Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығару / Жер серіктері

Түркістан облысы

Арыс қаласы

С.Сейфуллин  атындағы жалпы білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі                                                                                Бимурзаева Райхан Бейшеновна

                                                                            

Бөлім:4(В) — бөлім. ЕСЕПТЕР. Ортақ тақырып: «Ғарышқа саяхат»
Педагогтіңаты-жөніБимурзаева Райхан Бейшеновна
Күні:
Сынып: 4 «Ә»Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
СабақтыңтақырыбыТікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығару / Жер серіктері
Оқубағдарламасына

сәйкесоқытумақсаттары

4.5.1.5 тікбұрышты параллелепипедтің (кубтың) көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдау және шығару;
Сабақтың мақсатытікбұрышты параллелепипедтің көлемін табу формуласын біледі.

тікбұрышты параллелепипедтің (кубтың) көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығарады.

тікбұрышты параллелепипедтің (кубтың) көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдайды және шығарады. .

 Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезең

уақыт

ПедагогтіңәрекетіОқушыныңәрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы«Зейінін шоғырландыру»

«Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,

Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!»

Жердің жасанды серігі (ЖЖС) – Жерді айналып жүретін ғарыш­тық ұшу аппараты.

 

 

 

(АҚШ, Ресей).

Өзектендіру.№2        Шкафтың үш өлшемін атап, көлемін есепте.

 

Шешуі: V=90·90·89=720 900(см3)

Оқу мақсатын таныстыру

-№2 тапсырмада біз қандай фигураларды қарастырдық?

-(Тікбұрышты параллелепипед)

— Біз тікбұрышты параллелепипедтің көлемін таба аламыз ба? (Иә)

-Текшенің көлемін таба аламыз ба? (Иә)

Оқу мақсаты:тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдау және шығару.

 

 

 

 

Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.

 

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

 

 

 

 

СабақтыңортасыЖаңаныашу.

 

 

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.  №3

Параллелепипед пен текшенің көлемін есепте.

 

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мынаған тең: V=12·3·5=180 (см3)

Текшенің көлемі мынаған тең:

V=2·2·2=8 (см3)

Жаңаны қолдану. №4  Суретті қарап, тапсырманы орында.

а) Параллелепипедтің барлық көрінбейтін қырларын ата.

Шешуі: DA  DL   CD

 

2) Қырларының ұзындығы белгілі: АВ=3 см, ВС= 6 см, ВN=4 см. ML, LK, CK қырларының ұзындықтарын атаңдар. (ML= BC= 6 см, LK= АВ=3 см, CK = BN=4 см).

Ә)

 

Берілген геометриялық өлшемдерін атаңдар. (Ұзындығы – 11 см, ені – 4 см, биіктігі – 6 см. Текшенің қабырғалары – 4 см).

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мынаған тең: V=11·4·6=264(см3)

Текшенің көлемі мынаған тең:

V=4·4·4=64(см3)

№6

Параллелепипедтің көлемі 64 см3, ені 4 см, биіктігі 2 см. Осы параллелепипедтің ұзындығы 3 см-ге кішірейтілді. Алынған параллелепипедтің көлемін анықта.

Шешуі: V= a·b·h

a= V : (b·с) = 64 : (4·2) =8 см

8 см – 3 см= 5 см

V= a·b·с= 5·4·2=40 см3

№6Ә тапсырмада басқа қабырғасын бірнеше см-ге қысқартып, есептің шартын өзгертіп және есепті қайтадан шығарады

 

 

Саралау тәсілі«Тапсырма» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

 

 

 

 

 

 

Дескриптор

Тікбұрыш-ты параллеле-пипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдайды және шығарады

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

 

 

 

 

 

СоңыӨткенмен жұмыс.№7 Топтық жұмыс

 

Математика күнделікті өмірде №8

Экскаватор ұзындығы 54 м, ені 2 м және тереңдігі 3 м шұңқыр қазуы тиіс.

а) Экскаватор қанша көлемде топырақ алып шығуы тиіс?

V=54·2·3= 324м3

ә) Егер шөмішінің көлемі 6м3 болса, шөміш қанша рет топырақ көсіп алуы тиіс?

324:6=54

Сен зерттеушісің №9

Болат қабырғалары 8 см шаршы пішінді парақты екі тіктөртбұрышқа бөлді. Бұл тіктөртбұрыштың біреуінің периметрі 22 см-ге тең. Екіншісінің ауданы нешеге тең?

Шешуі:

Оның бір қабырғасы белгілі 8 см, периметрі белгілі 22 см. Осыдан белгісіз қабырғасын табады. Ол үшін тіктөртбұрыштың периметрін табу формуласын қолданады. (8+ b)·2=22, бұдан белгісіз қабырға b=3см екені шығады. Екінші тіктөртбұрыштың белгісіз қабырғасын табады, ол

8 см-3см=5см. Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы бойынша белгісіз ауданды табады: S=8 5=40 см2.

Дескриптор

тікбұрышты параллеле-пипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдайды және шығарады

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

 

 

 

 

 

Кері байланысАуызша. Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сабақтағы қай тапсырма сен үшін қызықты болды?

Үй жұмысы: , №10

   

 

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *