Қима және тіліктер
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.2.4 | Мектеп: Бауыржан Момышұлы
Мұғалімнің аты–жөні: Б.Т.Рустамбекова Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||
Күні: | |||
Сынып: 10 | |||
Сабақтың тақырыбы | Қималар мен тіліктер | ||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары | 10.2.4.1 Сызбаларда қима мен тіліктерді қолданудың маңыздылығын білу
және түсіну |
||
Сабақтың мақсаты | сызбадағы қима мен тіліктердің маңыздылығын түсіну;сипаттау
қима мен тіліктерді сызбада қолдану дағдысын қалыптастыру |
||
Бағалау критерийі | Сызбада қима мен тіліктердің орындалу ережелерін
қолданады Сызбадағы қима мен тіліктердің орындалу мақсаттылығын сипаттайды |
||
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаттары: Сызбадағы қима мен тіліктердің маңыздылығын түсіндіреді;
Бөлім бойынша лексика және терминалогия: ü қима; ü қабаттасқан және оңашаланған қима; ü тілік; ü қарапайым және күрделі тіліктер; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Сызбада қима мен тілік нәрсе жөнінде …үшін керек. |
||
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті құндылығына баулу топтық,жұптық жұмыс арқылы іске асырылады | ||
Пәнаралық байланыс | Сурет,геометрия | ||
Алдыңғы білім | Геометриялық денелердің және модельдердің проекциялары | ||
Сабақ барысы | ||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | ||||||||||
Сабақтың басы
|
Оқушы назарын шоғырландыру,өткен сабақты қайталап еске түсіру үшін“Қар кесегі” әдісі арқылы әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағытталған дөңгеленген қағазды лақтыру арқылы сұраққа жауап береді:
1.Сызбаны оқу үдерісі нені анықтайды? 2.Сызбаны оқығанда нәрсенің геометриялық пішінін талдау қандай мақсатпен жүргізіледі? 3.Қандай шарттылықтар мен ықшамдаулар сызбаны түсінуге мүмкіндік береді? Дескриптор Білім алушы -мәтінмен танысады; -талқылайды; -топ арқылы сұрақ қояды
Бағалау “Бағдаршам ” арқылы бірін-бірі бағалау |
|||||||||||
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Ұжыммен орындалатын жұмыс(ауызша) “Кім жылдам?” әдісі
Тетіктерді қамтитын сызбалар бойынша оларға сәйкес келетін көрнекі кескіндерді табыңдар
Бағалау “басбармақ” арқылы жүргізіледі. Дескриптор Білім алушы -көрініс арқылы ажыратады; -көрнекі кескінді анықтайды 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. “Сен маған,мен саған” әдісі Берілген көріністерді пайдаланып профиль проекциясын салып,тілікті орындаңдар.
Бағалауды” өзара бағалау” бір-бірін бағалау. Дескриптор Білім алушы – профиль проекциясын анықтайды; — профиль проекциясында тілікті орындайды. Бағалау: дескриптор арқылы 3-ші тапсырма Топтық жұмыс Графикалық органайзердегі “Сүзгі” әдісі Сызбалардың ішінен санға қималарды табу керек.(Сүзгі суретін салу 3-сурет) 1-топ: Қабаттасқан қималар: 2-топ: Оңашаланған қималар: Мұғалім сұрақ қояды: 1. Сізге қай жерде көмек керек? 2. Неге олай болады? 3. Бұл қандай қима? Бағалауды “Сұрақ-жауап ” арқылы жүзеге асырамыз Дескриптор Білім алушы -қабаттасқан қималарды анықтайды; -оңашаланған қималарды анықтайды 4-ші тапсырма Жеке жұмыс Бас көрініс және үш қима берілген.Қималар белгіленбеген.Қималарға сәйкес келетін қиюшы жазықтықтарды анықтап,кестені толтырыңдар.
Дескриптор: Білім алушы -шартты белгіні қолданады; -қимасы бойынша қиманы анықтайды; -кестені толтырады; Бағалау:Дескриптор арқылы |
Слайд
Үлестірме қағаз
Үлестірме қағаз Слайд
Үлестірме қағаз |
||||||||||
Сабақтың соңы
|
Оқушы рефлексиясы:
Өзін-өзі бағалау парақшасы БББ кестесі
Үйге тапсырма: |
Үлестірме қағаз
|
||||||||||
Саралау
“Қарқын тәсілі”(2-ші тапсырмада) Суреттегі берілген көріністе профиль тілікті орында “Тапсырма”тәсілі(1-ші тапсырмада) 1.үлгерімі төмен: Тетіктерді қамтитын сызбалар бойынша оларға сәйкес келетін кескінді табыңдар (қарапайым сызба)
2.Қабілеті жоғары :Тетіктерді қамтитын сызбалар бойынша оларға сәйкес келетін кескінді табыңдар (күрделі сызба) “Диалог және қолдау” тәсілі(3-ші тапсырмада) Сізге қай жерде көмек керек? Неге олай болады? Бұл қандай қима?
|
Бағалау “бағдаршам” “басбармақ” ” өзара бағалау” “Сұрақ-жауап ” арқылы;
Дескриптор арқылы;
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Оқушының партада дұрыс отыруы қадағаланады; Сызу құралдарымен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік шараларын сақтау қадағаланады; АКТ-ны пайдалануда қауіпсіздік ережелерінің сақталуы қадағаланады |
||||||||||