Түбір мен қосымшаның жазылуы

Пән: Қазақ тілі

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім: «Уақыт»

Күні:   22.11.2019

Сынып: 3 «Б» сынып

Мектеп:   Нұрлы орта мектебің

Мұғалімнің аты-жөні:    Болатбай М

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Түбір мен қосымшаның жазылуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары

 (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.4.1.2 түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу

3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар жасай алады:

• Түбір мен қосымшаның жазылуын біледі.

Оқушылардың көбі жасай алады:

• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

• Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары Слайд
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім Бұл бөлім материалдарын оқытуда алдыңғы сыныптарда жəне бөлімдерде алған білім, білік, дағдылары басшылыққа алынады
Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

2мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

5 мин

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

 

Құлпы – кіліт. Ребус шешу.  Уақытыңды бағала.

Үй тапсырмасы.   Шашу ойыны.  Конфет қағаздарына сұрақтар жасыру.

 

ҚБ: таңба әдісі. Әр бір дұрыс жауап үшін тақтаға оқушылардың аты жазылған кесте ілінеді. Өз аттарының тусына таңба қойылады. Сол сабақта оқушы қанша сұраққа дұрыс жауап бергенін анықтауға болады. Оқушылардың сабаққа толық қанды қатысуын қадағалауға болады.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

3 мин

Ширату тапсырмасы.  40-жаттығу

3.1.3.1 (МК; Ұ; ОТ; Қ) Өлеңді тыңдау. Түрлі жағдаяттағы қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

Түбір тобына өлеңді оқыту

Қосымша тобына қарамен жазылған сөзді тақтаға жаздырып, сөздің жазылуындағы өзгерістерді анықтайды.

Жұрнақ тобына қарамен жазылған сөзді тақтаға жаздырып, сөздің жазылуындағы өзгерістерді анықтайды.

Жалғау тобына қарамен жазылған сөзді тақтаға жаздырып, сөздің жазылуындағы өзгерістерді анықтайды.

Төрт топтың оқушыларыда дәптерлеріне жазады.

ҚБ: таңба әдісі

 41-жаттығу мен саған , сен маған әдісі. Бір оқушы түбір сөз айтады, екінші оқушы қосымша жалғап айтады.

ҚБ: смайлик тарату

Сергіту жаттығуы

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

Сабақтың соңы

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық тапсырма

 

 

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Алақан» кері байланыс.

Топтық тапсырмаға арналған парақ, маркер

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *