Тест дұрысы

  1. 5-6 жастағы баланың компьютермен жұмыс жасау уақыты:

А) 15 минуттан аспайды В) 25 минуттан аспайды С) 10 минуттан аспайды Д) 30 минуттан аспайды Е) 35 минуттан аспайды

  1. Жасаңды қалыптастырылған қозғалыстар мен қозғалыс әрекетінің көптүрлігі:

А) дене мәдениеті В) спорт

С) дене тәрбиесі Д) туризм

Е)

  1. Мектепке дейінгі кіші жастағы балалармен ұзақтығы 30 минут болатын

денсаулық күнін ұйымдастыру: А) 3 айда 1 рет

В) 1 айда 1 рет

С) 1 жылда 1 рет

Д) 2 айда 1 рет

Е) 6 айда 1 рет

  1. Мектеп жасына дейінгі балаларды салауатты өмір салтына қалыптастыру әдістері:

А) байланыстырып сөйлеу

В) құрастырылымды дағдылар С) қасиеттерін бағдарлау

Д) іздену іс-әрекеті Е) жеке-гигиенасы

  1. Салауатты өмір салтын қалыптастыру және дамыту:

А) жағымды эмоцияналдық көңіл күй ортасын жасау

В) өзінің денесі, оны сезіну туралы түсініктерін қалыптастыру

С) өзіне күтім жасау, дұрыс тамақтану

Д) мәдени гигиеналық дағдыларды меңгеру –

Е) ертеңгілік жаттығуларды талапқа сай орындау

  1. Мектеп жасына дейінгі ересек тобының «Денсаулық» білім беру саласының көлемі:

А) 4 В) 5 С) 3 Д) 1 Е) 2

  1. Мектеп жасына дейінгі балаларға дене жаттығуларын үйретудің дидактикалық принциптері:

А) естелік, белсенділік, жүйелік, реттілік жеңілдік, мықтылық, көрнекілік

Б) байқампаздық, шеберлік,ептілік, жүйелік,көрнекілік

В) шапшандық, күштілік, белсенділік, жүйелік, көрнекілік – С) шапшандық, күштілік, белсенділік, тапқырлық

Е) өжеттілік, ептілік, қайсарлық, шыдамдылық

  1. Физикалық дамыту жұмысының формалары:

А) қайталау Б) ескерту

В) интерпритация – С) қарау

Е) спорттық ойындар

  1. Физикалық дамыту жұмысының формалары:

А) интерпритация В) ескерту

С) қайталау

Д) сергіту сәттері Е) қарау

  1. Дене күшін жетілдірудегі қазақтың ұлттық ойындары:

А) атшылар жарысы, жаяу жарыс В) соқыр теке, арқан тарту –

С) теңге алу, арқан тарту Д) доп тебу, ақ сандық

Е) мысық пен тышқан аулау жарысы

  1. Дене шынықтыру жаттығуларына қызығушылығын дамытуда құм салынған қапшықтарды отырған күйінде аяқтарымен қамтудағы жаттығу түрі: А) музыкалық ырғағтық жаттығу

В) спорттық жаттығу

С) қолға арналған жаттығу

Д) кеудеге арналған жаттығу – Е) аяққа арналған жаттығу

  1. Негізгі қимыл жаттығулары: А) таза ауадағы ойындар

В) қимылды ойындар С) ұлттық ойындар

Д) футбол, городки, хоккей Е) дене күшін арттыратын

жаттығулар

  1. Негізгі қимыл түрлерін дамыту жаттығулары:

А) шынығу, секіру, жүру, жүгіру В) музыкалық-ырғақты жаттығулар С) жалпы дамыту жаттығулары

Д) сырғанау, шанамен жүру, жүзу Е) футбол, городки, хоккей

  1. Тамақтанудың тәртібі: А) таза отыру

В) тамақтың иісін сезу С) тыныштық сақтау – Д) төкпей ішу

Е) рахмет айту

  1. Тамақтану мәдениеті мен ережесі

А) жуып тазалап жеуге үйрету В) пайдасы туралы түсіндіру

С) суды пайдалану тәртібін түсіну Д) азық-түлік сапасын түсіну

Е) иісіне, пішініне қарай ажырату

  1. Монолог сөз түрлерінің бірі: А) ойдан құрастырып айту

В) мақал-мәтелдерді жаттау С) сұраққа жауап беру

Д) қарсы мағыналы сөздерді қолдану

Е) сөздің дыбыстық құрамын талдау

  1. Жазушылардың өлеңдерімен таныстыру:

А) шығармалары бойынша В) суреттер арқылы

С) театрлық қойылым

Д) иллюстрациялар бойынша Е) өлеңдерін оқу арқылы –

  1. Өздеріне таныс әдеби шығармалардан және ертегілерден үзінділерді ойын арқылы драммалау:

А) дидактикалық ойын В) сюжетті ойын

С) сахналау ойын Д) дамытушы ойын Е) қимылды ойын

  1. Оқыту әдістері:

А) үйрету, ойнау әдістері В) сөйлеу әдістері –

С) бейнелеу әдістері Д) білім беру әдістері

Е) тәжірибелік, көрнекілік әдістері

  1. Жалпы дидактикалық тақырыптар. Оқыту әдістері: А) жалғастыру

В) зерттеу С) жетілдіру

Д) мысалдарды жаттау Е) бақылау

  1. Қарқын, екпін, ырғақ:

А) тілдің байлығын арттыратын құрал

В) сөйлеу құрал –

С) тілдің мәнерлігін арттыратын құрал

Д) тілдің арттыратын құрал Е) әдеби шығармалар құралы

  1. Дыбыс, сөз:

А) көркем әдебиет компоненттері В) жайылма сөйлем компоненттері С) әліпбидің компоненттері

Д) тілдің компоненттері

Е) құрастыру компоненттері –

  1. Мектепалды даярлық тобындағы балалардың грамматикалық формулаларын қалыптастырудың ерекшеліктері: А) антоним сөздерді айтқызып жаттықтыру –

В) айналадағы өмірді сипаттау С) табиғи ерекшелігін бақылау Д) меңгерген білім, дағдыларын байқау

Е) дидактикалық ойындар, түрлі жаттығу жұмыстары

  1. Балаға сөйлеу:

А) эмоционалды В) таза

С) ырғақты Д) түсінікті – Е) анық

  1. Сөздің басындағы дыбыс: А) тану –

В) ажырату С) қолдану Д) құрастыру Е) анықтау

  1. 6-7 жастағы балалардың тілін дамыту әдістері:

А) үлгі көрсету

В) сюжетті-рольдік ойындар С) көркем әдебиеттермен таныстыру

Д) айналамен таныстыру

Е) еліктеу, сөйлеу, қайталап айту, әңгімелеп беру

  1. Сенсорлық мәдениетті түсінігін мектепке дейінгі педагогикаға енгізген тұлға:

А) Ф. Фребель В) П. Усова С) Л.А.Венгер

Д) М. Монтессори Е) Э.Г.Пилюгина

  1. Заттардың тең мөлшері: А) салыстыру –

В) анықтау С) үйрету Д) көрсету Е) түсідіру

  1. Табиғат құбылыстары жайлы түсінік:

А) бақылау

В) таныстыру С) көрсету

Д) дамыту Е) жетілдіру

  1. Қарапайым математикалық ұғымдарды оқытудың тиімді әдістері:

А) дидактикалық ойындар В) математикалық ойындар – С) драммалық ойындар

Д) есептер

Е) қозғалыс ойындары

  1. Көңілді ойын-сауықтыру ұйымдастыру (2жас)

А) сурет салу В) өрмелеу

С) қимылды ойын Д) билер

Е) қуыршақ театры

  1. Республикамыздың табиғат байлықтары мен жеткен жетістіктері (табиғи тас көмір мен мұнай, темір кенінің көздері) ұғымдарын беру:

А) 5-6 жастан

В) 2-3 жастан

С) 4-5 жастан

Д) 3-4 жастан

Е) 6-7 жастан

  1. Республикамыздың табиғат байлықтарымен таныстыру:

А) түсіндіру – В) дамыту

С) үйрету

Д) қалыптастыру Е) көрсету

  1. Ересек балалардың көркем әдебиет оқу іс-әрекетінде тақпақ жаттауда қолданылатын ұғымды әдістері:

А) оқылған шығармаға анализ жасау –

В) сахналық қойылым көрсету

С) ұнаған көркем сөздермен әңгіме құрастыру

Д) жаққа бөліп оқыту, драматизациялау, кейіптендіру Е) образды сөздерге назар аудару

  1. Елбасы мен оның қызметі туралы түсінігін қалыптастыру: А) сәбилер тобында

В) 2 кіші тобында С) ересек тобында

Д) ортаңғы тобында – Е) 1 кіші тобында

  1. Туған елінің қазақ халқының тарихы:

А) тәрбиелеу В) үйрету

С) қалыптастыру Д) таныстыру

Е) сезімін ояту

  1. 1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі балалардың

музыкалық іс-әрекетінің қалыптастыруы:

А) аспаптармен ойнау әдісін қолданады, денесін, дауысын пайдаланады –

В) ұлттық аспаптармен ойнайды С) жеке музыкалық бейнелерді жасайды

Д) музыкалық фразаның жоғарғы және төмен дыбысталуын ажырата алады, ересектермен бірге ән айтуға ықылас білдіреді

Е) түрлі музыкалық шығармашылық істерге қатысады

  1. Құрастырудың нәтижесіне жету құралы:

А) жаттығу

В) сөздік ойындар

С) сергіту сәттері

Д) саусақ жаттығулары –

Е) құрылыс материалдарымен ойындар

  1. Дене күшін жетілдірудегі қазақтың ұлттық ойындары:

А) атшылар жарысы, жаяу жарыс В) соқыр теке, арқан тарту

С) көкпар, теңге алу, қыз қуу Д) доп тебу, ақ сандық

Е) мысық пен тышқан

  1. 1 кіші тобында I жарты жылдықта балаларға ән тыңдату ұзақтығы:

А) 1-2 мин В) 1-3 мин – С) 2-3 мин

Д) 2-4 мин

Е) 3-5 мин

  1. Дидактикалық ойын:

А) ойынның түрі В) ережелі ойын

С) ойыншықпен ойын

Д) құрал-саймандармен ойын Е) ойынның атауы

  1. Театрлық ойынмен тығыз байланысты ойын ол….

А) қимылды ойын В) ұлттық ойын

С) психологиялық ойын Д) дамытушы ойын –

Е) сюжетті ролді ойын

  1. Мектеп жасына дейінгі кезеңде басталып, адаммен

өмір бойы ілесіп жүретін ерекше қызмет түрі:

А) тәрбие В) ақыл С) оқу

Д) ойын Е) еңбек

  1. Музыкалық сахналау ойындары:

А) меңгеру В) үйрету С) көрсету Д) билеу

Е) жетілдіру

  1. Дидактикалық ойындарды сипатына қарай топтастыру: А) сахна ойындары

В) қимылды ойындар – С) спорт ойындары

Д) саз ойындары Е) аула ойындары

  1. Еңбек қызметінің міндеттері: А) қалыптастыру

В) дағдыландыру С) сезіну

Д) жетілдіру – Е) ұйымдастыру

  1. Пәндік-дамытушы ортаның мазмұны:

А) ұлттық-дәстүр ерекшеліктеріне сәйкес келуі

В) жас ерекшеліктеріне сәйкес келуі –

С) білім ерекшеліктеріне сәйкес келуі

Д) баланың ерекшеліктеріне сәйкес келуі

Е) тәрбие ерекшеліктеріне сәйкес келуі

  1. Үлкендердің еңбегімен таныстыру:

А) әңгімелеу В) үйрету

С) көмектесу Д) бағалау Е) көрсету –

  1. Тұрмыстық шаруашылық еңбек: А) көлікті ажырату

В) қағазбен жұмыс жасау С) кесте тігу

Д) тұқымдарды себу –

Е) кезекшілік міндетін орындау

  1. Табиғаттағы еңбек:

А) көркем сөзді қолдану

В) өсу мен дамуын бақылау С) өзіне қызмет ету

Д) ойыншықтарды жинау Е) жапырақтарды жинау

  1. Сөздік қорын дамыту және он белсенді қолдану

дағдысын жетілдіру талап етеміз: А) есейген кезде

В) ортаңғы топта

С) ересетер тобында Д) сәби кезінде –

Е) туылғаннан

  1. 2-3 жастағы балалардың тілдік қатынас жасау дағдылары:

 

А) Актив

В) әңгімелесу С) монолог

Д) сұрақ-жауап Е) пассив

  1. F) диалог
  2. Қағазбен практикалық жұмыс түрлері:

А) Лақтыру В) үйрету С) умаждау Д) бүктеу Е) ажырату

  1. секіру
  2. H)
  3. Әртүрлі материалдармен құрастыруды жалғастыру: А) жұмыртқа қабығынан

В) жаңғақтан

С) жұмсақ сымдардан Д) керек емес заттардан Е) инелермен

  1. моншақтармен
  2. жіптерден
  3. үлкен ойыншықтардан
  4. Сурет салу түрлері:

А) боямақпен сурет салу – В) сәндік сурет

С) бастырып сурет салу – Д) заттық сурет салу

Е) бастырып сурет салу –

  1. қылқаламмен сурет салу –
  2. H) –
  3. Балалардың аналитикалық- синтез қабілеттерін дамытуды: А) біріңғай мазмұнда

В) өз жұмысынында С) ойдан сурет салуда Д) суреттеп

Е) түрлі затты бейнелеу F)G)H)

  1. Ұжымдық жұмыс жасау жолдары:

А) қызығушылықтарын арттыру В) әдіс-тәсілдерді қолдану

С) денелерін шынықтыру

Д) жұмысты аяқтауға үйрету

Е) қиялдау қабілеттерін дамыту

  1. шығармашылықтарын жалғастыру
  2. ұжымдық жұмысқа ынталандыру
  3. тілдерін жаттықтыру
  4. А)В)
  5. Балалардың өз-өзіне қызмет жасауы:

А) көмек беру В) күш жұмсау С) елемеу

Д) ойыншықтарды жинау Е) анықтау

Аружан 3 жаста. Ол балабақша ауласында балалармен ойнап жүр еді. Аңсар оның жаңына келіп қолыңдағы ойыншықты тартып алмақшы болады. Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалған. Аружан қолын сындырып алады. Жедел жәрдем шақырылады.

  1. Айнаштың тәртібін байқау: А) қырсықтық

В) еріншектігі С) бағындыру Д) көмектесу – Е) шара қолдану

  1. Баламен жұмыс жүргізу: А) бағындыру

В) жұбату

С) көңіл бөлмеу Д) түзету

Е) жазалау

  1. Ата-анасының әрекеті: А) елемеу

В) сөйлеу С) тыңдау Д) жазалау Е) түсіндіру

  1. Аңсардың әрекеті: А) жәрдем беру

В) қайталамау С) топқа апару Д) татуласу

Е) кешірім сұрау –

  1. Жағдай жасау:

А) татуластыру В) топта қалдыру С) қолдану

Д) көңілдендіру Е) үйіне апару

  1. Тәрбиешінің іс-әрекеті: А) бөлісу

В) тапсыру – С) орындау Д) жинау

Е) көмектесу

  1. Айнашқа ойыншықтардың пайдасын айту:

А) жаман сөз айтпау В) суреттерін көрсету – С) түрлерін айту

Д) таныстыру Е) ойнатқызу

  1. Баламен жұмыс жүргізу: А) бағындыру

В) жұбату

С) көңіл бөлмеу Д) түзету –

Е) жазалау

  1. Айнаштың тәртібін байқау: А) қырсықтығы

В) еріншіктігі С) бағындыру Д) көмектесу

Е) шара қолдану

  1. Балалардың өз-өзіне қызмет жасалуы:

А) көмек беру – В) күш жұмсау С) елемеу

Д) ойыншықтарды жинау Е) анықтау

  • Әдеби шығармалар кіші топ: А) жаттау

В) түсіндіру С) ойнату

Д) таныстыру Е) әңгімелеу

  1. 1 жастан 3 жасқа дейінгі балалардың өздігінен қозғалу белсенділік әрекеті:

А) саптық және спорттық жаттығуларды меңгереді В) ұлттық ойындарға қызығушылық танытады С) кейбір қимылдарды ересектекрдің көрсетуімен орындайды

Д) ойын іс-әрекеттеріне белсене қатысады

Е) топтағы балалармен бірге қимыл-қозғалыс әрекеттерінұйымдастырады

  1. Жеке бас гигиенасы:

А) қолын аузына салмау

В) құрбы-құрдастарына көмектесу С) тіс пастасын қолдану

Д) жалаң аяқ жүру

Е) киімдегі ұқыпсыздықты байқау

  1. Балабақшада алғаш шаңғыны қолдану:

А) ересек топ В) 2 кіші топ С) 1 кіші топ Д) ортаңғы топ

Е) мектепалды даярлық топ

  1. Таныс заттардың қасиеттерімен таныстыру:

А) аяқ-киім, шалбар В) қасық, кесе

С) щетка, бәтеңке Д) сабын, тарақ

Е) түбек, орындық

  1. 2 кіші топта тәрбиесі шараларының ұзақтығы:

А) 20-25 мин

В) 20 мин

С) 10 мин

Д) 10-15 мин

Е) 15-20 мин

  1. Денешынықтыру жаттығуына үйретудің жүйелі ұйымдастырған негізгі формасы:

А) қимылды ойын

В) ертеңгілік жаттығуы С) сергіту сәті

Д) денешынықтыру

Е) ертеңгілік жаттығуы

  1. Физикалық дамыту жұмысының формалары:

А) интерпритация

В) денешынықтыру ойын-сауығы С) ескерту

Д) қарау

Е) қайталау

  1. Жолда жүру ережелерінің негізгі:

А) сәбилер тобы В) ортаңғы топ С) ересек тобы

Д) мектепке даярлық тобы Е) кіші тобы

  1. 1 жас-1жас 6 ай балалардың денсаулығын нығайтуда допты

қолымен Төменгі жақтан алға лақтыру себетке салудағы қимылдың түрі:

А) жүру В) жүгіру

С) еңбектеу, өрмелеу

Д) жүру мен тепе-теңдікті сақтау Е) лақтыру, домалату, қағып алу

  1. Дене тәрбиесінің негізгі: А) таңертеңгі жаттығу

В) спорттық жаттығу С) сергіту сәттері

Д) қарапайым туризм Е) қозғалыс жаттығуы

  1. Бала өмірін ұйымдастыру: А) дамыту

В) жағдай жасау С) ынталандыру Д) тәрбиелеу

Е) қалыптастыру

  1. Денсаулық білім беру саласындағы мақсаты:

А) шынықтыру В) дамыту

С) тәрбиелеу Д) жетілдіру Е) арттыру

  1. Әдеби шығармалар кіші топ: А) жаттау

В) түсіндіру С) ойнату

Д) таныстыру Е) әңгімелеу

  1. Оқыту әдістері:

А) бейнелеу әдістері В) білім беру әдістері С) құрастыру әдістері

Д) үйрету, ойнау әдістері Е) сөздік, ойын әдістері

  1. Тілдің дыбысталу мәдениетін қалыптастыруда қолданылатын ойындар:

А) үлестірмелі ойындар В) дидактикалық ойындар С) дамытушы ойындар

Д) үстел-үсті ойындар Е) сюжетті-ойындар

  1. Өзі, отбасы мүшелері, ойыншықтары жайлы сұрақтарға жауап береді:

А) 1 жастан 2 жасқа дейін В) 2 жасқа дейін

С) 4 жастан 5 жасқа дейін

Д) 5 жастан 6 жасқа дейін

Е) 1 жастан 3 жасқа дейін

  1. Сөздік білім компоненттері бұл…

А) тілдің дыбысталу жағы В) кейіппен сөйлеу

С) байланыстыра сөйлеу

Д) тілдің грамматикалық жағы Е) лексика сөйлеу

  1. 5 жастан 6 жасқа дейінгі балалрдың байланыстырып сөйлеуінің дамуы:

А) 2-3 сөйлеммен пікірін жеткізеді В) түрлі сөз таптарын, эпитеттерін мен теңеулерді қолданып монолог жасайды

С) қарым-қатынастың негізгі түрі диалогты меңгереді

Д) ойларын толық жеткізеді

Е) тілек, сезім және білдіру үшін сөздерді қолданады

  1. Ақыл-ойын дамуы:

А) үлкендердің көмегімен ойнау В) сурет арқылы әңгімелеу

С) жаттықтыру Д) бейнелеу өнері

Е) өзіне-өзі қызмет жаау

  1. Қарапайым матемптикалық түсініктерің негізгі мақсаты:

А) кішігірім әңгіме құрастырады В) заттар жайлы түсініктері бар С) ойлау арқылы құрастыру

Д) заттарды атайды

Е) ақыл-ой операцияларын қалыптастыру

  1. Мектепке дейінгі жастағы балалардың іс-әрекет түрлері: А) ойлау

В) шынығу С) жүзу

Д) оқу

Е) жүгіру

  1. Мектепке дейінгі балалардың Отан туралы жалпы түсінігі:

А) тұрмыстық мекеме В) еңбек тапсырмасы С) әлеуметтік мәртөбе Д) ҰОС батырлары

Е) дене шынықтыру жаттығулары

  1. Ұлы Отан соғысы жылдарында ел қорғаған қазақстандық қаһарман Батырларымыз-Б.Момышұлы, Ә.Молдағұлова, М.Мәметовалардың жасаған

Ерлігі жайлы түсінік беру: А) 3-4 жаста

В) 5-6 жаста

С) 4-5 жаста

Д) 2-3 жаста

Е) 2-4 жаста

  1. Елордамыз Астананың көрікті жерлері туралы ұғым:

А) әңгімелеу В) таныстыру С) көрсету

Д) қалыптастыру Е) түсіндіру

  1. Мемлекеттік рәміздермен таныстыру:

А) ересек тобында В) 2 кіші тобында С) ортаңғы тобында Д) даярлық тобында Е) 1 кіші тобында

  1. Музыкалық мәнерліктің құралдарын ажырату:

А) металлофон В) темп

С) ксилофон Д) орындаушы Е) маракс

  1. Құрастырудың нәтижесіне жету құралы:

А) саусақ жаттығулары В) сергіту сәттері

С) жаттығу Д) байқау

Е) сөздік ойындар

  1. Қағазбен жұмыс жасау, құрастыру ол…

А) құрастыру В) жапсыру С) оригами Д) бейнелеу Е) мүсіндеу

  1. Құрастырудың нәтижесіне жету құралы:

А) жаттығу

В) сөздік ойындар С) сергіту сәттері Д) жоба

Е) саусақ жаттығулары

  1. Баланың шығармашылық әрекеттері…байқалады:

А) ойында В) еңбекте С) оқуында Д) тәрбиеде Е) биде

  1. Ойын түрі:

А) ойыншықпен ойын В) тоғызқұмалақ

С) ережелі ойын

Д) дидактикалық ойын Е) қазақ ойыны

  1. Қол еңбегінің негізі: А) үйрету

В) бекіту

С) таныстыру Д) тәрбиелеу Е) меңгеру

  1. Өзіне-өзі қызмет көрсет: А) үйрету

В) көмектесу С) тәрбиелеу

Д) қалыптастыру Е) дамыту

  1. Ересектердің еңбегін——–

тәрбиелеу:

А) бағалауға В) орындауға С) әңгімелеуге Д) үйретуге

Е) көмектесуге

  1. 1-ші кіші топтағы табиғат бұрышындағы еңбек:

А) отырғызу В) кептіру С) жинау

Д) суару Е) тазарту

  1. Техникалық құрастыру құрылыс материалдардан: А) геометриялық пішіндер

В) сымнан жасалған қоршаулар С) кесілген ағаштар

Д) ағаштан жасалған шарбақтар Е) ойыншықтар бөліктері

  1. F) зымыран макеттері
  2. H) дайын үйдің макеттері

 

  1. Баланың шығармашылық әрекеттері байқалады:

А) ойында В) еңбекте С) оқуында Д) тәрбиеде Е) биде

  1. Мемлекеттік рәміздер: А) жаттау

В) үйрету С) көрсету

Д) қалыптастыру Е) тәрбиелеу

  1. Сөздік білім компоненттері бұл….

А) тілдің дыбысталу жағы В) кейіппен сөйлеу

С) байланыстыра сөйлеу

Д) тілдің грамматикалық жағы Е) лексикалық сөйлеу

  1. Білімін,іскерліктерін,өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолдану:

А) ересек тобында В) 2 кіші тобында С) 1 кіші тобында Д) ортаңғы топта Е) сәбилер тобында

  1. Құрастырудың нәтижесіне жету құралы:

А) саусақ жаттығулары В) сергіту сәттері

С) жаттығу Д) байқау

Е) сөздік ойындар

  1. Құрастырудың нәтижесіне жету құралы:

А) жаттығу

В) сөздік ойындар С) сергіту сәттері Д) жоба

Е) саусақ жаттығулары

  1. Мемлекеттік рәміздермен таныстыру:

А) ересек тобында В) 2 кіші тобында С) ортаңғы тобында Д) даярлық тобында Е) 1 кіші тобында

  1. Айналадағы әлеммен таныстыру жұмысының формалары:

А) мінез-құлық

В) секіру мен жүгіруден дағдыларын қалыптастыру С) уақыт туралы түсінігі

Д) әдеби кейіпкерлерді қолдану Е) бақылау

  1. Дыбыстарды буынға: А) қолдануды

В) анықтауды С) құрастыруды Д) қосуды

Е) тануды

  1. 3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі балалардың қарапайым Математикалық ұғымдарды меңгеруі:

А) уақыт, кеңістік, себеп- салдарлық, мөлшелер туралы қарапайым

ұғымдарын түсінеді

В) геометриялық пішіндердің құрылымдық сипаттамасын меңгереді

С) тура және кері сандық қатынас ретін біледі

Д) заттардың қасиеттеріне қарай ажыратады

Е) кеңістікті бағдарлаудың алғашқы дағдыларын көрсетеді

  1. Тәрбиешінің сөздік қорды молайту сабағың жоспарлауы: А) жаттығу жұмыстарына

В) дидактикалық ойындарға С) дауыс, үн қарқынына

Д) сабақтың негізгі мақсат- мазмұнына қарай балаға қойылатын сұраққа

Е) дыбыстарды ажырата білуге

  1. Интонациялық компоненттер: А) әңгімелеудің негізгі компонеттері

В) сөйлеу құралы С) ой, тіл

Д) шығармашылық

Е) екпін, қарқын, тембр, пауза

  1. Қарапайым математикалық түсініктердің негізгі мақсаты:

А) кішігірім әңгіме құрастырады В) заттар жайлы түсініктері бар С) ойлау арқылы құрастыру

 

Д) заттарды атайды

Е) ақыл-ой операцияларын қалыптастыру

  1. Баларлардың арасындағы сөйлеу қатынасын дамытудағы әдіс:

А) сурет, кітап бойынша әңгіме В) әңгімелесу

С) сөздік тапсырма Д) тұрмыстық әрекет

Е) сюжетті-ролді ойын

  1. Өзіне-өзі қызмет жасау тәртібі: А) ұқыпты болу

В) мұрынын сүрту С) аяқтарын сүрту Д) киімдерін жинау Е) үстерін дұрыстау

  1. Дене тәрбиесінің негізі: А) таңертеңгі жаттығу

В) спорттық жаттығулар С) сергіту сәттері

Д) қарапайым туризм Е) қозғалыс жаттығуы

  1. Тәрбиешінің сөздік қорды молайту сабағын жоспарлауы: А) жаттығу жұмыстарына

В) дидактикалық ойындарға С) дауыс, үн қарқынына

Д) сабақтың негізгі мақсат- мазмұнына қарай балаға қойылатын сұраққа

Е) дыбыстарын ажырата білуге

  1. Дене жаттығуларына үйретудің әдіс-тәсілдері:

А) сөздік, көрнекілік, тәжірибелік В) түсндіру, көрсету

С) серпінділік, әңгімелеу

Д) эмоцианалдық, еліктеушілік Е) нұсқау беру, тәжірибелік, көрнекілік

  1. Жүгіру,жүру, секіру, лақтыру, қағып алу, еңбектеу, өрмелеу деген ол…

А) сапқа тұру және қайта тұру В) жалпы дамыту жаттығулар С) негізгі қимылдар

Д) қимылды ойындар Е) сайыстар

  1. Таныс заттардың қасиеттерімен таныстыру: А) аяқ-киім, шалбар

В) қасық, кесе

С) щетка, бәтеңке Д) сабын, тарақ

Е) түбек, орындық

  1. Жолда жүру ережелерінің негізі:

А) сәбилер тобы В) ортаңғы топ С) ересек тобы ?

Д) мектепке даярлық тобы Е) кіші топ

  1. 2 кіші топта тәрбиесі шараларының ұзақтығы:

А) 20-25 минут

В) 20 минут

С) 10 минут

Д) 10-15 минут ? Е) 15-20 минут

  1. 1 жастан 3 жасқа дейінгі балалардың өздігінен қозғалу белсенділік әрекеті:

А) саптық және спорттық жаттығулардың меңгереді В) ұлттық ойындарға қызығушылық танытады

С) кейбір қимылдарды ересектердің көрсетуімен орындайды

Д) ойын іс-әрекеттеріне белсене қатысады

Е) топтағы балалармен бірге қимыл-қозғалыс әрекеттерін ұйымдастыру

  1. 5-6 жастағы балаларға сөздерге талдау жасау жүргізіледі: А) ұяң

В) қатаң

С) дауысты Д) дауыссыз Е) дыбысты Ф) үнді

  1. Техникалық құрастыру құрылыс материалдардан: А) геометриялық пішіндер

В) сымнан жасалған қоршаулар С) кесілген ағаштар

Д) ағаштан жасалған шарбақтар Е) ойыншықтар бөліктері

  1. зымыран макеттері
  2. дайын үйдің макеттері
  3. Ортаңғы топтарда дәстүрден тыс сурет салу тәсілі:

 

А) қарандаш В) саусақ

С) таяқша

Д) фломастер Е) қылқалам

  1. F) алақан
  2. Индикаторлар жүйесінің сапасы келесі жағдайларға байланысты:

А) баланың құзыретті дамуының сәйкес деңгейін қамтамасыз ету В) баланың жас ерекшеліктерің ескере отыру

С) баланың дамуына мүмкіндік беретін және оның даралығын сақтауды қамтамасыз ететін білім ортасын құру

Д) мектепке дейінгі тәрбие деңгейін тәжірибеге сәйкестігін қамтамасыз ету

Е) сапалы мониторинг көмегімен балаларды күту

  1. білім беру процесін аса көп реттеуден іс-әрекетті еркін таңдау, шығармашылық

Және жеке даралықты көтермелеуге ауысы

  1. педагогикалық бағалаудың бала жетістіктерінің шамамен алғандағы
  2. Пайдалануға жарамсыз заттармен жұмыс жасау түрлері: А) жасалу ретін түсіндіру

В) балалар жұмысын талдау С) дәптермен жұмыс жасау

Д) неден жасалған айтып беру Е) балаларға қуаныш сыйлау

  1. қызығушылықтарын арттыру
  2. жүгіру, секіру
  3. Мотивация сферасының негізгі құрамы:

А) ойлау В) мақсат С) эмоция Д) түрткі

Е) қажеттілік

  1. F) себеп
  2. Балабақшада алғаш шаңғыны қолдану:

А) ересек топ В) 2-ші кіші топ С) 1-ші кіші топ Д) ортаңғы топ

Е) мектепалды даярлық топ

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *