Сұраулы сөйлем. Кембридж әдісі

Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем

Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 5
Күні: ________
Мұғалімнің аты-жөні: __________________________


🧩 Оқу мақсаты:

5.2.2.1 – Сөйлем түрлерін ажыратып, сұраулы сөйлем құрастыра білу
5.4.1.1 – Мәтіндегі сұрақты анықтау және жауап беру


🎯 Сабақ мақсаты:

  • Сұраулы сөйлемнің құрылымын түсінеді

  • Сұраулы сөйлем құрай алады

  • Диалог барысында сұрақ қойып, жауап бере алады


📊 Бағалау критерийлері:

  • Сұраулы сөйлемдерді таниды

  • Құрамына қарай сұрақ құрайды

  • Сұраулы сөйлемді сөйлеуде қолданады


🧠 Кембридж модульдері бойынша сабақ кезеңдері:

Сабақ кезеңдеріМазмұны
Қызығушылықты ояту🔹 Миға шабуыл: «Сұрақ дегеніміз не?» «Сұраулы сөйлем деген не?» \n🔹 Видео/сурет көрсету: сұрақ белгісі бар комикс, сөйлемдер
Мағынаны ашу🔹 Сұраулы сөйлем туралы түсінік беру: сұрақтың интонациясы, сұрау есімдіктері (кім? не? қайда? қашан? неше?) \n🔹 Мысалдар: Кім келді? Ол не айтты?
Сыни ойлау🔹 Сөйлем түрлерін салыстыру: Хабарлы / Сұраулы / Лепті / Бұйрық \n🔹 Кестемен жұмыс: сөйлемдерді топтастыру
Топтық жұмыс🔹 Әр топқа сөйлемдер тізімі беріледі. Оқушылар сөйлемдерді сұраулы түріне айналдырады. \n🔹 Әр топ сахналық диалог құрастырады.
АКТ қолдану🔹 Quizizz немесе Wordwall арқылы онлайн тест \n🔹 Интерактивті жаттығулар: дұрыс сұрақты таңда, сөйлемді аяқта
Бағалау🔹 Өзара бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»\n🔹 Мұғалімнің кері байланысы: критерий бойынша
Жас ерекшеліктеріне сай жұмыс🔹 Деңгейлік тапсырмалар: А – сөздерден сұраулы сөйлем құрау, В – диалог құру, С – сұрақ-жауап мәтін жазу
Қорытынды🔹 «Бағдаршам» әдісі – сабақты түсіну деңгейін белгілеу \n🔹 Рефлексия: Бүгін мен білдім… Не түсініксіз болды…
Үй тапсырмасы🔹 5 сұраулы сөйлем жазу \n🔹 Отбасымен шағын сұхбат ұйымдастырып, сұрақ-жауап дәптерге жазу

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *