Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?
Сабақтыңмақсаты: ОқушылардыҰлыЖібекжолыныңҚазақстандағытармақтарыменжәнесілемдеріментаныстыру. Оңтүстік ҚазақстанныңБатысқашығатын, ЖетісудыңШығысқашығатынбастықақпаекеніретіндегімаңызын түсіндіру.
Дамытушылықмақсаты:Оқиғаларғақатыстытарихитанымынқалыптастыраотырып, ойлау, талдау, қорытындыжасауқабілеттеріндамыту, өзіндікжұмыстаржасайбілугедағдыландыру.
Тәрбиелікмәні:БарлықсаладаОтаныныңілгерідамуыүшінүлесқосуға, ұлтжандылыққа, адамгершіліккетәрбиелеу.
Сабақ: әдебиетпен, дүниежүзітарихыменпәнаралық
байланыснегізіндежүргізіледі.
Сабақ түрі: саяхат сабақ.
Сабақбарысы: Ұйымдастыру ,түгендеу.
Кіріспесөз: МұғалімҰлыЖібекжолыныңбасталуынатоқталады.
«Психологиялық тренинг» ондаоқушыларға «сергітусәті» ретіндеқолданылады.
Жаңасабақ: «Түйе» жануарыменсаяхатбасталады:
1-бекет: Қытаймемлекеті, ҰлыҚытайқорғаны, Хуанхэ өзені.
Тапсырма:“Тарихисынақ хат” оқушышиыршықталған қағаздан сұрақтар
оқиды.
ҰлыЖібекжолыныңШығысқашығатынбірбағытыоңтүстік-батысЖетісужерінен Тараз қаласыарқылыАлматығажеткен.
2-бекет: Тараз қаласы.
Тапсырма: “Теңгедегі сыр” ҰлыЖібекжолыкезіндегітеңге мен ҚР теңгесінсалыстыру.
3-бекет: Алматы қаласы.
Тапсырма: “Тарихи диктант”
Берілгенсөздердентарихқақатыстысынжазунемесеайту;
Күнделік; Түрік; Қаған; Әлем; Хабар; Таншу; Тараз; Сарай; Қала; Мәдениет; Топ; Көшпелі; Мемлекет; Саяси; Қажет; Қағаз; Ескерткіш; Қимақ; Жақсы; Суяб; Дың; Якка; Қобыз; Етік; Бұрыш; Айна; Тарақ; Сабын;
4-бекет: Қойлық қаласы
Тапсырма: “Сен маған, мен саған”
Оқушылардаярлапкелгенсұрақтарынбір-бірінеқояды.
5- бекет: Отырарқаласы
Тапсырма:“Отырарданкімдершықты?”
“Қандайоқиғаларболды?”
МұхтарШахановтың «Отырартуралы» өлеңіноқу.
6- бекет: Түркістанқаласы
Тапсырма:
“Қазақ хандығының-550 жылдығы”мерейтойынабайланысты
«Фото жұмбақ» бірнешехандардыңсуреттерікөрсетіледікімекеніноқушыларайтады.
7- бекет: Сауранқаласы
Тапсырма:
«Діндертоғысы». Онда :манихейлікдін, христиан дініжәне ислам дінітуралыайтады.
8-бекет: Испиджаб (Сауран) қаласы
Тапсырма:
“Венн диаграммасы” Оқушылар «түйе», «ұшақ», «машина» суреттерінеқараперекшелігі мен ұқсастығынайтады.
Бекітубөлімі: «Сәйкестендір». Берілгентапсырмалардыреттепқояды.
Қорытынды: ЖерортатеңізінежеткенҰлыЖібекжолыныңтарихи
маңызытуралыайтылады.
Оқушылардыңсабақтаналғанәсерлерінстикергежазып «түйе», «ұшақ», «машина» суреттерініңтұсынақояды.
Бағалау бөлімі:
Үйгетапсырма: оқу, әлідетыңматериалдаріздеутапсырылды.
Абай атындағы орта мектебінің
Тарих пәнінің мұғалімі
Жұмағұлова Айгүл Әділханқызы