Команда бойынша Алгоритм құру

Рымкулова  Сауле Советовна 

Мектеп : Алғабас   орта мектебі     Пәні : Информатика 
Мұғалім: Рымкулова  Сауле Советовна   Сыныбы :5
Сабақтың тақырыбы Команда бойынша Алгоритм құру
Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  1. Алгоритмнің сызықтық, тармақталған, циклдік түрлерімен таныстыру.
  2. Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету
Бағалау критерийлері Барлық оқушылар

  • Алгоритмдер түрлеріне мысалдар келтіре алады
  • Біліп, үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.
  • Орындаушылар мен олардың командалар жүйесін анықтайды
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:

Пәндік лексика және терминология

Алгоритм, орындаушы, формальды және формальды емес

Құндылықтарға баулу -ынтымақтастық

-шығармалышық және сын тұрғысынан ойлау

-жауапкершілік

Пəнаралық байланыс Математика, қазақ тілі, орыс тілі, музыка
Алдыңғы білім Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

1 кезең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 кезең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

«Сәлем!» тренингін ұйымдастыру.

Топқа бөліну

М: Көтеріңкі көңіл орнату үшін тренинг ұйымдастыру.

О: Оқушылар мұғаліммен бірге орындайды. Сабаққа ынталары, өзіне сенімділігі артады. Жаңа сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайды.

Үй тапсырмасын тексеру:

Өткен тақырып бойынша қадам тапсырмаларын орындау.

Қызығушылықты ояту, мәселе қою.

М: Көпір тапсырмасы сұралады.

  • Алгоритм деген не?
  • Орындаушылар кімдер бола алады?

О: Оқушылар ойланып, сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап береді.

  • Теория бойынша «Білу» – сұрақтар қойылады, «Түсіну» – сыни сұрақтар қойылады, «Талдау» – берілген суреттер бойынша алгоритмдерді тауып, ажырату, «Жинақтау» – алгоритм түрлерінің анықтамасын дәатерге жазу тапсырмалары топтық, жұптық және жеке жұмыс орындалады.

Әр топқа берілген тақырып бойынша: алгоритмнің түрлері туралы постер дайындау және қорғай тапсырмасы беріледі.

Оқулықтағы тапсырмалар(топтық жұмыс):

1-топ: Сызықтық алгоритм

2-топ: Тармақталған алгоритм

3-топ: Циклдік алгоритм

Қалыптастырушы бағалау

Тапсырма 1

Орындаушыға команда беретін нысандарды көрсетіңіз.

 

Тапсырма 2

Орындаушы үшін сәйкес командалар жүйесін толықтырыңыз.

Орындаушы Командалар
«Жуу»______________ ____________________

____________________

«Отыр!»_________

_________________

_________________

«Ақпаратты іздеу»___

____________________

____________________

Дескриптор Білім алушы

– орындаушыға команда беру үшін нысандарды анықтайды;

– орындаушылар үшін командалар жүйесін құрады.

 

 

 

 

 

 

Мәтін, үйлестірме парақшалары,

 

 

 

 

 

 

Мазмұнды сызба (постер)

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 кезең

 

 

«Қолдану» және «Бағалау» тапсырмалары

Оқулықтағы 5-6 қадамдық тапсырмаларды орындау 92 бет.

1-алгоритм құрады

2-неліктен алгоритмде белгілі бір әрекеттер бірнеше рет орнатылады ой білдіру.

Бағалау, кері байланыс. «Бес саусақ әдісі бойынша»

Үйге тапсырма

1. §15-ті оқу. Алгоритм түрлерінің әрқасысына мысал келтіру, «Робот» туралы эссе жазу

Саралау Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

 
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *