Қазақстанның ішкі суларының түрлері §26 Көлдері мен суқоймалары

  Тақырыбы:   Қазақстанның ішкі суларының түрлері

                          §26  Көлдері мен суқоймалары

Мектеп:   №46 Т. Тоқтаров ном

 

Күні:  4. 12 Мұғалімнің аты-жөні:  Г. Сейтжапбарова
Сынып: 9 Қатысқан оқушылар саны: 18 Қатыспаған оқушылар саны:0
Оқу мақсаты 9.3.3.1 Қазақстанның ішкі суларын топтастырады, көрсеткіштерін талдайды және сипаттайды: өзендер мен көлдер, мұздықтар мен мәңгі тоң, жерасты сулар
Сабақтың мақсаты 1.Қазақстанның ішкі суларының түрлерімен танысып,  ерекшеліктерін талдайды.
Бағалау критерийі Білу және түсіну

Қазақстанның ішкі суларының түрлерін ажыратады.                                                                              

Су көздерінің басты көрсеткіштерін анықтайды

Қодану:

Ішкі сулардың түрлерін картада белгілейді.

Зерттеу және талдау

Қазақстанныі ішкі сулары туралы мәліметтерді шығармашылық және академиялық түрде талдап ұсынады.

Тілдік мақсат Оқушылар ішкі су түрлерін анықтау үшін  топпен жұмыс істейді (айтылым, оқылым, жазылым дағдылары)                                              Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Өзен, өзен бастауы,  көл, батпақ, мәңгі тоң, мұз жамылғысы, жер асты сулары, адам әрекеті, грунт, артезиан,                                                                      Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:                                       Пайдалы сөзорамдар келесілерді кіріктіре алады:

Бұл мәліметтер жаңылдыру мүмкін, себебі…

Бұл мәліметтер …екендігін айғақтайды

Өзгерістер кеңістікте де, уақыттада жүріп жатады, өйткені…

байланысты.

Құндылықтарды дарыту Оқушының бойына қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтарын дарыту барысында еліміздің, дүниежүзі елдерінің ішкі сумен қамтамасыз етілуіне баға береді, оқушының өзара әркет ету және түрлі елдердің статистикалық мәліметтерімен жұмыс жасауда   құрмет,  ынтымақтастық,  ашықтық, еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу құндылықтарын дарыту. Ынтымақтаса оқу, көшбасшылық, сындарлы ойлау.
Пәнаралық байланыстар Биология,экология, экономика,қазақ тілі
АКТ-ны қолдану Оқушылар АКТ қолдана отырып   статистикалық мәліметтермен жұмыс жасайды, картамен  жұмыс түрлерін көрсетеді. Берілген сілтемелер бойынша кестелермен жұмыс жасай алады,  ішкі сулардың пайда болуын анықтап, себептері туралы айта  алады Қосымша ақпараттардан негізгі түйінін ажырата алу және оны пайдалана алу
 Алдыңғы  білім Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы (8-сынып)
 Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері: Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары
      0-1мин

 

2-4

 

 

 

 

5-6

 

Оқушылардың зейінін шоғырландыру.

«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі
( «Қайда?» «Қалай?» «Қандай?» топқа бөлу)

 

Каспий теңізі-  Жайық, Жем, Ойыл

Балқаш көлі- Іле, Қаратал, Аягөз

Зайсан көлі- Қара Ертіс, Көкпекті, Жарма, Кендірлік

 

Тақырыпқа шығу.

 Бейнефильм көру арқылы Қазақстанның өзендерімен танысу. 

Мұғалім іс-әрекеті:

-Бүгінгі сабақ не туралы болмақ?

Сабақтың тақырыбы  анықталады.                                                         Сабақтың мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырылады.

http://bilimland.kz/upload/content/lesson/14642/media/c77a0582ba5ce318224e0970d1d56567/content/script_00017/media/geo_kaz_04_17_01v.mp4

Презентация

  7-15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16-20

 

 

 

 

21-30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31-35

 

 

 

 

Оқушы іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

1 тапсырма «Шпаргалка» әдісі
(оқулықпен жұмыс)

Көлдерді белгілері бойынша топтастыру           Белгілердің сипаттамасы
1 Сандық көрсеткіші
2 көлдердің су режимі
3 Минералдануы
4 Су массасының пайда болуы
5 Көл қазаншұңқырының пайда болуы

 

 

 

2 тапсырма «Жылдам фото» әдісі
( кескін картамен жұмыс )

3 тапсырма «Әдебиет лотосы» әдісі
(Қазақстандағы ұзындығы 1000 км асатын өзендерге сипаттама бер)

Атауы Ұзын дығы Бастауы Сағасы Саласы Шаруашылық маңызы

 

4-тапсырма. «Балалар философиясы» әдісі
(
Келесі тұжырымдармен келісесіңдер ме?)

1.        Өзендер желісі еліміздің аумағында біркелкі таралмаған;

2.        Қазақстанның жазық жерлерінде өзендер желісінің жиілігі оңтүстіктен солтүстікке қарай азаяды;

3.        Қазақстанның орманды далалары мен далаларында өзендер көп;

4.        Қазақстан аумағынан ағып өтетін барлық өзендердің жыл бойы суы мол;

5.        Республикамыздағы барлық өзендер Солтүстік Мұзды мұхит бассейніне жатады;

6.        Қазақстанның барлық өзендері тек жаңбыр суымен қоректенеді;

7.        Ертіс, Есіл және Тобыл өзендері Арал теңізіне құяды;

8.        Қазақстандағы ұзындығы 1000 км-ден асатын өзендердің саны – 7;

9.        Олар: Нұра, Сарысу, Ырғыз, Қаратал, Жем, Ойыл, Ертіс өзендері;

10.     Жайық, Жем, Сағыз өзендері – Каспий теңізіне құяды;

11.     Каспий теңізіне құятын ең ірі өзен – Сағыз;

12.     Арал теңізінің бассейніне жататын ең ірі өзен – Сырдария;

13.     Іле, Қаратал, Лепсі, Ақсу, Көксу өзендері Арал теңізі бассейніне жатады;

14.     Қазақстан аумағындағы ең ұзын өзен – Сырдария;

        15.   Қазақстанның барлық өзендерінде кеме қатынайды

 

Үйге тапсырма: Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар?

 

 

 

 

 

 

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Атлас

Кескін карта

     
Соңы

36-340

Рефлексия

— “Білем”  деме,  балам!
Білмейтінің  көп  шығар.
Бәрін  білген  адам                                        Көп  білуге  ұмтылған —
Дүниеде  жоқ  шығар.                                  Көз  жұмғанша  оқиды.
Көз  жұмғанша  оқыған –
Көп  нәрсені  тоқиды.

INSERT  стратегиясы

білемін  білдім білгім келеді
     
Кестемен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     
Ой толғау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

 

Оқыту ортасы қандай болды?

 

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

 

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 

 

   
Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:-

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *