2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
ЦИКЛОГРАММА
ҚАЗАН АЙЫ
«Бегім Ана» балабақшасы, «Ботақан» ортаңғы тобы
Өтпелі тақырып «Менің отбасым»
Күн тәртібі | Уақы-ты | Дүйсенбі/26.10.2020 | Сейсенбі/27.10.2020 | Сәрсенбі/28.10.2020 | Бейсенбі/29.10.2020 | Жұма/30.10.2020 | ||||||||||||||
Балаларды қабылдау
Ата – аналар-мен әңгімелесу |
|
· Балалар тәрбиешімен сәлемдеседі. Көтеріңкі көңіл-күймен топқа кіріп,достарымен сәлемдесіп,қарым-қатынас жасайды. | ||||||||||||||||||
· «Менің отбасым» ,«Алтын күз» тақырыптарында әңгімелесу. · Балалар үлкендерді құрметтеуді ,отбасындағы адамдарды сыйлауды біледі, сол жөнінде әңгімелесу. · Балалар өзін – өзі күтеді және отбасы үлкендерінің тілін алады. |
||||||||||||||||||||
Ойындар (құрылымдалған, еркін ойындар. ) | Құрылымдалған ойын:
« Жапырақтады жинаймыз. » Мақсаты: Жапырақтарды түстеріне қарай ажыратады. |
Құрылымдалған ойын:
«Күз бейнесі.» Ойын мақсаты: Воскобович ойын құралымен күз бейнесін жаайды.
|
Құрылымдалған ойын:
«Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ата» |
Құрылымдалған ойын:
«Төлін тап» Мақсаты: Балалар жануарлардың төлдерін табады.
|
Құрылымдалған ойын:
«Кім тез жинайды.» Ойын мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажыратып,атауларын біледі. |
|||||||||||||||
Таңертеңгі жаттығу | Таңертеңгілік жаттығулар кешені 3-4 апта
Қазан айы |
|||||||||||||||||||
Таңғы ас | Ас мәзірін атайды. Ас ішкенде ыдыстарды ұқыпты қолдана алады.
Оң қолымда қасығым, Асым дайын алдымда. Рахмет айтам алдымен, Мен аспазшы апайға. |
|||||||||||||||||||
Ойын, ҰОҚ дайындық
|
Құрылымдалған ойын:
« Жапырақтады жинаймыз. » Мақсаты: Жапырақтарды түстеріне қарай ажыратады. |
Еркін ойын:
«Көңіл-күйімізді жаттықтыру» ойыны. |
Құрылымдалған ойын:
«Ұқсас суретті тап» ойыны» Мақсаты: ұқсас заттарды ажырата алады. |
Құрылымдалған ойын:
«Кім тез жинайды.» Ойын мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажыратып,атауларын біледі. |
Педагог жетекшілігімен ойын:
«Жыл мезгілдері» Мақсаты:Балалар жыл мезгілдерін біледі,аттарын атайды.
|
|||||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері(үзілістерімен бірге) | 1.Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жапырақтар» Т. Молдағалииев (өлең) Мақсаты: Өлеңді тыңдап, күз мезгілі туралы түсінеді.
Күтілетін нәтиже: күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарын түсінеді. Ресурстар:күз бейнесі,жапырақтар таратпасы Әдіс-тәсілі: 4К (коммуникативтілік дамыту),Ашық сұрақтар,бала үні; Бақылау:Тікелей, жанама Құрылымдалған ойыны: «Жапырақты топтастыру» Мақсаты: жапырақтарды түсіне қарай ажыратады. Рефлексия: «Бір қадам алға»әдісі Кері байланыс: «Бас бармақ әдісі 2.Сурет Тақырыбы: «Жемістер» Мақсаты: Сурет салу тәсілдерімен жемістерді бейнелей алады. Күтілетін нәтиже: өздері ұнатқан жемісті сурет салу тәсілімен бейнелейді. Ресурстар: үлгі суреті;ақ қағаз,субояқ, қылқалам. Әдіс-тәсілі:4Кмоделі(креативтілік,сын тұрғысынан ойлау),бала үні, жеке жұмысы; Бақылау:Жаппай, жанама Саралау:қолдау көрсету Құрылымдалған ойын «Қай пішінге ұқсайды?» Мақсаты: жемістерді пішініне қарай ажыратады. Кері байланыс:”Галерея шарлау” әдісі Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі
|
1. Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар: 1. Заттар арасымен еңбектейді. 2.Тұрған жерінен ұзындыққа секіреді. Күтілетін нәтиже: Заттар арасымен еңбектеп, ұзындыққа секіреді. Ресурстар: султанчиктер Әдіс тәсіл:4К (сыни ойлау) ,бала үні,топпен жұмыс. Бақылау:Жаппай, жанама бақылау Педагог жетекшілігмен жүргізілетін ойын: «Көкөністер жинайық» Мақсаты: себетке көкөністі жинайды. Кері байланыс: «Арқаға массаж жасау»әдісі Рефлексия:«БББ»әдісі
2Музыка Тақырыбы:«Алтын күз» Мақсаты: Күзмезгілініңерекшеліктерінұғындыру. Музыканытыңдатаотырып,ішкісезімінояту. Әуеннің басы мен соңына назар аударту Музыка тыңдау «Күз» Қ.Шілдебаев Ән салу «Топ-топ балақан» М.Арынбаев Әуенді-ырғақты қимылдар «Жапырақтармен би» Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, ойын технологиясы Көрнекілігі: Күз ерекшеліктерін бейнелейтін анимация-лық суреттер, үнтаспа Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Ән мазмұнын қимылмен әйгілеуді, таныс әнді бірге әндетуді
|
1.Математика негіздері
Тақырыбы: «Күзгі ағаштар» Мақсаты: Жуан-жіңішке, биік- аласа, ұғымдарын таниды, биіктігі мен қалыңдығы бойынша бірдей және қарама-қарсы заттарды салыстыра алады. Күтілетін нәтиже: заттарды биіктігі мен қалыңдығы бойынша ажыратып, салыстыра алады. Ресурстар: көлемі әр түрлі заттар суреттері,таратпа материалдар. Әдіс-тәсілі:4К(Сыни ойлау,креативтілік)бала үні,ашық сұрақтар,жеке жұмыс; Бақылау:Жаппай бақылау Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Суреттерді құрастыр!» Кері байланыс: «Попкорн “әдісі Рефлексия:«БББ»әдісі
2. Жаратылыстану Тақырыбы: «Жабайы жануарлар» Мақсаты: Жабайы жануарларды, олардың балаларын таниды,аттарын атайды. Күтілетін нәтиже: Жабайы жануарларды, олардың балаларын танып,аттарын біледі. Ресурстар: Жабайы жануарлар суреттері Әдіс-тәсілі: 4К,сыни ойлау,ашық сұрақ,ой қозғау. Бақылау:Жаппай,тікелей Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Төлін тап» Мақсаты: Жабайы жануарлардың төлін табады. Кері байланыс: “Эмоциялық көңіл- күймен” әдісі Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі
|
1. Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар: 1.Тұрған жерінен ұзындыққа секіру
2. Көлденең нысанаға допты лақтыру
Күтілетін нәтиже: Ұзындыққа секіріп, нысанаға допты лақтырады. Ресурстар: ойын атрибуттары;доптар Әдіс тәсіл:4К (сыни ойлау) ,бала үні,топпен ,жеке жұмыс. Бақылау:Жаппай бақылау Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Себетті толтыр»
Кері байланыс: «Ыстық доп» әдісі Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі 2. Жапсыру Тақырыбы:Күзгі жапырақтар» (Сюжетті аппликация) Мақсаты: Композицияны заттар мен нысандардың көлемі бойынша ара-қатынасын ескеріп орналастырады Күтілетін нәтиже: Күзгі композицияны заттар мен нысандардың көлеміне сай жасайды. Ресурстар: Күз бейнесі суреті,жапырақтар,қағаз ,желім, кепкен жапырақтар. Әдіс-тәсілі:4Кмоделі(креативтілік,сын тұрғысынан ойлау),бала үні, жеке жұмысы; Бақылау:Жаппай, жанама Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Жыл мезгілін ата» Мақсаты: Суреттен күз мезгілін таба алады. Кері байланыс:”Галерея шарлау” әдісі Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі
3.Русский язык: Тақырыбы: « Менің көмекшілерім» Мақсаты: Тақырып бойынша жаңа сөздерді таниды,мамандықтарды ажырата алады. Күтілетін нәтиже: жаңа сөздерді айтып,мамандықтарды ажырата алады. Ресурстар:мамандық түрлерінің суреттері Әдіс-тәсілі: 4К (коммуникативтілік дамыту),Ашық сұрақтар,бала үні; Бақылау:Тікелей, жанама Құрылымдалған ойыны: «Кімге не қажет?» Мақсаты: әр мамандық иесіне қажетті құралды ажыратады. Рефлексия: «Бір қадам алға»әдісі Кері байланыс: «Бас бармақ әдісі
|
1.Қоршаған орта
Тақырыбы: «Нан – еңбектің жемісі»
Мақсаты: Нанның үстелге қалай келетінін түсінеді.
Күтілетін нәтиже: диханшылар еңбегі ,нанның дастарханға үлкен еңбекпен келетінін біледі. Ресурстар: нан суреті,дастарханға келгенге дейінгі суреттері Әдіс-тәсілі: миға шабуыл,бала үні, 4К модель:(креативтілік,сыни ойлау),ашық сұрақтар. Бақылау: түрі:Жалпылама Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Нан дастарқанға қалай келеді?» Мақсаты: нанның дастарханға келуін суретпен айта алады. Кері байланыс: «ББС» Рефлексия: “Ашық микрофон”әдісі 2.Дене шынықтыру Жалпы дамытушы жаттығулар. Мақсаты: 1. Заттар арасымен еңбектейді 2. Көлденең нысанаға допты лақтырады.
Күтілетін нәтиже: Заттар арасымен еңбектейді,көлденең нысанаға допты лақтыра алады. Ресурстар :Доптар,ойын атрибуттары; Әдіс тәсіл:4К (сыни ойлау) ,бала үні,топпен ,жеке жұмыс. Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Күзгі өнімдерді бірге жинайық» Кері байланыс: «Иә, жоқ»” әдісі Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі
|
|||||||||||||||
II Таңғы ас | Тамақ ішу мәдениетін біледі,үстелде дұрыс отырады,тамақтану дағдылары дамиды.
Мен асты жақсы көремін, Асты құрмет тұтамын. Осы сөзді әрдайым Досыма кеңес тұтамын. |
|||||||||||||||||||
Серуенге дайындық | Балалар серуенге шығарда киімдерін өз ретілігімен кие біледі, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлай алады, киіміндегі олқылықтарды жөндейді. Киім шкафтарын таза ұстайды және жинайды. | |||||||||||||||||||
Серуендеу | Күз мезгілінің картотекасы
(қазан айы) |
|||||||||||||||||||
Серуеннен оралу | Балалардың дұрыс шешінеді, шкафқа киімдерін орналастырады. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындап үйренеді.
Серуеннен біз оралдық, Көңілдіміз керемет. Алақайлап ойнадық, Киімді жинап біз енді Топқа бірге кірелік. |
|||||||||||||||||||
Түскі ас | Ұқыпты тамақтануға дағдыланады.Ас құралдарын дұрыс қолданады. Тамақтану алдында мұқият жуынуға, тамақтану әдебін сақтауға, асты аз-аздан алып, шусыз жей алуға үйренеді. | |||||||||||||||||||
Түскі ұйқы | Балалар жағымды жағдайда тыныш ұйықтайды. | |||||||||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары | Табанды шынықтыру массажы Таяқтарды жылжытып, Массаж жасау білеміз. Он аяққа 1-2-3, Сол аяққа 1-2-3 |
Төсек үсті жаттығулары
Ал балалар тұрайық, Алақанды созайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз шынығып алайық. релаксация жаттығулары (сипалау, ұрғылау)
|
Табанды шынықтыру массажы Таяқтарды жылжытып, Массаж жасау білеміз. Он аяққа 1-2-3, Сол аяққа 1-2-3. |
Төсек үсті жаттығулары
1,2,3 бойға жинап күш. Шынығамыз таңертең, Сарбаз боламыз ертең. |
«Денсаулық» жолымен жүреді. Әдемі ирек жолдармен, Жалаң аяқ жүреміз. Табаңға біз нүктелі, Массаж жасау білеміз. Денсаулығым керемет, жаттығуға рахмет! |
|||||||||||||||
Бесін ас | Ұқыпты тамақтануға дағдыланады .Ас құралдарын дұрыс қолданады. Тамақтану алдында мұқият жуынады, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жей алады.
Оң қолымда қасығым, Асым дайын алдымда Рахмет айтам алдымен Мен аспазшы апайға. |
|||||||||||||||||||
Ойындар,
дербес әрекет
|
«Ән шырқайық, кел бірге» үйірмесі
Тақырыбы: «Күз-жомарт» Мақсаты: Бірге ән салуға дағдыландыру Ән сөздеріне сай жеңіл би қимылдарын жасап, орындауға үйрету. Үйретілетін ән: «Күз – жомарт» Д. Ботбаев Күтілетін нәтиже: Өткен әнді жатқа орындайды. Бірге ән салуды түсінеді. Ән сөздеріне сай қимыл орындап, ән орындау дағдыларын қолданады. |
«Сиқырлы саусақтар» үйірмесі
Тақырыбы: «Көбелек» Мақсаты: Көбелектің дене бөліктерін табиғи материалдан құрастыра алады. Күтілетін нәтиже: табиғи материалдан көбелектің дене бөліктерін құрастырады Әдіс тәсілі: 4К (сыни ойлауы) ашық сұрақтар,бала үні; Ресурстар: көбелек суреті,табиғи материал- жапырақ Бақылау түрі:Жаппай Кері байланыс:“Ашық микрофон”әдісі арқылы Рефлексия: “Ыстық доп” әдісі
|
Ән салу дағдыларын жетілдіру мақсатындағы ән-жаттығулар
Хореография(үйірме) Тақырыбы: Жеміс пісті тәп-тәтті Дұрыс тамақтанамыз, Шымыр бала боламыз! Мақсаты: Балаларды би барысында тез және шапшаң қозғалуға үйрету, өз орнынан келесі орынға ауысу арқылы қозғалту. Би билеу:«Шаттық толы күніміз» көңілді топтық би «Листик,листопад» С.Ранга. К.Костина «Ягодка-малинка» Музыкалық-ырғақты қимылдар, ойын: Қимылды – музык ойын: «Өз жұбыңды тап» Rock n RooL Bill Haley Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, қайталау. Ойын Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: күз мезгілінің пайдасын Түсінеді: көрсеткен қимылдарды есте сақтауды Қолданады: әуенге ілесе билеуді
|
Балалармен бірге электронды ойындар кабинетінде интебелсенді тақтадан « Бауырсақ» ертегісін тамашалап,мазмұнымен бөліседі.
|
Вариативтік компонент
Тақырыбы: «МиниЛарчик» ойын құралы, Воскобович текшесі. Ойын барысы: 1) «МиниЛарчик» ойын құралынан Қарқылдауық Қарғаны текшелер бойымен Ызылдауық Араның үйіне жеткізу. 2) Воскобович текшесінен үй құрастыру және тәтті конфет. Ойын кейіпкері: Ызылдауық Ара және Қарқылдауық Қарға Мақсаты: Балалар үй құрастыра отырып қандай пішіндерден құралғанын және түстерін біледі. Күтілетін нәтиже: жасаған үйдің түсін,пішінін ажыратады. Әдіс тәсілі: 4К (комунникативтілік дамыту) ашық сұрақтар,бала үні; Ресурстар: «МиниЛарчик» ойын құралы , Воскобович текшесінен Бақылау түрі:Жаппай Кері байланыс:“Ашық микрофон”әдісі арқылы Рефлексия: “БББ” әдісі Хореография үйірме Тақырыбы: Менің достарым Би билейік айнала Мақсаты: Балаларды музыка ырғағына ілесе, достарымен бірге қимылдауды көрсету. Қимылдарды Әуенмен ілесе дұрыс әрі нақты жасауға талпындыру. Би билеу: Бременские музыканты «Песенка друзей» Музыкалық-ырғақты қимылдар, ойын:«Кімнің биі?» музыкалық – импровизациялық ойынТаңдаулы әртүрлі әуендер Әдіс тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, қайталау.Ойын Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: достық қарым-қатынасты Түсінеді: қимылды бірдей жасауды Қолданады: көрсеткен қимылдарды қайталауды |
|||||||||||||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | Жеке баламен жұмыс:
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі «Денсаулық» білім беру саласы бойынша Айару ересектермен бірге дене жаттығуларын орындайды және негізгі қимылдардың түрлерін жасай алады. |
Жеке баламен жұмыс:
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі «Таным» білім беру саласы бойынша Бауыржан Шахмардан суреттен жануарларды тауып, олардың сипаттық ерекшеліктерін атайды.
|
Жеке баламен жұмыс:
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі «Қатынас» білім беру саласы бойынша Мирамбек Кәусар өз қалауларын, сезімдерін, ойларын білдіретін сөздерді қолдана алады. |
Жеке баламен жұмыс:
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі «Қатынас» білім беру саласы бойынша Тәңірберген Шадияр өзі, отбасы мүшелері жайлы сұрақтарға жауап береді.
|
Жеке баламен жұмыс:
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі «Шығармашылық» білім беру саласы бойынша Ағытай Раяна мүсіндеу кезінде техникалық дағдыларды біледі және қолданады. |
|||||||||||||||
Серуен | Еркін ойын: « Паравоз » №1. Мақсаты: Балалардың бірінің артына бірі тіркеліп тұруды, паравоз сияқты жүруді, өлең жолдарын қайталап айтуды біледі. | Құрылымдалған ойын: Картотека №7 «Ойыншықты тап» Мақсаты: Кеңістікті бағдарлай біледі. |
Еркін ойын: Картотека №10 «Кім жылдам?» Мақсаты: Балалар шапшаң қимылдап,түстерді ажыратады. |
Педагог жетекшілігімен ойын:
« Қасқырлар мен лақтар » №4 Мақсаты: Балалар жылдам, епті қимылдайды. |
Педагог жетекшілігімен ойын:
Күн мен түн » №6 Мақсаты: Балалар епті, жылдам қимылдайды. |
|||||||||||||||
Балалардыдың
үйге қайтуы |
Ата-аналарға кеңес:
«Балаңыздың қандай дәрумені мол тағамдарды жақсы көретіні жайлы сөйлесіңіз» |
Балалар балабақшада өзін қалай ұстау қажеттігі жайында кеңес беру | Кеңес:
«Бала денсаулығындағы дәрумендердің маңызы» |
«Менің сүйікті жемісім мен көкөнісім» тақырыбында сурет салу | Балалардың денсаулығына пайдасы мол дәрумендерді айтып беру және пайдалануға дағдыландыру. | |||||||||||||||
Тексерілді____________ балабақша әдіскері Г.М.Байжанова.
Тәрбиеші: Ембергенова А.
Ұсыныстар:
1.
2.
3.
Музыка жетекшісі: А.Еспенбетова
Хореограф: Н.Болатбекова