ДӘСТҮРЛІ ЕМЕС МАТЕРИАЛДАРДАН СӘНДІК БҰЙЫМ.ИДЕЯЛАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ МЕН ДАМЫТУ
АККУЛОВ Е
САБАҚ: 18 |
Мектеп: |
||||
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
Сынып: 5 |
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Идеяларды талқылау мен дамыту. Нобай орындау |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.1. Конструкциялы қ, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын анықтау, сипаттау және қолдану 5.2.3.2 Түрлі конструкциялық , табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау. |
||||
Сабақтың мақсаты |
Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдени өнері, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу. |
||||
Жетістік критерийлері |
Оқушылар орындай алады: Сәндік – қолданбалы өнер түрлерін баяндайды. Қазақтың ұлттық және басқа да этностардың халқтарының тұрмыстық ғұрып- салтын, дәстүрін, тарихын айта алады. Бұйым жасаудағы өзгенің шығармашылдық идеясын, ойын түсіндіріп береді. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Бұл бөлім қазақтың ұлттық және басқа да этностардың сәндік – қолданбалы өнер түрлері туралы білімді кеңейтуге бағытталған, еңбек пен шығармашылдыққа деген қызығушылықты арттыру, анализдеу дағдысын жетілдіру, бағалауды синтездеу, өз жұмысын және басқалардың жұмыстарын таныстырып және түсіндіре білуді қарастырады. Әр түрлі жағдайларға негізделіп практикалық ізденістер қалыптастыру дағдысы жалғасын табады, сондай ақ идеяны жетілдіру, түрлі материалдарды тәжірибелеу, бұйымды жасау және дайындау жүзеге асады. Оқушылар құралдарды қауіпсіздік жұмыс ережелерін сақтай отырып қолдану дағдыларын дамытады. |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ø Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу. Ø Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату. Ø Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу. Ø Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, дүниетану, сызу, математика .пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
||||
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология Өткен тапсырмаларды еске түсүру. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 1 кезең Сабақтың ортасы 2 кезең |
(Ж) (Ө) Оқушылар таңдап алған материалдарымен жаңа жылдық бетперде (мысалы; бетперде негізін ермексазбен дайындап алып, қағаздарды жабыстыру немесе құрастыру техникасымен) дайындайды. Бетпердені қолжетімді материалдармен көркемдейді. (Ұ)(Қ) Жұмысты таныстырып және бағалап, оқушылар өз пікірлерімен бөліседі. Оқушылардың жеке және топтық орындалған жұмыстарының нәтижелерін балама әдістері арқылы ( мысалға, жазбаша немесе ауызша түрде кері байланыс, көрнекі бейне құралдары, сандық суреттер көмегімен, алдыңғы іс әрекет туындауына байланысты) ұсынулары мүмкін. (МК) (Т) Қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын оқушыларға таныстыру және олардың қолдану тәсілдерін көрсету. Оқушылар киіз үй кәдесыйын жасау барысында материалдар мен құралдармен тәжірбиелік жұмыс орындайдап, одан әрі өздерінің жұмыстарына қажетті материалдар мен құралдарды анықтайды. (Ө), (Қ) Әр түрлі материалдардан киіз үйді жасау. Жұмысты бастамас бұрын, оқушылар төмендегі тақырыптарды талдап және жан- жақты қарастырулары керек: Киіз үйдің ерекшеліктерін ескере отырып, орындау. Киіз үйдің ерекшеліктері мен құрылыстарын мұқият танысу |
Суретшілер жұмыстарының көшірмелері И.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар Абжанова Қазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Nature of Kazakhstan |
|||
Сабақтың соңы |
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау. (Ұ) Мұғалім оқушыларға ұлттық бұйымдарды, олардың атауы мен қолданылуын қарастыруға ұсынады. Ұсынылған бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады?Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған?Олардың пішіні, түсі мен фактурасы қандай? (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
||||
Сабақтың соңы 2-мин кері байланыс |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: – нені білдім, нені үйрендім – нені толық түсінбедім – немен жұмысты жалғастыру қажет |
||||
Қосымша ақпарат |
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718