Сыртқы құрылғылар
Сабақ/ оқу мақсаттары:
Білімділігі: Студенттерге түрлі бағдарламалау әдістерінің принциптері туралы түсінік беру. Операциялық жүйенің негізгі қызметтерінің жұмыстарымен таныстыру.
Дамытушылық: Білім алушылардың өзіндік ізденісін, шығармашылық қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білуге дағдыландыру .
Тәрбиелік: Білім алушыларды өз беттерімен жұмыс жасауға, ізденіске, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, үнемшілдікке тәрбиелеу. Логикалық терең ойлауға, адамгершілікке,шапшаңдыққа, тез шешім қабылдауға үйрету
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап.
Сабаққа қажетті:
Оқулықтар/әдебиеттер: Информатика 10 сынып, Ақпараттық технологиялар, Интернет желісі
Құрал-жабдықтар: Компьютер
Сабақ/оқу барысы
№ Сабақ/оқу кезеңі Мазмұны
1 Ұйымдастыру кезеңі Білім алушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Журналға белгі соғу. Назарларын сабаққа аудару.
2 Өткен сабақтар бойынша
білім деңгейлерін
тексеру (үй тапсырмасын
сұрау) Үй тапсырмасын қайталау сұрақтары
1. Операциялық жүйе деген не?
2. ОЖ негізгі функцияларын атаңыз?
3. Файл аты қандай бөліктерден тұрады?
3 Жаңа сабақты (материалды) түсіндіру Тақырыбы:
Сыртқы құрылғылар
Сыртқы құрылғылар дербес компьютердің сыртқы құрылғысы машинаның қоршаған ортамен; қолданушылармен, басқару обьектілерімен және басқа обьектілермен және басқа ЭЕМ мен қарым қатынасын қамтамасыз етеді.
Сыртқы құрылғылар әр түрлі, олар бірқатар белгілері бойынша жіктлуі мүмкін. Соынмен, қызметі бойынша сыртқы құрылғысының мынадай түрлерін ерекшелеуге болады.
сыртқы сақтау құрылғысы немесе ДК сыртқы жады.
қолданушының диалог құруы;
ақпаратты енгізу құрылғысы;
ақпаратты шығару құрылғысы;
байланыс жіне телекоммуникация құралдары.
Қоланушының диалог құралына бейнемониторлар және ДК енетін және одан шығарылатын ақпараттарды бейнелеу құрылғысы, пульттік басу машинаары және ақпараттарды енгізу шығару сөйлеу құралығысы кіреді.
Бағдарламалау (орыс. Программирование; ағылш. programming) :
• 1) есептегіш машиналар мен құрылғыларға арналған программаларды құрастыру әдістері мен тәсілдерін зерттейтінпен;
• 2) компьютерде есеп шешу үшін оны алдын ала дайындау процесі. Ол мынадай кезеңдерден тұрады: операциялар жиыны ретінде көрсетілген есеп “шешу жоспарын” жасау (есепті алгоритмдік бейнелеу); “шешу жоспарын” программалау тілінде бейнелеу (программа жазу); программаны машина тіліне аудармалау; командалар тізбегін компьютердің техникалық құралдары арқылы жүзеге асыру (есеп шешу процесі). Сондай-ақ қолданбалы математиканың компьютер үшін программалар жазу, оларды тексеру және жақсарту әдістері мен құралдарын зерттейтін тарауы да Программалау деп аталады;
Бағдармалауға қойылатын негізгі талап[өңдеу]
Бағдармалауға қойылатын негізгі талап — бағдарламаның анықтылығы және сенімділігі. Бағдармалау жинақтаушы Бағдармалау, құрама Бағдармалау *және нақтылаушы Бағдармалау болып 3 түрге бөлінеді.
• Жинақтаушы Бағдармалау — жалпы бағдарлама жасау.
• Құрама Бағдармалау ішкі программалар жиынтығына сүйенеді.
• Нақтылаушы Бағдармалау берілген кластағы кез келген есепті шешуге арналған әмбебап бағдарламаны қажет етеді. Іс жүзінде, Бағдармалаудың бұл 3 түрі аралас қолданылады. Бағдармалау ғылыми-техникалық пән ретінде бағдарлама жасаудың теориясын, методологиясын және технологиясын зерттейді.
4 Өтілген сабақты
(материалды) бекіту Жаңа сабақты бекіту сұрақтары:
1. Windows пайдланушы интерфейсі қалай сипатталады?
2. Папканың, файл мен таңбашаның арасындағы айырмашылық қандай?
3. Жұмыс үстелінің үлгідік таңбашаларын атаңдар?
4. Терезе ұғымына анықтама береміз?
5. Жұмыс үстелінде қандай панельдер жиі ұшырысады?
5 Сабақ/оқу қорытындысын жасау, бағалау Оқушылардың сұрақтарына жауап беру
Білімдеріне сай бағалау
6 Үйге тапсырма Операциялық жүйелер §3.2 23 бет
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718