Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Мұғалім: Абильдаева Аида Алматовна, тарих пәнінің мұғалімі

Мектеп:  «Балдәурен-Балқаш» РОСО, Қарағанды облысы Балқаш қаласы

Күні: 14.12.2020ж.

Сынып: 9 «А»

Қатысқандар саны:     _____

Қатыспағандар саны: _____

Ұзақ мерзімді сабақ жоспарының бөлімі: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Сабақтың тақырыбы Қаныш Сәтбаев – жан-жақты ғалым
Оқумақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Сабақтың  мақсаттары: Барлық оқушылар:

Қ.Сәтбаевтың өмірі мен ғылымға қосқан үлесін талдайды және бағалайды.

Көптеген оқушылар:

Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесімен ғылыми еңбектерін талдайды.

Кейбір оқушылар:

Қ.Сәтбаевтың ашқан кен орындарын және орналасқан жерлерін дәлелдеп картада көрсетеді.

Бағалау  критерийі ·      Талдау:  Қ.Сәтбаевтың өмірі мен ғылымға қосқан үлесін талдап оны бағалайды.

·      Синтез: Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесімен ғылыми еңбектерін талдайды.

·      Бағалау: Қ.Сәтбаевтың ашқан кен орындарын және орналасқан жерлерін дәлелдейді.

Бағалау  критерийлері Барлық оқушылар:

Қ.Сәтбаевтың өмірі мен ғылымға қосқан үлесін талдап оны бағалай алады.

Көптеген оқушылар:

Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесімен ғылыми еңбектерін талдай алады.

Кейбір оқушылар:

Қ.Сәтбаевтың ашқан кен орындарын және орналасқан жерлерін дәлелдеп картада көрсете алады

Тілдік  мақсаттар 1.Пәндік лексика мен терминология:

• феномен • геология • академия

1. Тірек сөздер арқылы Қ.Сәтбаевтың еңбектеріне тірек сызба құрастырады (жазылым дағдысы)

2. Қ.Сәтбаевтың тарихта қалдырған еңбектерін айтады (айтылым дағдысы) 3. Қ.Сәтбаевтың атқарған қызметі туралы мәтін жұмысын жасайды (оқылым дағдысы)

Құндылықтар «Мәңгілік Ел» идеясы аясында оқушылардың патриоттық сезімін ояту және тұлғаға кұрмет көрсету.
Пәнаралық

байланыс

–       география пәні, қазақ әдебиеті.
Бастапқы білім ХХғ 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін біледі.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дерек

көздер

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, сабаққа даярлау.

Сыныпта  жағымды  ахуал туғызу «Жылы лебіз»

Оқушыларды кәмпит түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

1-топ: сары кәмпит

2-топ: көк кәмпит

3-топ: қызыл кәмпит

Топқа бөлу
Сабақтың ортасы

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа такырып. Видео  арқылы  тақырыпты ашу.

Топтық жұмыс. Бейнематериалмен  жұмыс

Дескриптор:

1.Қ.Сәтбаевтың өмірі мен ғылымға қосқан үлесін анықтайды.

2.Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесімен ғылыми еңбектерін зерттейді.

3. Қ.Сәтбаевтың ашқан кен орындарын және орналасқан жерлерін дәлелдеп  картада көрсете алады.

Сабақты әрі қарай топта жалғастырамыз.

1-топ: Зерттеушілер

2-топ: Байланыстырушылар

3-топ: Қорытындылаушылар

 

 

 

1-тапсырма.

1-топ. Зерттеушілер:

Қ.Сәтбаевтың өмірі мен ғылымға қосқан үлесінанықтаңыздар.

2-топ. Байланыстырушылар:

Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесімен ғылыми еңбектерін зерттеңіздер.

3-топ. Қорытындылаушылар:

Қ.Сәтбаевтың ашқан кен орындарын және орналасқан жерлерін дәлелдеп  картадан көрсетіңіздер.

Бағалау. Топтар бірін-бірі критерийлер арқылы бағалайды.

 

ҚБ: Жапондық бағалау әдісі

 

Бағалау крийтерийлері:

1.Ғалымның жан-жақтылығын сипаттау;

2.Кемінде 1 дәлелдер келтіру

3.Қорытынды ой тұжырым

 

2-тапсырма. Тарихи тұлғалармен таныс.

Қ. Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға бер.

1. Қазақ КСР   ұйымдастырушысы, тұңғыш президенті.

2. Қазақстан   ғылыми мектебінің негізін қалаушы.

3. Қазақстандық   ғылымының негізін салушы.

4. Қазақ КСР  академигі.

5. Қазақтан шыққан тұңғыш .

6. Қоғам .

 

Керекті сөздер: Ғылым академиясын, геолог, металлогения, қайраткері, геологтары, академиясының.

ҚБ:: «Бас бармақ»

 

 

 

 

https://bilimland.com/kk/subject/qazaqstan-tarihy/8-synyp/qanysh-satbaev-zhan-zhaqty-halym?mid=0639f5b1-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

 

«Көшбасшы және тыңдаушыла» әдісі

 

 

 

 

 

Тыңдай білу, сұрақтар қою тақырыптың ашылуы

 

 

 

 

 

Сергіту сәті «Тик-ток» би Видео
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 мин

1-тапсырма.Қаныш Имантайұлына қатысты ақпаратты тап. Дұрыс жауап саны: 5

Ø  Қостанай және Алтайдағы темір, марганец, Қаратаудағы фосфорит кендерін игерудегі еңбектері.

Ø  Сарыарқа, кенді Алтай, Қарағанды, Қаратау аймақтарын зерттеп, ғылыми қорытынды жасады.

Ø  Ғалымның зерттеу еңбегі бойынша Сарыарқаның металлогендік  және болжам карталары жасалды.

Ø  Орал-Ембі мұнайлы ауданы туралы еңбек жазды.

Ø  Қазақстан «Кеңес Одағының тұтас металлогенді аймағы болатыны туралы тұжырым» жасады.

Ø  Жезқазған-Ұлытау, Қарсақпай, Қаратау полиметалл кендері жөнінде  ғылыми  еңбек  жазды.

Ø  Орал-Ембі  мұнайлы  ауданы  мұнайға аса бай облыстардың  бірі  болып  саналды.

Ø  Ертіс-Қарағанды  каналының  қазылуына, ғылыми-зерттеу  институттарының  ашылуына  тікелей  араласты.

Ø  Қарағанды  көмір кенінің қоры  туралы көлемді еңбек жазды.

Мұғалімнің ҚБ

 

2-тапсырма.

1.      Қ. Сәтбаевтың зерттеген негізгі ғылым саласы.

a)      геология

b)      әдебиет

c)      тарих

d)     география

e)      биология

2.      Қ. Сәтбаевтың іргелі еңбектерінің бірі.

a)      Физика оқулығы

b)      «Едіге» жыры

c)      Сарыарқа металлогендік картасы

d)     Маңғыстау тектоникалық картасы

e)      Мұнайлы  аудандар туралы

3.      Қаныш Имантайұлының құрметіне аталды:

a)      Жоңғар Алатауы жотасындағы мұздақ пен шың.

b)      Ұлытау  шоқысы

c)      Оқжетпес биіктігі

d)     Орал  тауының биік нүктесі

e)      Сарыарқаның ұсақ шоқылары

4.      «Сатбаевит»  деп аталған  минерал қайдан  табылды?

a)      Кенді Алтайдан

b)      Жезқазған кен орнынан

c)      Қарсақпай кенішінен

d)     Қаратаудағы кен орнынан

e)      Каспий бойынан

5.      Қазақ КСР-нің Ғылым академиясы  қай  жылы ашылды?

a)      1942 жылы

b)      1950 жылы

c)      1946 жылы

d)     1947 жылы

e)      1944 жылы

 

 

әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

 

 

Рефлексия «Тазалық» ойыны. Оқушылар стикерлерге кері байланыс жазып  жабыстырады.

 

 

Стикерлер
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

     
Жалпы бағалау:

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?

1

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алатын еді (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?

1:

Мен сабақ кезінде келесі сабаққа дайындалуға көмектесетіндей сынып немесе белгілі бір оқушылар туралы не білдім

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *