Таскараева Гулмира Бакытбаевна
| Сабақтың мақсаты: | Ø Білімділік: студенттерге өрт сөндіруге арналған құралдар түрлерімен, соның ішінде көбікті өрт сөндіргіштермен атқаратын қызметі жайлы түсіндіру;
Ø Дамытушылық: студенттердің ғылыми көзқарасын дамыту, жаңа тақырыпқа байланысты суреттер арқылы арнайы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, білімін дамытуға мүмкіндік туғызу; Ø Тәрбиелік: студенттерді ұқыптылыққа, зеректілікке, атқаратын жұмысына жауапкершілікпен қарауға, сауаттылыққа, болашақта жақсы маман болуға тәрбиелеу. |
||
| Күтілетін нәтиже: | Ø тақырыптың ең маңызды ұғымдарын меңгереді.
Ø сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімдерін жетілдіреді және жүйелейді. Ø топта жұмыс жасаулары қалыптасады. |
||
| Сабақ түрі: | Аралас сабақ | ||
| Пәнаралық байланыс: | Еңбект қорғау, Тіршілік қауіпсіздігі. | ||
| Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: | «Өз орныңды тап», «Сәйкестендіру тестісі», «Ой қозғау», «Түйінді түйін» | ||
| Көрнекіліктер: | Интерактивті тақта, слайд, суреттер, макеттер, сызбалар, оқулықтар, стикерлер, бейнебаян, бағалау бетшесі | ||
| Сабақ барысы: | |||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Оқытушының іс-әрекеті | Студенттің іс-әрекеті | |
| Ұйымдастыру кезеңі | 3 мин | 1. Сәлемдесу
Ø студенттерді түгендеу; Ø сабаққа даярлығын тексеру; Ø студенттер назарын сабаққа аудару. 2. Топтарға бөлу: «Өз орныңды тап» әдісі арқылы топтарға бөліну 1ТОП-Спч-1 2ТОП-Спч-2 3. Әр топқа басшы тағайындалып, бағалау бетшесі беріледі. |
1. Топ басшысы студенттердің сабаққа қатысын баяндап береді.
2. Студенттер топ атауы жазылған бүктеме қағаздарды таңдап, сол атауларға сәйкес топ құрады.
|
| Үй тапсырмасын сұрау | 7 мин | «Ой шақыру» әдісі арқылы өтілген сабақтан сұрақтар қояды. | Студенттер сұраққа жауап беру әдісі арқылы өзара топтық жарысқа түседі,
бағаланады. Топ басшысы топтағы студенттердің тапсырма орындауына байланысты бағалайды. |
| Жаңа тақырыпты түсіндіру (меңгерту) | 15 мин | Ø «Ой қозғау». Жаңа тақырыпты ашу үшін бейнебаян көрсетіледі.
Ø Интерактивті тақтаға жаңа сабақ бойынша слайд көрсетіліп, мәтінмен таныстырылады. |
Ø Студенттер бейнебаянды көріп тақырып бойынша ойларын түйеді.
Ø Ресурспен жұмыс атқарып оқулықтан негіздеме мәліметті жүйелеуін үйренеді.
|
| Жаңа тақырыпты бекіту | 10 мин | Сұрақ –жауап. Фразаны аяқтау. Рефлексия
|
Cтуденттер сұраққа ауызша жауап береді. |
| Қорытындылау | 5 мин | «Түйінді түйін» (Кері байланыс)
|
Студенттер стикерге сабақтың өтілу деңгейі жайлы өз пікірлерін жазып, тақтадағы «Табыс ағашына» жапсырады.
|
| Бағалау | 3 мин | Ø Студенттердің үй жұмысын тексеру нәтижесі бойынша;
Ø Жаңа тақырыпқа қатысып, орындау нәтижесі бойынша; Ø Бекіту сұрақтарына жауап беру нәтижесі бойынша; Ортақ бағамен бағалау.
|
Топ басшысы бағалау бетшесіне қойылған ұпайлар қорытындысын шығарып, оқытушыға тапсырады. |
| Үйге тапсырма | 2 мин | 1.Н.Жаданов «Еңбек қорғау» 2010ж. 121 бет Өрт сөндіргіш құралдар.
2. Өрт сөндіргіш құралдарға өзіндік жұмыс және слайд жасау |
Өзіндік жұмыс- студенттің жауапкершілігін, ізденісін арттырады, ғылыми деректер мен терминдерге ойларын,тілдерін дағдыландырады. |