Transports
Мақсаты: балаларды «Transports» тақырыбы бойынша лексикалық материалмен таныстыру, «The wheels on the bus » өліңін іс-қыймыл арқылы жаттатқызу, «Автобус» атты практикалық жұмыс жасату.
Сөздік қор: a bus, a taxi, a trolleybus, a car; a bus stop, a driver, a passenger, a ticket, an ambulance, a police car.
Қолданылатын көрнекі құралдар: «Transports» тақырыбына байланысты карточкалар, видое, «The wheels on the bus» өлең таспасы.
Практикалық жұмыс: автобус суретін салып бітіру.
Сабақ барысы
- Greeting. Good morning, children! Let’s sing a song.
«Good morning » song:
Good morning! Good morning! Good morning to you!
Good morning! Good morning! I’m glad to see you!
I’m glad to see you too!
- Talking about the weather. How is the weather today? Look at the window. Is it sunny or cloudy/ windy /rainy today? Is it cold or warm outside? (балалардың жауабы)
III. Фонетикалық сергіту сәті.
Тілімізді жаттықтырайық!
Daddy draws doors.
Fat frogs flying past fast.
- What do you know about a transport? Балалра біздің досымыз Винни Пуху орманда серуендеуден шаршап, қала өмірін көргісі келіп, қалаға келеді. Ол қаланың іргесіне енді кіре бергенде ондағы темірден жасалынған жанурладры көреді. Аяқтары олардың дөңгелек, резенкеден жасалынған аяқ киім, көздері домалақ сары түсті, ал арт жағынан түтін шыққан. Винни Пух оларды көріп, қатты қорқып кетеді. Қалай ойлайсыңдар қаладан ол нені көрді?
Yes, he saw cars. Look at these pictures – карточкалар мен слайдтарды көрсетеміз: a bus, a taxi, a trolleybus, a car, an ambulance, a police car.
V.Ойын «Эхо»: сөздерді қатты, ақырын, жәй қайталаймыз.
- Ойын «What is missing?» Ал енді кім ең мұқият екенін тексерейік. Тақтада көліктердің суреттері бар карточкалар ілінеді, оларды ауызша атап, содан соң команда бойынша «Close your eyes!» деп айтылады балалар көздерін жұмады, бір карточка тақтадан алынады. Команда бойынша «Open your eyes!» деп айтылады, балалар көздерін ашып жоқ карточканы айтады. Жауап тек ағылшын тілінде айтылады.
VII. Let’s do exercises.
Stand up, please! Let’s move!
Мұгалім балалармен бірге тұрып іс-қимылды көрсетеді.
Clap, clap, clap your hands! Clap your hands together! (хлопаемвладоши)
Stamp, stamp, stamp your feet! Stamp your feet together! (топаем)
Nod, nod, nod your head! Nod your head together!(киваемголовой)
Dance, dance, dance and dance! Dance and dance together!(танцуем)
VIII. Let’s sing a song! «The wheels on the bus» song.
Балалар Англиядағы барлық балалар бұл көңілді өлеңді біледі. Ал енді бізде осы өлеңді жаттап алайық.
- Craft work: mini-project «A Bus».
Менің суреттші досым автобустың суретін салғысы келген. Бірақ ол сондай ұмытшақ суретті салып бастап, аяктамай қойды. Маған енді сендердің көмектерін керек болып тұр. Маған суретті аяқтауға көмектесіңдерші. Which colours we have to use? – Yellow, black, red and blue. Let’s draw wheels, window sand lights. OK, let’s start!
- The end of the lesson.
Good job! Біз бүгін жақсы жұмыс жасадық. Өлең жаттап, суретті аяқтадық. It is a time to say «Good-bye»! Have a nice day!