Кіріктірілген функцияларды практикалық тұрғыда қолдану
Бөлім: | 8.2А бөлім. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу | |||||
Педагогтің
аты-жөні |
Жанабаева Камшат Жумабаевна | |||||
Күні: | 25.11.2021 ж | |||||
Сынып: | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақтың тақырыбы | Кіріктірілген функцияларды практикалық тұрғыда қолдану | |||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану; | |||||
Сабақ мақсаты | ● MS Excel- де кіріктірілген функцияларды (математикалық, статистикалық, логикалық) қолдана отырып есеп шығару. | |||||
Сәттілік критерийі: | Кіріктірілген функцияларды қолданып, шығарылған есептедің қорытындыларынан ұяшықтың мәнін таба біледі.
Есептерді шығару үшін формулаларды қолдана біледі. |
|||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар істей біледі:
Функциялардың қолдану ережелерін түсіндіре біледі, Формула мен функциялардың жазылу синтаксисін түсіндіре алады |
|||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Сабақтың басы
Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин
|
Миға шабуыл. Өткен сабақ материалдары бойынша тест сұрақтары беріледі:
«QR код» әдісі арқылы
|
Оқушылар тест тапсырмасын орындайды.
Оқушылар жауаптарын өздері тексереді.
|
ҚБ «Шапалақ» әдісі арқылы
|
Инфтербелсенді тақта | ||
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ 30 мин |
Learnis платформасы арқылы «Интерактивті видео» әдісі арқылы жаңа сабақтың бейнеролигін қарайды.
№1 практикалық жұмыс. Рамазан оқу жылының соңында үздіктер қатарынан табылып, емтиханнан босатылатынын не босатылмайтынын анықта. Тапсырманы орындау қадамдары: 1.Талдау бағанындағы D4 ұяшығына логикалық функция қолданамыз: =ЕСЛИ(D4=5; 1; 0) 2. D4 ұяшығындағы формуланы D17 ұяшығына дейін көшіріп қоямыз. 3. D18 ұяшығына D4-тен D17-ге дейінгі ұяшықтағы сандардың қосындысын табамыз. =СУММ(D4:D17) 4. D19 ұяшығына логикалық функция қолданамыз: =ЕСЛИ(D18=14;”Ия”;”Жоқ”) 5. С18 ұяшығына C4 пен C17 мәндерінің арифметикалық орташасын табу формуласын қоямыз: =СРЗНАЧ(C4:C17) Жұптық жұмыс. Дәптерге орындайық. Сөйлемді толықтырыңдар. Жеке жұмыс. Сызбада көрсетілген тапсырманы компьютерде орында. |
Дескриптор: MS Excel бағдарламасында қажетті есептеулер үшін математикалық функцияларды пайдалана алады. Электрондық кестедегі кіріктірілген функцияларды пайдалану арқылы қарапайым есептеулерді орындайды
Оқулықтар көрсетілген тапсырманы жұбымен дәптерге орындайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Бірін – бірі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ парағы |
||
Сабақтың соңы
Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Оқушылар сұраққа жауап береді:
Сабақ барысында қандай қиындықтар болды? Сабақ беру кезінде маған не жетіспеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды | А4, конспект
|