Тіктөртбұрыштың, шаршының ауданын табу
Умирбекова Нуржамал Жаксылыковна
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
3.1.3.1ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу,палеткамен өлшеу;
3.3.1.3тіктөртбұрышты үшбұрыш,шаршы,тік төртбұрыш ауданы формуласын;S=(a .b):2;S=a2; S=a.b шығарып алу және қолдану.
Сабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Жазба жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі:
1.Көбейту және бөлу амалдары арқылы есептерді шығарады
2.Кім біледі» әдісі арқылы әр топ өткен сабақты қайталайды
3.»Ой қозғау»әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады
4-топТіктөртбұрыштың,шаршының ауданын таба алады
5.»Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі арқылы сабақты қортындылайды
Тілдік мақсаттар.
Тыңдалым:бір-бірін тыңдай отырып,мазмұнын түсінеді;
Айтылым:өз пікірін айтады,тапсырманы орындау барысында құрдастарымен қарым-қатынас жасайды;
Оқылым:формуланы оқи отырып,есептер шығарады;
Жазылым:грамматикалық қателер жібермей барынша сауатты жазады.
Құндылықтарға баулу:Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту шығармашылыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,ойын,көрнекілік.Рефлексия.
Пәнаралық байланыс:Музыка,қазақ тілі.
Алдынғы оқу:Көбейту және бөлу арқылы шығарылатын есептерді біледі.Симетриялы және симетриялы емес жазық фигураларды ажата алады.
Ресурстар:Оқулық,кеспе қағаз,жұмыс дәптері,қима қағаз,бағдаршам суреті.
Сабақ барысы
Басталуы(3мин)
Ұйымдастыру кезеңі
Топқа бірігу:1-топ:шаршы;
2-топ:Тіктөртбұрыш,
3-топ:Үшбұрыш;
4-топ:Төртбұрыш.
Жағымды ахуал қалыптастыру:«Күн нұры» тренингі
Көтеріліп көкке күн,
Күлімдеді маған да,
Күлімдеді саған да,
Нұрын шашып баршаға.
Сәлем бердік сіздерге
Сәттілік тілеп құрбыма
Біз сабақты бастайық.
Үй тапсырмасы(5-мин):»Кім біледі»әдісі арқылы әр топ өткен сабақты қайталау мақсатында есеп құрастырады және ондағы компоненттерді атайды.
ОҮБ:жүзеге асыру.
Сабақтың ортасы(10-мин)
Жаңа сабақ:Сабақтың тақырыбын»Ой қозғау»әдісі арқылы оқушыларға тапсырма бере отрып ашамыз.»Тіктөортбұрыш пен шаршының ауданын табу».
Оқулықпен жұмыс.№1-т
Оқушылар әртүрлі тәсілмен есептейді.
Шаршының ауданын табу S=a*а;
Топпен жұмыс.2-т»Ойлан тап».
Ауданын өлшем бірліктерінің кестесін пайдалана отырып салыстырады.
ОҮБ:жүзеге асыру
3-т:Оқушылар сұрақ қою арқылы ауызша орындайды.
4-т.Топтық жұмыс.Фигуралардың перимері мен ауданын табу.
5-т.Жұптық жұмыс.
Боялған бөліктің ауданын табу.
Қолдану(10мин)
Дәптермен жұмыс;1есеп.Берілген фигуралардың периметрі мен ауданын табу.
Сергіту сәті(2мин):
Қырғауыл болып ұшамыз,ұшамыз.
Түлкі болып қашамыз,қашамыз.
Қырғауылдай тапқыр боп,тапқыр боп,
Орнымызға қонамыз,қонамыз.
Сабақтың соңы(5мин)
Сабақты бекіту:
Синтез»Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі.
Жұптық жұмыс.Кестені толтыр
Бөлінгіш | 18 | 12 | 10 | 16 | 6 | |
Бөлгіш | 2 | 7 | ||||
Бөліндінің мәні | 2 | 2 | 5 | 2 | 2 |
Жеке жұмыс:Жылыжайдағы қызанақ отырғызу үшін бөлінген жердің ауданы18м квадрат.Осы жердің ұзындығы мен ені қанша болады.
Өзін өзі мадақтау.
Бағалау(2мин)
Кері байланыс(3мин):1):Мақсатыңа жеттің»:2)»Талпынып жатсың».3)»Талпын».
Үйге тапсырмасы:Жұмыс дәптеріндегі38беттег3 №6-есеп.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718