

-Балалар, сіздерге Алматы қаласы ұнап жатыр ма? Бірақ, біздің балабақшаға оралатын уақытымыз болды, өйткені, біздің көп уақытымыз жолдағы кедергілерден өтумен кетті. (ән «The wheel on the bus» соңы)

Рефлексті коорекциялаушы

-Сонымен, балалар, біз қайда қонаққа бардық?Жолда қандай кедергілерге тап болдық?

– We are say about symbols of Kazakhstan. Балалар жол бойы көрген білгенін айтып береді.

– Very good my dear boys and girls! Thank you very much for good job! The lesson is over! Сау болыңыз! До свиданье! Good bye!

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *