Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
САБАҚ:
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы Златополье орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Мурзабулатова Анар Жанатқызы
Күні: 07/11/2019 жыл
СЫНЫП: 6 Барлығы: 6 оқушы
Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары) Т/Ж3. әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау
Сабақмақсаттары Барлықоқушылар:
• Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
Оқушылардыңбасымбөлігі:
• Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбіроқушылар:
• Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалаукритерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Жаңа білім
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тілі.
Алдыңғытақырып Доспамбет жырау. «Айналайын, Ақ Жайық»
Жоспарланған
уақыт Жоспарланғанжаттығулар (төменде
жоспарланғанжаттығуларменқатар,
ескертпелердіжазыңыз) Ресурстар
Басталуы 5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
3 минут
«Шаттық шеңберін» құру
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Шеңбер құру
Ортасы 20 минут Білу және түсіну 10 минут
Бейнекөрініс, электронды оқулықтан Абай Құнанбаевқа қатысты әңгімені тыңдап, әдебиеттің тегі мен түрін ажыратып, өзіндік пікір айтады
Абай Құнанбаев
(топтастыру)
Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі
Топтарға арналған тапсырма:
Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.
Бейнетаспа
«Интервью» әдісі
Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады.
Сергіту сәті
2 минут Көзқарас әдісі
Екі жауырынды бір-біріне тигізу,өзінің жақсы қасиеттерін айтады.
Аяқталуы 20 минут
Кері байланыс Синтез
Екі түрлі түсініктеме күнделігі.
Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
Бөліктіңоңжағына Сол жағына
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады. Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)
«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
Рефлексиялық шеңбер
Қосымшаақпарат
Саралау – Сізқосымша
көмеккөрсетудіқалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілетіжоғары
оқушыларғатапсырманы
күрделендірудіқалай
жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың
үйренгенінтексеруді
қалайжоспарлайсыз? Пəнаралықбайланыс
Қауіпсіздікжəнееңбекті
қорғауережелері
АКТ-менбайланыс
Құндылықтардағы
байланыс
• • •
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгіноқушылар
не білді?
Сыныптағыахуал
қандайболды?
Мен жоспарлаған
саралаушаралары
тиімдіболдыма?
Мен берілген
уақытішінде
үлгердімбе? Мен
өзжоспарыма
қандайтүзетулер
енгіздімжəне
неліктен? «Менің көңіл-күйім баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Оқушыларға бейнетаспа көрсету өте тиімді болды.
2: Тыңдалым материалы арқылы оқушылар көп нәрсе білді
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Ситез
2: Рефлексиялық шеңбер
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіругекөмектесетінне білдім?