“Атымды адам қойған соң” Абай Құнанбаев шығармашылығы

Ашық тәрбие сағаты Мектеп:  Өскемен қаласы әкімдігінің «№ 45 бейімделген орта мектебі» КММ
Күні:  Мұғалім: Халелова Ақерке Оралбековна

 

Сынып: 10 Қатысқан оқушылар  саны:  Қатыспағандар
Тақырыбы: “Атымды адам қойған соң..” Абай Құнанбаев шығармашылығы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Ұлы ақынның еңбектерін оқу арқылы, адамгершілік құндылықтарды дарыту, шығарманың жаңашылдығына баға беру.

Барлық оқушылар орындай алады:

мәтіннің мазмүнын түсініп, идеясын анықтайды. Ойын мысалдар арқылы дәлелдейді.

Көпшілігі орындай алады:

Мәтіннің мазмұнын меңгеріп, негізгі мәселелерді анықтайды.Өзіндік көзқарастарын білдіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтін талдауда өзінің көзқарастарын нақты дәлелдер арқылы жеткізеді. Шығарманы өмірмен байланыстырады.

 

Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» идеясының «Тарих, мәдениет пен тіл ортақтығы» құндылығына сәйкес адамгершілік, ізгілік қасиеттерге, туған тілді құрметтеуге баулу
Жоспар
Жоспарланатын уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
 Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сабақтың соңы

1.  Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.

2.      Жағымды көңіл-күй туғызу

 

Бас ,жүрек, қол моделін ұсыну

 3.«Миға шабуыл» сұрақтары:

Бұл суреттерден қандай түсінік қалыптастырамыз?

-Нені меңзейді?

-Қазақта қай ақынның идеясымен үндеседі?

 

Диас, Айгерім, Арай, Ақбота «17 қара сөз» қойылым көрсету

 

4.      Миға шабуыл сұрақтары:

–          Осы шығармаларынан нені ұқтық?

–          Абай неге адамның көп қасиетінің ішінен тек қайрат, ақыл, жүрек үшеуін ғана таңдап алған?

–          Ғылымның пікірімен келісесіңдер ме?

 

Сыныпты 3 топқа бөлу

1.Нұрлы ақыл

2.Ыстық қайрат

3. Жылы жүрек

Әр топ өз қасиеттеріне баға береді.

«Ыстық қайрат» – бұл үнемі ізденіс үстінде болу, тек қана алға ұмтылу, жасампаз болу. «Нұрлы ақыл» – елге сәуле түсіріп, ізгілікті іс істеу, алла берген ақылды тек жақсылыққа жұмсау. Ал, «жылы жүрек» – иманды, иман жүзді болу, адамдарға құрметпен қарау, олардың мұң-мұқтажын, көңіл-күйін ұға білу. Міне, осы үш қасиет ізгілікті мақсатта пайдаланылған жағдайда ғана толымды адам деген мәртебеге ие болуға болады.

5.      «Миға шабуыл»

Күймені айдаған арбакеш суреті ұсынылады?

–          Бұл суреттен не байқадыңдар?

–          Сендердің ойларыңша, қайрат, ақыл, жүректі неге ұқсатар едіңдер?

 

 

6.      ” SWOT әдісі” топтық жұмыс

Әр топ өздеріне  берілген тапсырманы SWOT  әдісіне салып қорғайды

1 топ- Ақыл

2-топ – Жүрек

3-топ – Қайрат

 

Мықты жақтары

 

 Әлсіз жақтары
Даму мүмкіндіктері

 

Қауіптер

7. Сендердің ойларыңша «толық адам» деп кімді айтар едіңдер?

ПОПС формуласы

Менің ойымша, …    

Себебі, мен оны былай түсіндіремін … 

Оны мен мына  мысалдармен дәлелдей аламын…

Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…

 

«Сендірерлік дәлел» әдісі

Менің ойымша……

Мынаны естен шығармау қажет……….

……………қарамастан…………………………..

…………..болса да…………………..

Яғни………………

…………..деген тұжырымға келемін.

 

https://www.youtube.com/watch?v=f2J53JvJ2j8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

таныстырылым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

таныстырылым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *