«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Толғауы тоқсан қызыл тіл
|
|||||||||||||||||
Сынып: 7 | Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | С.Аронұлы «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» | ||||||||||||||||
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.А/И4 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. | ||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады:
Шығармада кездесетін батырларды теріп жазады. Шығармадағы құндылықтарды тауып айтады.
|
||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқиғада орын алған тарихи кезеңді анықтайды. Екі ақынның сөз қолданыстарын салыстырады.
|
|||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийі | 1. Шығармада кездесетін батырларды теріп жазады, талдайды
2. Екі ақынның сөз қолданыстарын салыстырады 3. Оқиғада орын алған тарихи кезеңді анықтайды 4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады |
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушы орындай алады:
«Сүйінбай мен Қатаған айтысындағы» оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаза алады |
||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Бұлым, ерчі, тезімді сөздеріне түсінік береді |
|||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Осы фрагменттерден қандай тарихи кезеңді көруге болады? 2. Үзіндіден ұлттық құндылықтарымыздың қандай жай-күйін байқадыңдар? 3. Қатағанның сөз қолданыстары қандай? 4. Қатаған Сүйінбайдың сөзінен неге жеңілді? |
|||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты құндылығын осы шығарма арқылы оқушылардың бойына сіңіру | ||||||||||||||||
Пəнаралық байланыс | Қазақстан тарихы, музыка | ||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
«Лоторея барабаны» әдісімен үй тапсырмасын сұраймын.
Үзінді жаттап келеді. «Үзіндіні жалғастыр» әдісі арқылы сұраймын. |
||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||
Сабақтың басы
5 мин |
Сабақтың мақсаттары мен критерийлері айтылады.
Айтыс түрлері арқылы үш топқа бөлінеді.
Ширату жаттығуы: «Құпия зат» әдісі Оқушылар назарына күй ұсынылады. Олар қандай аспаппен күй тыңдағандарын және сабақпен қандай байланысы бар екені жөнінде өз ойларын айтады. |
Қима қағаздар
Күй
|
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы
30мин |
1-тапсырма
С. «Сүйінбай мен Қатаған» айтысын РАФТ әдісі арқылы талдайды Р – рөл (шығарманың қоғамдағы рөлі) А – шығарма кімдерге арналған Ф – шығарманың түрі Т – шығарманың тақырыбы
Табыс критерийі: – Шығарманы РАФТ әдісіне салып талдайды
Бағалау: смайлик
2-тапсырма
«Пирамидалық талқылау» арқылы шығарманың ішінен тарих беттерінде есімі қалған батырларды теріп жазып, олар туралы не білетіндіктерін айтады.
Табыс критерийлері: – Шығармадан батырларды теріп жазады – Батырлар туралы ойларын тарқатады
Бағалау: Бас бармақ
3-тапсырма 3 түрлі стикер бойынша деңгейлік тапсырмалар «Зерттеу» әдісі Талқылау сұрақтары: Қызыл: Осы шығармадан қандай тарихи кезеңді көруге болады? Сары: Қатаған Сүйінбайдың сөзінен неге жеңілді, жеңілу себептерін тарқатып айт? Жасыл: Сүйінбайдың сөз қолданысы қандай болды?
Табыс критерийлері: – Оқиға орын алған тарихи кезеңді анықтайды – Қатаған мен Сүйінбайдың сөз қолданыстарын талдайды
Бағалау: Бағдаршам
4-тапсырма Ж.Ж. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жұмыс жүргізеді «Төрт сөйлем» тәсілі 1. Пікір Оқыған шығарма бойынша өзіндік пікіріңізді бір сөйлеммен жазыңыз 2. Дәлел Өз пікіріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз 3. Мысал Пікіріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіз 4.Қорытынды Өз пікіріңізді пысықтап, қорытынды шешім жазыңыз
Табыс критерийлері: – Өз пікірін жазады – Бір сөйлеммен дәлелдейді – Пікірді өз ойымен байланыстырады – Пікірін пысықтап, қорытынды жасайды
5-тапсырма Т. Құндылықтарға қатысты шығармадан бірнеше эпизодтарды анықтаңыз, бүгінгі күнмен салыстырыңыз. 1-топ.
2-топ.
3-топ.
Табыс критерийлері: – Шығармадан құндылықтарды анықтайды – Бүгінгі күнмен байланыстырады
Бағалау: «Вербальды бағалау» (Жарайсың! Керемет! Бәрекелді!) |
7-сыныпқа арналған оқулық
АКТ Интербелсенді тақтадан батырларды көрсету
Қима қағаздар
|
|||||||||||||||
Сабақтың соңы
5мин |
Кері байланыс
«Табыс сатысы» әдісінде сатының суреті беріледі. 1-ші баспалдағы Мен…………. БІЛЕМІН, 2-ші баспалдағы Мен ………… ТҮСІНЕМІН, 3-ші баспалдағы Мен …………… ЖАСАЙ АЛАМЫН.
|
||||||||||||||||
Қосымша мәлімет | |||||||||||||||||
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) | |||||||||||||||
«Зерттеу әдісі» арқылы тапсырмалар үш деңгейлі оқушылардың қабілетіне қарай беріледі.
Берілген тапсырмалар өз ойларын еркін жеткізіп, дәлелдей білуге жетелейді.
Жүйелі түрде берілген әртүрлі тапсырмалар шығарманың мазмұнын ашуға бағытталады.
|
Оқушылардың білімін тексеру үшін сабақта
«Смайлик», «Бағдаршам», «Бас бармақ» «Вербальды» бағалауды қолданамын.
|
Пәнаралық байланыс: Шығарма желісі тарих пен өнерге қатысты болғандықтан Қазақстан тарихы, музыка пәндерімен байла-ныстырылады
АКТ пайдалану: Интербелсенді тақта арқылы слайдтар көрсетіліп, күй тыңдатылады. Құндылықтар-мен байланыс: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты құндылығын жетілдіруге бағытталады. |
|||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия |
|
||||||||||||||||