«Тазша бала -Тіл мерекесінде!»         

                                      Технологиялық карта.

Білім беру саласы: Қатынас, Әлеумет,Шығармашылық.

Білім көздері: Тіл дамыту,айнала қоршаған орта,музыка.

Тақырыбы: «Тазша бала -Тіл мерекесінде!»                                                Мақсаты: Балалардың патриоттық сезімін ояту, ана тіліне  деген сүйіспеншілігін арттыру. Балаларға көтеріңкі көңіл күй сыйлау.  Халқымыздың ана тілін сақтауға тәрбиелеу.                                                       Құрал -жабдықтар: Нақыл сөздер,суреттер.                                                             Әдіс -тәсілдер: Әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ -жауап,ойын.                           Сөздік жұмыс:  Сыйлау, құрметтеу. « 22-қыркүйек Тіл мерекесі!»                                                                                                                                          Сабақтың  барысы:                                                                                                                     Қазақстан Республикасының әнұраны орындалады.                                   Тәрбиеші:             Балалар, құтты болсын тілің бүгін,                                                          Ашатын жан сарайын білімдердің.                                                               Кешегі анаң айтқан,бабаң айтқан,                                                                  Тіліңе зер салыңдар бұрынғының.                                   Қайырлы күн, балалар!                                                                                             Біздің елімізде  «22-қыркүйек  Тіл мерекесі күні болып саналады»       Бүгінгі тіл мерекесі құтты болсын!                                                                                   – Қанекей балалар,тіл мерекесін бастайық !                                                          (сол кезде,есікті қағып Тазша бала келеді. Қолында домбырасы бар)       Тазша бала: Ассалаумағалекүм! Сәлеметсіңдер ме, балалар?                        Балалар: Сәлеметсіз бе!                                                                              Тазша бала:  Балалар, сендер мені таныдыңдар ма?                                     Балалар: Жоқ!

Тазша бала: Ендеше,таныс болайық балалар.                                              –  Менің атым Тазша бала.                                                                    Сендер бүгін, өте әдемі,сұлу,сымбатты болып кетіпсіңдерғой.                         Не, болып жатыр бұнда?                                                                              Тәрбиеші: Сен, не білмейсің бе?  Бүгін, мерекеғой.                                Тазша бала: Қандай мереке?

Тәрбиеші:

Қане балалар,Тазша балаға айтыңдаршы  есіне түссін , қандай мереке екенін. Балалардың жауабы: Тіл мерекесі…

Тазша бала: Ия,ия, енді есіме түсті,бүгін мерекеғой.                                  Балалар: « 22- қыркүйек –Тіл мерекесі!»                                                        Тәрбиеші:  Тазша бала,бүгін тіл- мерекесін тойлап жатқанда келдің,төрлет                                                        қонағымыз бол. Балалардың,тіл мерекесіне деген тақпақтары мен                әндерін,ертегілік қойылымдарын көріп,тамашалап,демал.                           Тазша бала: Рахмет,рахмет.                                                                                  Тәрбиеші:    Әрбір тілде сөйле,әлемді таң қылып.                                                                                     –                      Ана  тілін білмеу қандай заңдылық.                                                                         –                      Өсер балаң, байтақ далаң тұрғанда,                                                  –                      Қазақ тілі жасау керек мәңгілік.                                                        Ал енді, балалар тіл мерекесіне арналған тақпақтарымызды айтып берейік те,Тазша баланы таң қалдырайық.(Балалардың тақтақтары) Меруерт,Дильназ,Айша,Женя, Толғанай,Бақтияр,Рамазан,Альдияр,Ханзере

Тазша бала: Қандай тамаша! Керемет.                                             Тәрбиеші: Тазша бала, біздің балалар тіл туралы мақал-мәтелдер де біледі.

Тазша бала: Қане,қане тыңдайық.                                                                   (Балалардың мақал-мәтелдері) Аяна, Амир-Али,Толғанай,Ханзере,Әлім.

Тазша бала: Мақалды көп білетін,қандай ақылды балалар.                                 –    –                      Маған қатты ұнады.                                                    Тәрбиеші: Тазша бала,біздің балалар, ана тілін құрметтей біледі.                                             –    Тілдің қадірін біледі.

Тазша бала: Онда,балалар,айтыңдаршы,қандай қазақ ертегілерін білесіңдер?

Балалар:  «  Алтын сақа»,    « Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»                                  « Мақта қыз бен Мысық»                                                                                Тәрбиеші: Балалар,біз өзіміздің қазақ ертегілерін жақсы білеміз.                   Ендеше ,Тазша балаға «Мақтақыз бен Мысық» ертегісін сахыналап берсек қайтеді?     (Балалар ертегіні сахыналайды)                                          Тәрбиеші: Тазша бала,балалардың өнерлері, қойылымдары ұнады ма? 

 Тазша бала: Қандай керемет, балалар ертегіні өте жақсы біледі екен,қызықты болды.Маған қатты ұнады.                                       Тәрбиеші: Тазша бала,бұл тақпақтар да, әндер де,ертегіні сахыналау да, балалардың өз тіліне деген құрметі, сүйіспеншілігі,қызығушылығы.          Тазша бала: Балалар,сендердің өнерлеріңді көріп риза болдым.Рахмет!        Ал енді,сендермен  бір «сұрақ-жауап» ойынын ойнайық.                                                                                   

Балалар: Ойнаймыз!                                                                                       Тазша бала: Еліміз бен Жеріміз туралы, кім көп біледі екен?                   Соны тексерейін!     Д/О: «Соны Кім көп біледі?» (сұрақтар)              

  1. Біз қай Республикада тұрамыз?
  2. Біздің астанамыз?
  3. Біздің елбасымыз?
  4. Біздің тұратын қаламыз?                                                
  5. Тіл мерекесі қай айда болады?

  Тәрбиеші:         Тазша бала,балалардың жауабы көңліңізден шықты ма?        Тазша бала: Балалар ,бүгінгі мерекеге өте жақсы дайындалып келіпті,өздері ақылды,алғыр екен.Балалардан, мен қатты ұялып тұрмын.                   Тәрбиеші: Неге?                                                                                     Тазша бала: Балалар тіл мерекесіне жақсылап дайындалған, әдемілеп киінген, тақпақ, мақал-мәтелдерін жаттаған.                                              Ал мен болсам, еліміз тойлап жатқан мерекені ұмытып қалыппын.    Тәрбиеші: Тазша бала , сен ренжіме. Бірақ, бүгіннен бастап сен де барған,жүрген жеріңде осы Тіл- мерекесі туралы айтып жүретін бол!        Тазша бала: Ия,ия дұрыс айтасыз!                                                           Енді мен, басқа балабақшаға да барып,осы №7 бала –бақшасының «Айгөлек» мектепалды даярлық тобы « тіл мерекесін»қалай өткізіп жатқандығын хабарлауға асығайын.                                                          Тәрбиеші: Тазша бала, тоқтай тұр,бізбен бірге көңліңді көтеріп би биле. «Қаражорға» биі.                                                                                   Тазша бала: Билесек ,билейік! (балалармен би)

Тәрбиеші: Тазша бала, сенен қайда болдың десе, сен недейсің?

Тазша бала: Мен, яғни Тазша бала «Тіл мерекесінде» болдым деймін.        Мен асығайын балалар.

Тәрбиеші: Балалар,Тазша баламен қоштасайық.                          Балалар:Сау болыңыз, Тазша бала!                                                                    Тазша бала: Сау болыңдар, балалар! Көріскенше.                                                   Тәрбиеші: Балалар,сендерге тіл –мерекесі ұнады ма?                          Балалар: Бізге ұнады, жақсы өтті.                                                             Тәрбиеші: – Мінікей,балалар, біздің «Тіл мерекеміз» осымен аяқталды!

Технологиялық картаны толтырған :Орденхан Г.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *