Сөйлеуді дамыту: “Мамандықтың бәрі жақсы”

Қазалы ауданы

Басықара ауылы

Басықара ауылдық округі әкімі аппаратының №8 «Тілашар» бөбекжай-балабақшасының тәрбиешісі: Рахмет Мейрамкүл Бертайқызы

Тобы: «Жас өркен» ересек тобы

Білім беру саласы: Қатынас
ҰОҚ Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы
ҰОҚ мақсаты: Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түседі. Мамандық иелерін атайды.
Күтілетін нәтиже: Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсті. Мамандық иелерін атады.
                                                                     ҰОҚ жоспарлау
ҰОҚ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері ҰОҚ жоспары Ресурстар
I.Дұрыс әсерлі көңіл-

күй  орнату

Тыңдалым

2 мин

Айтылым

3мин

Ашық сұрақтар

Бала үні:Дербестігі

Топқа біріктіру

 

 

Видео   Әли мен Айя  «Мен ғарышкер боламын!»                 Әли мен Айя     Ғарышкер

 

«Ашық микрофон» әдісі

-Бейне жазбадан не туралы көрдіңдер.

-Өскенде кім болғыларың келеді.

– Кімнің үйінде  әкесі анасы аға әпкелері дәрігер, мұғалім ұшқыш болып жұмыс істейді.

-Балалар енді біз «Сиқырлы қорапша» қорапшадағы тәтті тоқаштар арқылы топқа бірігеміз.

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=0YIp2qHYAk8&t=149s

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dcw6X-TPQdM&t=12s

 

 

ІІ.Негізгі бөлім:

Топтық жұмыс

5 минут

4К моделі: командада жұмыс коммуникативтілік, сыни ойлау

Бала үні: қызығушылығы артады, қажеттілігі

Бақылау: жалпылама

 

 

 

Жеке жұмыс

8 минут

4 Кмоделі: сыни ойлау

Бала үні: қызығушылығы, дербестігі

Бақылау: Тікелей

 

Саралау: Мазмұн арқылы саралау

 

 

 

 

 

ІІ.Қорытынды бөлім:

5 мин

Құрылымдалған ойын:

«Сәйкестендір»

Топ балалары мамандық иелерінің бейнеленген қиынды суреттерді байланыстыра отырып өзіне тиесілі заттарын тауып сәйкестендіреді жасайды.Плакатқа(флипчартқа)   топ басшылары шығып қорғайды.

Әр топтың постер қорғайтын топ басшысына  сағатты қолына тағамын.

Кері байланыс: От шашу

Құрылымдалған ойын:

«Кімге не қажет»

Шарты: Бірінші бағанада тұрған  мамандық иелерінің суреттерін екінші бағанадағы суреттердің тиістісіне сызықпен қосып көрсету.

Кері байланыс: «Галереяны шарлау» тәсілі арқылы  үздік сурет топтамасын жинақтайды

«Басбармақ» әдісі бағалайды

Кері байланыс: «Ашық микрофон» әдісі

Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі

Бүгінгі оқу қызметі ұнаса жасыл  түске жапсырамыз    ұнамаса   сары түске жапсырамыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *