“Киімді түрлендіру, тігін бұйымдарын сәндеу»

Сабақ мақсаттары
Бір киім түрін екіншімен тарансформациялап, тігін бұйымның нобайын орындайды.

Бұйымының сыртқы сипаттамасы мен қасиетін ескере отыра, бір киім түрін екіншімен тарансформациялап, тігін бұйымды жасау.
Бағалау критерийлері
Оқушы мақсатқа жетті, егер:
1. Нобайды сыныпқа таныстырып, талқылаудан кейін өзгерту енгізеді.
Тілдік мақсаттар
Өзгерту
Трансформация
Transformation
Пәнаралық байланыстар
Сызу, технология
АКТ қолдану дағдылары
АКТ қолдану :таныстырылым

Бастапқы білім

Сән үрдістерін және «Қолдан жасалған» бағыттарды білу.
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы
10мин.
1.Ұйымдастыру кезеңі
-Cәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу.
-Топқа бөлу /геометриялық фигуралар арқылы/

Пит Дадлидің “Өзіндік ойын” стратегиясы.
Гжель-
Хохлама-
Батик-
Композиция-
/ видеоматериал/

Сабақтың ортасы

20 мин.

Сабақ тақырыбына кіріспе
Тігін бұйымдарының түрлері мен трансформациялаудың түрлі тәсілдері көрсетілген видеоматериалдарды, көрсетілімді көріп шығады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Трансформациялаудың қандай тәсілдері көрсетілді?
Бұйымды бір түрден басқа түрге қалай өзгертуге, (мысалы, жейдеден – сөмке, бас киім және т.б.) трансформациялауға болады?
Практикалық жұмыс: /топтық жұмыс/
-Оқушылар таңдалған бұйымды трансформациялау үшін нобайын жасайды.
Нобайды сыныпқа көрсетіп, талқылаудан кейін өзгерту енгізеді.
– Бұйымның бөліктері немесе бөлшектерінің атауы мен санын анықтайды.
– Бұйымды трансформациялаудың технологиялық реттілігін құрастырады.
Оқушылар топтық жұмысты «Бас бармақ» арқылы бағалайды
Сабақтың соңы Өзін-өзі бақылау және сабақ критерийлердің өзін-өзі бағалау
“Шульманның үш көмекшісі” әдісі
10мин.
Мынау менің жүрегім, бәрі осыдан басталған
Мынау басым ақылды, бәрін осы басқарған
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым,
Бәрін осы атқарған.
Оқушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау
Сұрақ-жауап арқылы
The Hat бағдарламасы.
Кері байланыс “Бес саусақ”
Үйге тапсырма: Кез келген материалдан трансформация жасау
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Топтағы қабілеті жоғары А, А,Ә,Ж есімді оқушыларға қосымша тапсырма бердім.

Ресурстар
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Нобайды сыныпқа таныстырып, талқылаудан кейін өзгерту енгізді. Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.

Топтағы қабілеті жоғары оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізілді.

Сабақтың кезеңдері сақталды.

Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ.

Жейдені қайта жөндеу
Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *