Біздер бәрін білеміз.
Куатбай Алтынгуль Куатбаевна.
Сабақтың тақырыбы: «Біздер бәрін білеміз»
Сабақтың мақсаты:«Үйшік» ертегі желісі арқылы балалардың жыл бойғы алған білімдерін тиянақтау. Тапсырмалар орындау барысында бір-біріне достық сезіммен қарауға баулу. Ептілікке, жылдамдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
Тәрбиеші: -Балалар біздің бүгінгі күніміз көңілді, әрі сәтті өту үшін шаттық шеңберін орындап, бір-бірімізге күндей жылы лебіз сыйлайық!
-Арайлап, таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жадырайды жүзіміз,
Жарқырайды тобымыз.
-Саламатсыздар ма, балалар!
-Саламатсыздар ма, апайлар!
-Балалар, біз бүгін, ертегілер еліне саяхаттаймыз. Осы, сендер қандай ертегілер білесіңдер?
Балалар жауабы: «Жеті лақ», «Бауырсақ», «Мақта қыз бен мысық», «Ұйқыдағы ару» т.б.
-Жарайсыңдар, біраз ертегі түрлерін атап бердіңдер. Енді жан-жағымызға дұрыстап қараймыз.
Ғажайып сәт! Ертегі ханшайымы әдемі әуенмен, сиқырлы таяғымен балаларды таңдандыра, күліп кіріп келеді.
Тәрбиеші: -О-о, бізге Ертегілер ханшайымы келді, сәлемдесейік.
Ертегілер ханшайымы:
-Балалар, мен сендерді «Ертегілер әлеміне» қонаққа шақырып келдім.
Тәрбиеші: -Балалар барамыз ба?
Балалар жауабы: -Ертегілер еліне, қонақ болып барайық,- дейді.
Ендеше, автобусқа мініп, көзімізді жұмамыз. «Ертегілер әлеміне» сапарлап шығады. (Әуен орындалады).
Тәрбиеші: -Ал, енді көзімізді ашайық. Көз алдарында ертегілер елі. Ең бірінші,
«Үйшік» кездеседі. Үйшікте ілініп хат тұрады. Мұнда былай деп жазылған:
-Балалар ертегілер кейіпкерлерін кездестіргілерің келсе, жыл бойғы жинаған білімдеріңді байқап, тапсырма береміз, – делініпті.
Барлығы:
-Қуанышпен қызықтан арылмайық,
Орындауда тапсырманы жаңылмайық!
«Үйшік»- деп аталатын ертегіде,
Кейіпкерлер тапсырмасын орындайық.
Негізгі кезең:
1.Жұмбақ:
Өзі егін екпейді,
Егістен алысқа кетпейді,
Қарны тоқ, қайғысы жоқ
Мысық қуса жетпейді. (тышқан)
1, 2, 3 – Ертегі кейіпкері тышқанды шақырамыз, әуенмен тышқан кіреді.
Тышқанның қолындағы тапсырмада:
«Аяққа арналған сауықтыру шарасын жасап беріңдер!»- делінген.
Балалар алашада аяқтың сыртқы беті, ішкі беті, ұшымен, өкшемен жүреді. Жалпақтабандылық туралы қысқаша айтып кету.
Тәрбиеші: -Жарайсыңдар, балалар, аяққа арналған сауықтыру шарасын жақсы жасадыңдар.
2.Жұмбақ: Таңдайлары тақылдап,
Шулайтын не бақылдап.
Бірін-бірі мақұлдап. (бақа)
1, 2, 3 – Ертегі кейіпкері бақаны көргіміз келеді? Әуенмен бақа кіреді.
Бақа қолындағы тапсырмасын береді. Тапсырмада:
Сандар сырына қанықтыңдар ма? – депті.
Тәрбиеші: -Балалар, олай болса, «Күн мен түн» ойынын ойнайық.
Ойын: «Күн мен түн».
Ойын шарты: барлығымыз қазір көзімізді жұмамыз. Мен 1-ден 5-ке дейін тұрған цифрлар қатарынан бір цифр жасырамын. Сендер жоқ цифрды атайсыңдар.
1-ден 5-ке дейін оң және теріс санау. Санамақ білеміз бе? (санамақ айту).
Тәрбиеші: -Жарайсыңдар балалар, бақаның барлық тапсырмаларын өте тамаша, жақсы орындадыңдар.
3.Жұмбақ: Өзі қорқақ, көзі қыли,
Қыс пен жазда екі түрлі тон киеді. (қоян)
1, 2, 3 – қоянды шақырамыз, әуенмен ойнақтап қоян кіреді).
Тәрбиеші: -Балалар шаршаған боларсыңдар. Бой жазу жаттығуын жасаймыз ба? Балалар жауабы.
Олай болса, шеңберде тұрып, осы қоян кейіпкерімізбен бірге, оның қылығын қайталайық.
Бой жазу жаттығуы:
Ұзын құлақ сұр қоян, естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен, ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,қиығын салып көзінің.
Келе жатқан томпаңдап, көжегі екен өзінің.
Тәрбиеші: -Балалар енді, 2 үстелге бөлініп тұра қойыңдар. Қоянның тапсырмасын қараймыз. Тапсырмада,
«Кім жылдам?» – ойынын ойнап беріңдер! – дейді.
Ойын: «Кім жылдам».
Ойын шарты: Мен, бірінші үстелдің үстіне, дала құстары мен үй құстарын араластыра тастаймын. Осы үстелді айнала тұрған балалар, құстарды үй және дала құстары- деп, екіге бөлесіңдер.
Екінші үстелдің үстіне дала жануарлары мен үй жануарларын араластыра тастаймын. Мұндағы үстелді айнала тұрған балалар, жануарларды үй, дала жануары- деп, екіге бөлесіңдер.
Осы 2 үстелдің балаларының орындарын ауыстырып, ойынды тағы бір рет ойнатамын. Мадақтаймын.
4.Жұмбақ: Орманда тұрады өзі бір қу,
Жүрген жері айғай мен шу (түлкі)
1, 2, 3 – түлкіні шақырамыз, қутыңдап, әуенмен түлкі кіреді.
Түлкінің тапсырмасы:
-Менің суретімді жабыстыра аласыңдар ма?- деп сұрайды.
Түлкі суреті, желім және баланың аты-жөні жазылған ақ қағаз алдын-ала таратылып өтеді. Ұқыпты, тез әрі таза жабыстырған балаларды мадақтапу.
5.Жұмбақ: Орманнан, жалпақ даладан, бал іздеп ол жортады.
Кіп-кішкентай арадан, үп-үлкен боп қорқады. (аю)
1, 2, 3 – аюды шақырамыз, әуенмен гүрілдеп, маймаңдап, қолында жеміс терген себеті бар аю кіреді. Тәрбиеші: -Балалар осы аю кейіпкерімізбен бірге, бой сергітіп жіберсек қайтеді.
Сергіту сәті:
Қорбаңдаған аюдың, құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық, қалтамызға салайық.
Аюдың тапсырмасы:
– Осы, «Үйшік» ертегісін балалар кейіптендірсін!,-дейді.
Рөлге сай киінген балалар ортасынан шығып, «Үйшік» ертегісін көрермендерге сахналап қойып береді.
- Тәрбиеші: -Жарайсыңдар, өте күшті қойылым болды, рахмет!
Ертегі ханшайымы: -Жарайсыңдар балалар! Тапсырмаларды толық орындап, жақсы жауап бердіңдер. Жыл бойғы алған, білген білімдеріңді
көрсеттіңдер, сендерге рахмет! -деп, балаларға алғыс айтады.
Қорытынды кезең:
Тәрбиеші: -Балалар ертегі ұнады ма? \Ұнады\.
-Кейіпкерлерін атайық. \Тышқан, бақа, қоян, түлкі, аю\.
– Ертегілер әлемімен, ертегі кейіпкерлерімен, ертегі ханшайымымен қоштасайық. Елімізге оралу үшін автобусқа мініп, көзімізді жұмамыз.
Ғажайып сәт! Тәрбиеші: -Көзімізді ашамыз, елімізге келдік. Рахмет, балалар, біз білімімізбен әрқашан нұрланайық! Қонақтарымызға рахмет айтып, қоштасатын да уақыт келді. Рахмет, сау болыңыздар!