Сурет оқу қызметі “Аққала”
Қазалы ауданы
Басықара ауылы
Басықара ауылдық округі әкімі аппаратының №8 «Тілашар» бөбекжай-балабақшасының тәрбиешісі: Рахмет Мейрамкүл Бертайқызы
Тобы: «Жас өркен» ересек тобы
Білім беру саласы: | Шығармашылық | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҰОҚ | Сурет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: | Аққала | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҰОҚ мақсаты: | Қыс мезгілінің ерекшеліктерін сипаттай алады.Аққаланы үлгі бойынша өзіне тән ерекшеліктерін: пішінін,пропорциясын және заттар мен олардың бөліктерінің орналасуын ескере отырып сала алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже: | Қыс мезгілінің ерекшеліктерін сипаттады.Аққаланы үлгі бойынша өзіне тән ерекшеліктерін: пішінін,пропорциясын және заттар мен олардың бөліктерінің орналасуын ескере отырып сурет салды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҰОҚ жоспарлау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҰОҚ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері | ҰОҚ жоспары | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I.Дұрыс әсерлі көңіл-
күй орнату Тыңдалым 2 мин Айтылым 3мин Ашық сұрақтар Бала үні:Дербестігі Топқа біріктіру |
«Мен жақсы көремін…..» жаттығуы
Видео Әли мен Айя «Аққала»
«Ашық микрофон» әдісі
«Ұлпақарлар» арқылы топтасады. |
https://youtu.be/4k1y32a3aEO
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ.Негізгі бөлім:
Жеке жұмыс 8 минут 4 Кмоделі: сыни ойлау Бала үні: қызығушылығы, дербестігі Бақылау: Тікелей
Саралау:Өнім арқылы саралау
Топтық жұмыс 5 минут 4К моделі: командада жұмыс коммуникативтілік, сыни ойлау Бала үні: қызығушылығы артады, қажеттілігі Бақылау: жалпылама
ІІ.Қорытынды бөлім: 5 мин |
Құрылымдалған ойын:
«Менің досым Аққала» Мақсаты:Пішіндерді ескере отырып аққала жасайды. Кері байланыс: «Галереяны шарлау» тәсілі арқылы үздік сурет топтамасын жинақтайды. Саралау:Әлсіз топ балаларға дайын геом.пішіндерден аққаланы құрастыру.
Құрылымдалған ойын: «Қыс көрінісі» Топ балалары қыс мезгілі бейнеленген қиынды суреттерді байланыстыра отырып қыс көрінісін жасайды.Плакатқа(флипчартқа) топ басшылары шығып қорғайды. Әр топқа аққаланың суретін қойып кетемін. Кері байланыс: «Қар кесегі» әдісі арқылы балалар ұжымдасып ойласып айтады. «Басбармақ» әдісі бағалайды Кері байланыс: «Ашық микрофон» әдісі Рефлексия: «Ұлпалар» әдісі Көңілді көңілсіз ұлпалар суреті арқылы балалар көңіл-күйлерін білдіреді. |
|