Балқаш көлі
САБАҚ: | Мектеп: | |||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Мекерғалиева Құндыз | |||||||
Сынып: 6-сынып | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: | ||||||
Бөлім атауы: | Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. Морфология. | |||||||
Сабақтың тақырыбы | Балқаш көлі | |||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.1.5.1.- 6.1.5.1 – тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.
|
|||||||
Сабақтың мақсаттары | Шипалы су, тұщы көл, өзен, фауна, көл түбінде моллюскілер.
1. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. 3. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Тақырып бойынша қорытынды шығарады. |
|||||||
Бағалау критерийлері | – Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді;
– Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады. |
|||||||
Құндылықтар | Құрмет, отансүйгіштік, үздіксіз білім алу. | |||||||
АҚТ қолдануы | Интерактивті тақта арқылы слайд-презентация пайдаланылады. | |||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар сұрақ қою технологиясымен танысады, өз ойын еркін әрі анық жеткізе білуге тырысады. | |||||||
Осыған дейін меңгерілген білім | Тарихи тұлғалар. Лексика. | |||||||
Жоспар
|
||||||||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер | ||||||
Сабақтың басы
2 мин |
«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Суреттер қиығы топтарға таратылады. Сурет қиықтарын жинап, сурет бойынша ойларын айтады, суреттің артындағы жазылған сұрақтарға топ болып жауап береді.
|
|||||||
Сабақтың ортасы
|
Тыңдалымалды кезеңі. Сурет артына жазылатын сұрақтар: – Жер бетіне түскен жауын-шашын суы қайда кетеді? Табиғаттағы су қандай күйде кездеседі? – Табиғаттағы су айналымы туралы не айтар едің? – Теңіз бен мұхит суларын ішуге болады ма? Неге? – Оны қалай тазартып алуға болады? (Ақтау қаласында Каспий теңізінің суын өте қуатты қондырғы арқылы тазартып ішеді.) – Жер асты сулары қалай пайда болады? – Шипалы су деген не? -Табиғатта таза су қандай жерде кездеседі? Тыңдалым кезеңі. Тыңдалым мәтіні: Балқаш көлі – табиғат әлемінің ерекше туындысы Балқаш – Қазақстанның оңтүстік-шығысындағы тұйық көл. Аумағы жөнінен Каспий, Арал теңіздерінен кейінгі үшінші орында. Алматы, Жамбыл, Қарағанды облыстарының шегінде, Балқаш-Алакөл ойысында, теңіз деңгейінен 340 м биіктікте жатыр. Балқаш – жартылай тұщы көл. Көл жер бетіндегі ең көне көл болып саналады. Балқаш фаунаға бай. Көл түбінде моллюскілер, судағы ұсақ жәндіктердің дернәсілдері, шаян тәрізділер тіршілік етеді. Көлде балықтың 20-дан астам түрі бар, мұның 6 түрі ежелден көлдің өзінде өскен балықтар кездеседі. 1-тапсырма. «Кубизм» стратегиясы арқылы топқа төмендегідей сұрақтар қойылады: 1.Суреттеңіз. Балқаш көлін сипаттап беріңіз. 2.Салыстырыңыз. Балқаш көлін Аягөз, Бақанас, Лепсі, Ақсу өзендерімен салыстырыңыз. Бүгінгі жағдайы туралы айтыңыз. 3.Зерттеңіз. Балқаштың адам біле бермейтін қандай құпиялары бар? 4.Қолданыңыз. Балқаш көлінің суын ауызсу ретінде қолдануға бола ма, қалай ойлайсыз? Бүгінгі күнмен байланыстырыңыз. 5.Талдаңыз. Қосымша ақпараттарды қарастыра отырып, көлдің қалай пайда болғаны туралы аңызды талдаңыз. 6.Бағалау. Бүгінгі Балқаштың жақсы-жаман жағы, мүмкін болатын жағдайларын, себептерін қарастырыңыз. Тыңдалымнан кейінгі кезең. «Балқаш көлі» ребус жасаңыз.
«Төрт сөйлем» тәсілі. 1. Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жазады. 2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады. Дескриптор ü Тыңдалым мәтінін кубизм әдісімен талдайды. ü Ребус құрастырады. ü Тыңдаған мәтініне қорытынды жасайды.
Бағалау |
|
||||||
Сабақтың соңы
3 минут |
||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718