Мен,сен,ол,олар-барлығымыз бір отбасымыз!

Есбергенова Кенжегуль Такеевна

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру

 

Сабақмақсаттары Барлықоқушылар: отбасы мүшелері арасындағы сыйластықтың маңызын түсіндіре алады.

Көптегеноқушылар: отбасы мүшелерінң туысқандық байланысын түсінеді.

Кейбіроқушылар: отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіреді.

Бағалаукритерийлері отбасы мүшелері арасындағы сыйластықтың маңызын түсіндіре алады.отбасы мүшелерінң туысқандық байланысын түсінеді.

отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар Пәнгетән лексика мен терминология:

Отбасы,туыс

Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:

Кімдердітуысқандардепатайды?

Құндылықтардыдарыту Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Пәнаралықбайланыстар әдебиеттікоқу,музыка
АКТ қолданудағдылары Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу;
Ресурстар Топқабөлугеарналғанпарақшалар, жұмысдәптері, қалам мен түрлітүстіқарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, керібайланыспарағыт.б
Бастапқы білім Біздің ата заңымыз-Конституция
Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы «Жалпы ритм» жаттығуы
Мақсаты:  топтыңбіртұтастығынарттыру.
Өтубарысы. Топ мүшелерідөңгеленіптұрады. Жүргізушібелгілібіржылдамдықпен ритмдыұлғайтаотырыпбірнешеретшапалақтайды, бұлритмді топ мүшелері де жалғастырыпəкетулерікерек: жүргізушініңоңжағындатұрғанқатысушыбір

шапалақтайды, оданкейін екіншіқатысушышапалақтайды, осылайжалғасып кете береді. Бірритмдетекбірадамғанашапалақтаптұрғансияқтыдыбысшығарукерек.

Жұмыс ережесін келісу

·           Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

·           Уақытты үнемдейміз!

·           Нақты,дәл жауап береміз!

·           Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

·           Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (Конституция)

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

«Жалпы ритм» жаттығуы

 

 

 

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған сөздер.

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

Сабақтыңортасы Ширату тапсырмасы.

«Күтіңіз және түйіндеңіз»

(Т)Суретпен жұмыс (болжау).

Бұл адамдардың арасындағы туысқандық байланыс туралы өз болжамдарыңды айтыңдар.

(Ж) Сұрақтарға жауап беріңіздер.

(Т) Адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы не білесіңдер? Суретті пайдаланып,жауап беріңдер.

Тапсырма

Сызба арқылы отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық атауларды жаз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Сәлеметсің бе!»

Оқушылар кезек-кезек көршісінің аттас саусақтарына қолын тигізеді. Бас бармақтан бастайды:

Мен саған тілеймін (бас бармағын тигізеді);

–           Табыс (сұқ саусақ);

–           Үлкен (ортаңғы);

–           Барлығында (атаусыз);

–           Барлық жерде (шынашақ);

–           Сәлеметсің бе! (алақанын тигізеді).

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

«Қар үйіндісі»

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушылар «Нысандар» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты.

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

«Қар үйіндісі» тапсырмалары.

Саралау –мақсат бойынша,оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау Бағалау – Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *