Франция.

ТақырыбыФранция.

 

МақсатыЖаңа  тақырыбымен таныстыру,тапсырмаларды  меңгерту,түсіну жолдарын  ажырату
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқушылар Франция тарихын  мәліметтер арқылы жинақтайды, түсініктерін дамытып, оқып үйренеді..
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам, Инсерт, Ассоциация құру,  Венн диаграммасы
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Кім жылдам»

Сұрақтар слайдта әр  топқа

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

,Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну«Инсерт » әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу

 

Интербелсенді  тақтада берілген   слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ  берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек.   Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

ҚолдануВенн  диагамманы  талдау

Тақырып туралы

Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны  неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын береді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауПікірталас сұрақтарымен жұмыс

Ассоциация құру

1-топ   2-топ

Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың  өлнеңдегі сипаттамасы бойынша   сипаттауСұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.

Кейіпкерлерге сипаттама береді

Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.

 

ЖинақтауШығармашылық тапсырма

«Тақырыпты біз  былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау)  (5 мин

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  қағазға жазып береді
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *