Географиялық номенклатура нысандарын көрсету тәсілдері
Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Жасуланова Н.Ж. | |||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқан оқушы саны: Қатыспағаны: | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Географиялық номенклатура нысандарын көрсету тәсілдері | |||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: | 9.2.1.2 географиялық номенклатура нысандарын
картадан көрсетеді |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | -Картадан Қазақстанның географиялық номенклатурасының нысандарын көрсету-Географиялық нысандарын картада көрсету тәсілін анықтау-Картографиялық материалға талдау жасау | |||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: | – Географиялық номенклатура нысандарын картада анықтайды | |||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: | Тақырыпқа байланысты:мәтінді және географиялық карталарды қолдана отырып, номенклатура нысандарын көрсетіп кескін картаға бейнелейді.картографиялық нысандарын картада көрсету тәсілін түсіндіреді.Географиялық нысандарды картаға жіктеп, орналасуын ауызша түсіндіреді. Бейнематериалды және бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, ой бөліседі.Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: карта проекциясы; ареалдар; картограмма.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Картаның басты элементі………………….. | |||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы) арқылы Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, топтардағы жұмыс арқылы бір-біріне құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру, еңбек пен шығармашылыққа, ашықтық және өмір бойы оқып-үйренуге баулу; | |||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: | Математика | |||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім: | Оқушылар 8 сыныпта географиялық шартты белгілер
мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқып, географиялық нысандар туралы ақпараттарды меңгерген.
|
|||||||||||||||||||||||||
САБАҚ БАРЫСЫ | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезендері: | Сабақтағы іс-әрекеттер: | Құрал-жабдықтар (ресурстар) | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5минут |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылар түгелдеу.
Топқа болу:2топ
Ой қозғау. «Географияны-оқулықсыз оқып үйрену қиын, ал картасыз мүлдем мүмкін емес» осы сөйлемге түсініктеме беріңіздер Сабақ тақырыбы мақсаты мен таныстыру |
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Минут
|
Дж. Оқулықпен жұмыс жаңа терминдерді дәптерге жазып алу.
ДЖ 1-тапсырма «Карта сөйлейді» Қазақстанның физикалық картасын қолдана отырып, географиялық объектілердің анықтап атауларын жазыңыз, кескін картаға түсіріңіз.
ҚБ «Егер 5 минутым болса…» әдісі арқылы өздерін бағалайды Саралау тәсілі:дереккөз,диалог және қолдау,тапсырма 2 – тапсырмасы Ж.Ж «Мылқау карта» әдісі A)Түрлі карталарда географиялық нысандарды бейнелеуін анықтаңыз? В)Тақырыптық карталарды салыстырып, байланысы мен айырмашылығын анықтап түсіндірініз?
ҚБ «Сұхбаттасатын жұп»әдісі арқылы бір бірін бағалайды. Саралау тәсілі:тапсырма,диалог және қолдау,дереккөз,қорытынды
3-Тапсырма ТЖ. «Карта сөйлейді» әдісі 1топ Оқулықты пайдаланып отырып картаға түсірудің бір тәсіліне сипаттама құрастыр. Бұл тәсілде оқулықтың басқа параграфтарындағы карталада қолданудың үш мысалын тап.
2 топ. Географиялық карталарды сипаттаудың жоспарын құрастырыңдар. Ол үшін карталарды қандай белігілер бойынша бөлінетінін еске түсіреміз.Оның қайда орналасқанын ерекшелігі неде екенін көрсетіңдер
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
Саралау тәсілі: диалог және қолдау, қорытынды
|
«География» пәнінен Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы 9-сынып
«Қазақстан географиясы» «Атамұра» 2019ж Автор:Жанпейс У, Майбалаева А, Атембаева Г. 28-29 бет
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың аяқталуы
10минут
|
«Сұрақтар қоржыны» әдісі 1. географиялық карталарды қалай сипаттаймыз? 2.Картографиялық бейнелеу тәсілі дегеніміз не? Географиялық карталарда берілген нысандар қалай аталады 3.Картаның тілі деп не айтамыз? 4.Картаның баста элементі қандай? 5. Карта арқылы еліміздің тауларын атаңдар
ҚБ Мұғалімнің мадақтауы, қорытындылауы Кері байланыс: «Үш қадам алға» тәсілі. Мақсатқа қайтып келу: – Сабақтың басында қойған мақсатқа жеттік пе? |
|||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Пəнаралық байланыстар.
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану |
||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың оқу дағдыларын есккеріа, с мақсаттарына қол жеткізуге арналған сараланған тапсырмалар жинағын беремін. Оқу мақсаты, сәйкес сабақ мақсаттарына жету үшін арнайы ойлаудың жоғары деңгейлеріне келетіе тапсырмалар жүзеге асырылады, дереккөздер пайдаланылады. Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың қарқыны да көрінетін болады.Сабақтың өн бойында оқушылармен диалог және қолдау көрсету және бағалау жүргізіледі.Үй тапсырмасын сұрау және жаңа сабақты бекіту кезінде саралау алған білімді қорытындылау тапсырмасы ретінде көрінеді. Ойлау дағдысының деңгейлеріне сәйкес, оқушылар саяси картадағы сандық және сапалық өзгерістерді кестеге топтастырады, саяси картадағы сапалық өзгерістердің сандық өзгерістерден айырмашылығын түсіндіреді, дүние жүзінің саяси картасын және қосымша ақпараттарды пайдаланып, шағын зерттеу жүргізеді кескін картада бейнелейді, қорытындылар жасайды, нәтижесінде сабақ мақсаттары және оқу мақсаттары орындалатын болады. | Сабақ барысында оқу және сабақ мақсатына жету үшін қалыптастырушы бағалаудың бірнеше формасы қолданылады.Қалыптастырушы бағалау кезінде бағалау критерийлеріне сәйкес дескрипторлар арқылы, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, топ жұмысын бағалау жүзеге асады. «Дәптер алмасу» арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды; « «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы топ жұмысын бағалайды;
қолпаштауы жүреді. Қалыптастырушы бағалау «Сұхбаттасын жұп» тәсілі бойынша жүзеге асады. Таңдап алған бағалау формалары мен әдістерім оқушының уәжін көтеріп, білімі мен танымының қай деңгейде екендігін біліп, оны әрқашан дамытып отыруға, сабақ мақсаттарына жетуге көмектеседі, білімнің сапасын айқындауға мүмкіндік береді. |
Пән аралық байланыс дүние жүзі тарихынан «Дүниежүзінің саяси
картасының қалыптасу кезеңдері» тақырыбы арқылы жүреді. Оқушылардың денсаулығына қолайлы әсер ету үшін және жұмыс өнімділігін арттыру үшін бөлмені желдету, оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау, интербелсенді тақтаны 10-15 минуттан артық қоспау жүзеге асырылады.
|
||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? |