Үш аю бізде қонақта

Токмаганбетова Арай

Үш аю бізде қонақта

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мақсаты: Ертегіні кейіпкерлендіре отырып, байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Суретке көңіл қойып мазмұнын түсіне білуге үйрету. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілетін тілдерін дамыту. Таныс ертегіні суреттен әңгімелеп беру, көркем-тілдік және орындау қабілеттерін қалыптастыру, халық шығармашылығына қызығушылықтарын таныту. Әртүрлі мінез-құлықтарды ажырата білуге үйрету. Тақпақты анық, түсініп айтуға дағдыландыру. Ертегідегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға, адамгершілікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Маша, гүл, үй жануарлары, жабайы жануар, жеміс-жидектер муляждары.

Сөздік жұмыс:  конжық, корбаң,

Қостілділік: аю-медведь, қонжық- медвежонок, құс-птица.

Ұйымдастыру:

Таңғы шеңбер:

                       Үлкенге де сіз,

                       Кішіге де сіз.

                       Бәріңізді құрметтеп,

                       Бас иеміз біз.

 

-Балаларбіз орманға саяхатқа барамыз.

-Балалар біз қайда келдік?

-Орманға

-Орманда не бар екен?

-Ағаштар, гүлдер, шөптер

-Балалар біз қазір сендермен дидактикалық ойын ойнайық.

Дидактикалық ойын.

«Құмыраға гүлді түсіне қарай сал»

-Ой, балалар мына жерде бір үй тұр екен.

– Үйдің шатыры қандай пішінен тұрады?

– Үшбұрыш

 -Ал, қабырғасы  ше?

– Төртбұрыш

Үйдің ішінен жылап Маша шығады.

Маша: -Балалар мен орманда адасып қалдым. Жаңа мына үйге кірген едім. Үйде ешкім жоқ екен. Мен қайда келдім.

                      (Үш аю келеді)

Аюдың әкесі: – Сәлеметсіңдер ме, балалар! Сендер қайдан жүрсіңдер? Сен кімсің?

Маша: -Мен Машамын. Мен орманда адасып , мына үйге кіріп едім.

Аюдың әкесі: -Сен біздің үйге неге кіресің? Енді біз сені жібермейміз!

Маша: Жіберіңдерші

Аюдың әкесі: Ол үшін біз орманда мына нәрселерді таптық.Бізге атап көрсетіп берсең жібереміз. Білмесең біздің үйде мәңгі қаласың.

Маша: -Балалар,сендер маған көмектесесіңдер ғой. Жарайды!

Аюдың әкесі: Менің тапсырмасы: үйжануарлары мен жабайы жануарлардың суреттерін көрсету.

Тәрбиеші: Балалар мынау не?

-Қоян ,

-Құлағы қандай?

-Ұзын

-Қоян қалай секіреді?

-Секіреді.

-Мынау не?

-Түлкі

-Түлкінің құйрығы қандай?

-Ұзын

-Балалар кім жабайы аңдар туралы тақпақ біледі?

Данил:

                Аю отыр партада,

                Екі қолы қалтада.

               Апай сабақ сұраса,

               Ұйықтап қапты масқара.

Айзере М.

              Ұзын құлақ сұр қоян,

              Естіп қалып сыбдырды.

              Ойлы қырлы жерлермен,

              Ытқып-ытқып жүгірді.

Аюдың анасының тапсырмасы:

Жеміс жидектерді атау.

Тәрбиеші:

– Мынау не?

-Алма

Түсі қандай?

-Қызыл

-Пішіні қандай?

Домалақ

-Ал, мынау не?

-Алмұрт

-Түсі қандай?

-Жасыл

-Ал, не ?

-Қызанақ

-Түсі қандай?

-Қызыл

-Пішіні қандай?

-Мынау не?

-Сәбіз

-Пішіні қандай?

-Сопақша

Қостілділік:

Сәбіз-морковь, түлкі-лиса

Аюдың баласы:

-Ой мен шаршап кеттім.

-Балалар қонжық шаршап кетіпті кәне бойымызды сергітіп алайық.

 Ормандағы аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп-теріп алайық,

Қалтамызға салайық.

Аюлар: -Ой балалар шаршағанымыз басылып жақсы болып қалдық қой.

Маша біз сені үйіңе жібереміз .

-Аюлар біз үйімізге барып ұйықтаймыз. Сау болыңдар!

Аюлар үйге кіреді.

Тәрбиеші: Балалар біз Маша адасып кетпеу үшін көк шөптің үстіне гүлдер жапсырып береміз.

-Балалар мынау не?

-Гүл

Түсі қандай?

-Көк

Тәрбиеші  тақтаға жапсырып көрсетеді. Балалар бәрі бір-бірден жапсырады.

Тәрбиеші: Маша міне біздің балалар саған шөпке гүл жапсырып берді осы гүлдің бойымен сен үйіңе барасың.

Оқу іс-әрекетін қортындылау.

-Балалар біз қайда бардық?

-Орманда не көрдік?

-Шөптер, гүлдер

-Бізге нелер келді қонаққа?

-Аюлар

Балалар сендер Машаны үйіне дейін шығарып сала қойыңдар

Сау болыңдар !

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *