Топтық жұмыс
1-тапсырма. Мағынаны тану кезеңі
Берілген сұрақтарды мұқият оқиды, топтағы оқушылар ақылдаса отырып, жауап береді (әр топқа екі сұрақтан беруге де болады).
1-топ
1. Абай Құнанбаевтың шығармашлығымен таныссыз ба?
2. Сіздің ойыңызша, Абай оқырмандарына қандай шығармалар ұсынды? Неліктен?
2-топ
3. «Абай Құнанбаев – қазақ әдебиетінің жаңа кезеңінің негізін қалаушы» деген тұжырыммен келісесіз бе?
4. Абайдың қандай поэмаларын білесіз?
3-топ
5. Абай поэмаларындағы Ескендір, Масғұт, Әзім қандай кейіпкерлер?
6. Абай шығармаларының ұрпақ үшін құндылығы неде деп ойлайсыз?
4-топ
7. Абай поэмаларының қайсысы көңіліңізге жақын? Неліктен?
8. Абай поэмаларының ұқсастығы неде?
Жеке жұмыс
2-тапсырма. Оқушыларға «Масғұт» поэмасын көз жүгірте оқып шығу тапсырылады (Мұғалім шығарманы алдын ала оқуға бергені абзал). Оқи отырып, поэмадағы басты кейіпкерлерді анықтайды. Кейіпкерлер тізімін жасайды.
Мысалы:
Кейіпкерлер |
Кейіпкерлерге мінездеме |
Масғұт |
|
Қыдыр |
|
Хан |
|
Ұры |
|
Халық |
|
Дескриптор:
–«Масғұт» поэмасын көз жүгірте оқып шығады;
– Поэмадағы басты кейіпкерлерді анықтайды;
– Кейіпкерлер тізімін жасайды;
– Кейіпкерлерге мінездеме береді;
Бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Жұптық жұмыс
3-тапсырма. Драманың басты кейіпкерлері Масғұт пен Қыдыр бабаға жеке тоқталып, іс-әрекеттерін даралайды.
Екіжақты күнделік |
Масғұт |
Қыдыр баба |
|
|
Дескриптор:
· шығармадағы кейіпкерлерді анықтайды;
· көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды;
· жекелеген кейіпкерлер іс-әрекетін даралайды.
Бағалау. «Табыс баспалдағы»
|