Вирусқа қарсы қауіпсіздік
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: Н.Өмірзақов | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:
Ескермес Гүлбану |
||
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Бөлім: Жүйелер және қауіпсіздік | |||
Сабақтың тақырыбы
|
Вирусқа қарсы қауіпсіздік | ||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау
|
||
Сабақтың мақсаты | компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғауды түсіну
Компьютерлік вирустарды, антивирустарды жіктеу Компьютерді вирусқа тексеру |
||
Бағалау критерийлері | компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғауды түсінеді
Компьютерлік вирустардың, антивирустардың жіктейді Компьютерді вирусқа тексереді |
||
Тілдік мақсат
|
Резиденттік вирустар, резиденттік емес вирустар, “ұстағыш-вирустар”, “логикалық бомбалар”, “құрттар”, “троян аттары”, детектор программалар, доктор программалар, ревизор программалар, сүзгі программалар | ||
Құндылықтарды
дамыту
|
Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы | ||
Пәнаралық
байланыстар |
Биология пәні | ||
Алдыңғы меңгерілген білім | 2.2 Вирустан қорғау қауіпсіздігі(5 сынып) | ||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 мин
|
“Кубизм” әдісі. Алдыңғы білімдерін еске түсіру.
1. Вирус дегеніміз не? 2. Компьютерді қалай вирустан қорғаймыз? 3. Неліктен антивирустық программаларды үнемі жаңартып отыру керек? 4. Қандай компьютерлік антивирустарды білесіңдер? 5. Вирустардың таралу көзі 6. Өздерің қандай антивирустық программаны қолданасыздар?
Топқа бөлу: Қиылған суреттер арқылы 1-ші топ “Вирус” 2-ші топ “Антивирус”
|
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
15 мин
18 минут
|
“Миға шабуыл” әдісі
· Қандай компьютерлік вирустарды білесіңдер? · Қандай антивирустық программаларды атай аласыңдар · Компьютерді зиянды бағдарламалардан қалай қорғаймыз?
Тапсырма1. Кезбе әдісі. Мәтінмен жұмыс. Постер құру, қорғау. ҚБ: «Топтар бірін-бірі бағалайды.»
Тапсырма 2 Вирустың жіктелуі және вирусқа қарсы программалар мәтінін жеке оқып, топта талдап графикалық органайзерді пайдаланып ойларыңызды түсіріңіздер
«Кластер» әдісі 1.
2.
ҚБ: бірін – бірі бағалау
Тапсырма 3 Жеке жұмыс. “Кім жылдам?..” әдісі Интернеттен вирустық программаларды іздеңіздер, тапқан прорамманы компьютерге орналастырып, компьютерді вируска тексеріңіздер.
Қ.Б: Өзін-өзі бағалау. Тапсырма 4. Саралап оқытудың тәсілдерін қолдана отырып тапсырмалар орындату. Тапсырма: Тест орындау. 1. Компьютерлік вирус дегеніміз… А. өшіруге мүмкіндік болмайтын файлдар; Ә. белгілі бір кеңейтілімі бар файлдар; Б. өзіндік көбейтуге негізделген программа; С. компьютерді өшіргеннен кейін жедел жадта сақталатын программа 2. Компьютерлік вирустар орналасқан орындарына қарай топтарға бөлінеді? А. резидентті, резидентті емес; Ә. желілік, файлдық, жүктелетін; Б. зиянсыз, қауіпсіз, өте қауіпті; С. макро, құрттар, макрос 3. AVP-бұл… А. вирус таратушы программа; Ә. дискте орын үнемдеу үшін файлдарды сығымдаушы программа; Б. вирусқа қарсы программа В. сығымдаушы программа 4. Вирусқа қарсы программа қайсысы? А. Paint, Блокнот; Ә. Nod32, Касперский; Б. WinZip, WinRaR, В. Access, Power Point 5. Вирустар қандай топтарға бөлінеді? А. стандартты, қолданбалы; Ә. мәтіндік, кестелік; Б. базалық, көрмелік; В. резидентті, резидентті емес
|
«Информатика 7» оқулығы Алматыкітап баспасы, авторлары: Р.А.Қадырқұлов А.Д.Рысқұлбекова
Оқулық 30бет
«Бағдаршам»
Компьютермен жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
2 мин
|
«SMS»
Оқушылар қағазға сызылған уялы телефондарға достарына сабақтың қалай өткені туралы, өзінің сабаққа қалай қатысқаны туралы SMS жазулары керек. |
|
||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||||||||
Қабілетті оқушы барлық тапсырманы орындап шықса қосымша саралау тапсырмасын дайындадым
|
Сабақ барысында келесі белсенді әдіс -тәсілдер қолданылды. Мысалы «Кластер», «Бағдаршам» , “Бас бармақ” өзін бағалау, өзара бағалау парақшасы, әңгіме.
|
Техника қауіпсіздік ережесін қайталап шықты.
|
||||||||||||||||||||||||