қмж

Мерзімі: Күні, айы, жылы
Тобы: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: АКТ қолдану дағдылары
Сабақтың мақсаттары Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерилері Тақырыпты толық ашты, түсінікті сөйледі. Берілген тақырыпқа дәптерлерінде талдау жүргізеді. Барлық топ мүшелері қатысады.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Сабақтың түрі Аралас, ойын (саяхат, аукцион, жұлдызды сәт), жарыс сабақтар, Ой қорыту сабақтары (ХІ ғасыр көшбасшысы, дәріс)
Сабақтың әдіс –тәсілдері Қар үйіндісі, SWOT-талдау, кім жылдам.

АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , слайд.
Сабақтың көрнекілігі Видео, карта, суреттер,
Бөлімдер Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті уақыт бағалау ресурстар
І. Кіріспе бөлім Ұйымдастыру кезеңі: Сыныптағы оқушылармен сәлемдесу. Шаттық шеңберін ұйымдастыру.

Оқушыларды топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам» әдіс-тәсілі

Сәлемдеседі

Оқушылар бір – біріне деген құрметін көрсетеді

Жұлдызша, үшбұрыш, шеңбер арқылы топқа бөлу.

Сұраққа жауап беру бойынша жұмыс жасау 3 мин

2мин

1 мин

5 мин

Саұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау.

Қағаз қиындылары
ІІ. Негізгі бөлім Жаңа сабақ
Оқушыларға бүгінігі сабақтың тақырыбы және мақсатын таныстыру

Бейнебаян көрсетіледі жаңа сабақ бойынша

«Қар кесегі» әдісінің тиімділігі ұжымдасып өз ойларымен бөлісе алады. Нақтылылыққа үйренеді.

Оқушылар сабақты мұқият тыңдап, түсінеді.

Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту

Әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек кезек алмасады 10 мин

3мин

5 мин

Саұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау.

Видео

Қар кесегі
ІІІ. Қорытынды. Сабақты бекіту. «Ыстық орындық» әдісі бойынша

Кері байланыс

Үйге тапсырма:

оқушы ортаға шығып, «Қазақсандағы туризм жағдайы қандай?» деген сұрақтарға жауап беру арқылы оқушыларды сыни ойлауға, өздігінен шешім қабылдау дағдыларын дамыту. (3 мин)
Саұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толыұтыру жасау.

Парақшалар таратылады

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *