Ойынның бастапқы бетін құру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Компьютерлік ойындарды әзірлеу |
Мектеп: ст.Шамалған ҚОМ
|
||
Күні: 27-28.02, 03-04.03.2020ж. | Мұғалімнің есімі: Мухамбеталиева Аякоз | ||
СЫНЫП: 6
Сабақ №24 |
Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Ойынның бастапқы бетін құру | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 6.3.1.1 – ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:
ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеп, жүзеге асыру Оқушылардың басым бөлігі: ойынның бастапқы бетін әзірлеудің маңызды қадамдарын талдау Кейбір оқушылар: ойынның бастапқы бетін растрлық графикаларды пайдалып құру |
||
Бағалау критерийлері: | · ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеп, жүзеге асырады
· ойынның бастапқы бетін әзірлеудің маңызды қадамдарын талдайды · ойынның бастапқы бетін растрлық графикаларды пайдалып құрады |
||
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты лексика және терминология:
Компьютерлік ойын-компьютерная игра -computer game Бастапқы бет -главная страница-home page Мәзір- меню- меnu Нұсқаулық-Инструкция- Instruction Жобаны жақсарту- Debugging a project Бастау-Начать-Start Артқа-назад –back Қателерді түзету-исправить ошибки-correction of errors Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Фонды таңдап………. жазу. Жаңа ойынды бастау үшін…… Ойын нұсқаулығы үшін……. Кері қайту батырмасын құру….әрекет орындалады. |
||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын жүзеге асыру. Топта бірлесіп жұмыс жасау, бір-бірлерінің пікірлерін тыңдау, сыйлау. | ||
Алдыңғы оқу | Ойынның бастапқы бетін құру | ||
Жоспар
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы
Тренинг «Бес саусақ» 2 мин.
«Пазл» әдісі 1 мин
«Таза тақта» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастастыру үшін «Бес саусақ» тренингін ұйымдастыру. Оқушылар қолдарын жоғары көтереді. Саусақтарын біртіндеп бүктеп, тілек айтады (үш рет қайталайды).
Бас бармақ – бүгінгі Балан үйрек – сабақта Ортан терек – көтеріңкі Шылдыр шүмек – көңіл күй Кішкентай бөбек – тілеймін! Оқушыларға пазл бөліктері ұсынылады. Сол бөліктерді сәйкестендіру арқылы, топқа бөлінеді.
1-топ «Спрайт» 2-топ «Скрипт» А4 форматында тақтада арнайы сұрақтар жазылған. Әр топтан бір оқушыдан шығып, кезек-кезек қарсы топқа сұрақты оқиды. Ойлануға 20 секунд уақыт беріледі. 1. Дыбыс дегеніміз не? 2. Ойынды қалай жандандыруга болады? 3. Қандай дыбыс түрлерін білесіндер? 4. Дыбысты ойынның қандай кезендерінде қолдануға болады? 5. Нота жазуға болады ма? 6. 6. Дыбыссыз ойын құруга бола ма? 7. Ойынды дыбыспен сүйемелдеудің маңызы қандай? Өз ойларынды айтындар. 8. Құрылатын компьютерлік ойынның жанрын дұрыс таңдау неге маңызды? ҚБ «Қолмен белгі беру» әдісі арқылы өз-өзін бағалайды.
|
Қима қағаздар |
||||||
Сабақтың ортасы
Жеке жұмыс
|
Жаңа сабақ
«4 сурет, 1 мағына» немесе HOOK – Гарпун әдісі. Оқушылар берілген 4 суретке қарап, ортақ 1 сөзді табады. Осындай 4 суреттің ортақ мағыналарын анықтап сабақтың тақырыбын анықтайды. Жауабы: «Ойынның бастапқы бетін құру» бүгінгі сабақтың тақырыбы. Жаңа тақырып пен мақсатын таныстыру. Жаңа сабақты түсіндіру мақсатында видеоролик көрсету. Көрсетілген видеороликтен түйінді сөздерді дәптерлеріне жазып алу. 1- тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам» әдісі Кестені толтыр. Scratch программалау ортасында ойын беттерін құрудағы маңызды қадамдарды жаз
Дескриптор. · Фон таңдау деп жазады · Атауын жазу деп жазады · Авторларын жазу деп жазады · Мәзірді орналастыру деп жазады · Дыбыспен сүйемелдеу деп жазады ҚБ. Мұғалімнің бағалауы 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі оқушылар жұптасады. Жұптар ойынның бастапқы бетін әзірлеудің маңызды қадамдарын талдайды және қолданылатын терминдерді тауып, орысша, ағылшынша аудармасын жазады. ————————– – Компьютерная игра- Сomputer game-главная страница-home page—меню- меnu-Инструкция- Instruction- Debugging a project- -Начать-Start -назад –back-исправить ошибки-correction of errors Дескриптор: · Жұптар ойынның бастапқы бетін әзірлеудің маңызды қадамдарын талдайды · «Ойынның бастапқы бетін құру» тақырыбында қолданылатын терминдердің ағылшынша, орысша атауларын біледі. ҚБ «Бағдаршам» әдісі. Жасыл –мен өте жақсы түсіндім, барлығына түсіндіре аламын. Сары –мен түсінемін, барлығын емес. Қызыл- ештеңе түсінбедім.
Сергіту сәті Көзге арналған жаттығулар: · көзбен сол жаққа, төменге, оң жаққа, жоғары қарау · көзді монитордан кезеңдеп алып, алысқа қарау
3-тапсырма. Жеке жұмыс «Кім тапқыр» әдісі (Компьютерде орындау). Бір ойынның бастапқы бетін растрлық графикаларды пайдаланып құрыңдар. Дескриптор: · Ойынның бастапқы бетін растрлық графикаларды пайдаланып құрады. · Фондармен жұмыс істей алады. ҚБ. Бас бармақ арқылы бағалау. |
Маркер, суреттер
Қима қағаздар
|
||||||
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс:
«БББ» (білемін – білдім – білгім келеді) кестесі |
|
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Бастапқы бетте бірнеше батырмаларды
орналастырып, мәзір құр. Скриптерін жаз.
|
· Сабақ барысында . «Кім жылдам», «Ойлан, жұптас, бөліс», «Кім тапқыр»
әдіс -тәсілдер қолдану. Смаиликтер арқылы бағалау. БББ кестесі арқылы кері байланыс алу. |
· Техника қауіпсіздік ережесін қайталайды.
Сергіту сәті: «Көзге арналған жаттығулар» Техника қауіпсіздік ережесін қолданады. |
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|