ОҚУ МЕН ОҚЫТУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ.Дулатбаева Мөлдір
ОҚУ МЕН ОҚЫТУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
Жалпы мақсаты: Оқыту мен оқуда мүмкін болатын кедергілерді және оларды жою жолдарын анықтау, кедергілерді жеңудің стратегияларын ұсыну.
Күтілетін нәтижелер: Мұғалімдер оқуда болатын кедергілерді анықтайды кедергіні жою жолдарын таба алады оны тәжірибелерінде қолданады. Оқушыларды оқу үрдісіне тартып, бағыттап бағдар бере алады. Оқыту мен оқуда жаңа идеялар табуға ынталанады.
Қосымша материалдар: Презентация,бейнежазба.
Оқыту әдістері: 1. «Миға шабуыл»
- Таныстырылым
3.Кері байланыс
Коучинг барысы.
Бөлінетін уақыт | Коучтың іс-әрекеті | Қатысушылардың іс-әрекеті |
5 мин | Жағымды психологиялық ахуал туғызу. |
Проблемалық тақырып, оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айтады. |
3 мин |
«Миға шабуыл»
1.Бұл бейнежазбадан қандай ой түйдіңіздер? 2.«Кедергі» деген не? 3.Оқытуда Сіз үшін кедергі болатын не? 4.Оқуда бала қандай кедергілерге тап болады? |
Сұрақтарға жауап береді.
|
2 минут |
«Ой қозғау»
Өз бойыңыздағы кедергілерді атаңыз |
3-4 мұғалім кедергілерді атайды. |
2 минут | Таныстырылым көрсету
Коуч мұғалімдерге тақырып бойынша таныстырылым көрсетіп, мағлұмат береді |
Мағлұмат алады |
5-мин | Тапсырма№1
Нұсқау: Сіздер осы әдісті сабақтың қай бөлімінде қолданар едіңіз? |
Сабақтың қай бөлімінде қолданатынын айтады. |
10 минут | Тапсырма №2Мәтін
Мазасыз Альма Дәрменсіз Ханна Мәтінді оқу талдау, оқушылардың оқуда қандай кедергіге тап болғанын, әлеуметтік, эмоциялық, зияткерлік деңгейде кездесетін кедергілерді және ондай оқушылармен қандай жұмыс жүргізу керектігін анықтау |
Мәтінмен танысады,зерттейді,талқылап қорытындысын шығарады.
|
5 минут | Тапсырма №3
«Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» кестесін талқылау |
Оқушылардың оқуына оң әсер ететін және оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын факторларды анықтайды. |
5 минут | Кері байланыс
Мен нені үйрендім? Маған не қиын болып көрінді? Не күрделі болды? Мен енді нені үйренгім келеді?
|
Алған әсерлерімен бөліседі.
|
тамаша тақырып