Шамалар арасында тәуелділікке берілген есептер
Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептер шығару
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Мектеп: № 4 Тілеміс батыр ЖББМ |
||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 3Б
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары | 3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару
3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару |
||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Барлық оқушылар үшін: Шаманың бөлігін және бөлік бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.
Бірқатар оқушылар үшін: Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу Кейбір оқушылар үшін: Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | 1.Заттың санын ,бағасын, құнын қалай табу керектігін біледі
2.Шамалардың арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығарады,өзара байланысын түсінеді |
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Баға –
Сан- Құн- |
||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | «Кім шапшаң?» ойын, «Қай топ білімді», «Тауға кім бұрын шығады?» | ||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Санның квадраты мен кубы | ||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар | |||||||||||||||||||
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі :
1-ден 10-ға дейін тура, 10-нан 1-ге дейін кері санау арқылы ұйымдастыру кезеңін өткізу. 1-ден 3-ке санау арқылы топқа бөлу |
Топқа бөлу . |
|||||||||||||||||||
Жаңа білім | Өткенді пысықтау
І топ:Тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін табу.Ұзындығы 5см ,ені 3см (ауданын табу үшін ұзындығы мен енін көбейтеміз, периметрін табу үшін оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосамыз) ІІ топ: Тиісті өлшем бірлігіне айналдыр 1сағ 15 мин…….. 1 тәулік 5сағ…… 3 тәулік…. 2сағ 20мин…….. ІІІтоп: Сәйкесін тап 2т……………… 1000г 1кг………….. 300кг 3ц……………1000кг Мағынаны тану Шама-дегеніміз не? Шамаларды немен өлшейміз? Шамаларды өлшеу үшін не істеу керек? Оларды біз қайда қолданамыз? Шама- заттың немесе құбылыстың қасиетін сипаттайды. Кез келген шаманы өлшейді .Шамаларды біз күнделікті өмірде қолданамыз. Ребус шешу Баға- белгілі бір затқа ,әрекетке жәнет.б. алуға болатын ақшаның саны Сан– алатын заттың саны Құн –барлық өнімге төленген ақшаның саны №2 Топтық жұмыс Кесте бойынша есептер құрастыру арқылы ереже шығару Ітоп: Заттың құнын білу үшін –заттың бағасын оның санына көбейту керек ІІ топ: Заттың санын білу үшін- оның құнын заттың бағасына бөлу керек ІІІ топ: Заттың бағасын білу үшін- оның құнын санына бөлу керек
|
Ребус шешу арқылы жаңа сабақты ашады. Сұрақ-жауап жүргізіледі
Кестемен жұмыс
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Қолдану №3 Тақтамен жұмыс
Дүкенде 5 жапсырмаға 40 теңге төленді. Осындай 9 жапсырма қанша тұрады? Бір жапсырманың бағасын қалай табуға болады? Бір жапсырманың бағасын біліп, 9 жапсырманың құнын тап.
Критерий 1. Есеп құрастырады 2. Шартын жазады 3. Шешуі мен ауабын жазады Смайлик арқылы бағалау №4 «Қай топ шапшаң?» ойын Сурет және кесте бойынша есеп құрастырып, оны шығар С-6 Б- 7 тг Қ-42 тг Ш: 42 :6=7 Қ- 63 тг Ш: 63:7=9 Б- ? Ж: бағасы 7 теңге С-? Ж: 9 қарындаш Дескриптор: 1.Есеп құрастырады 2.Шартын жазады 3.Шешуін жазады 4.Жауабын жазады Бағалау критерийі бойынша топтар бір-бірін бағалайды . №5 Өзіндік жұмыс Баған түрінде есепте І топ ІІ топ ІІІ топ 360+458 =818 809-145 =664 506-99=407 900-165 =745 357+283=640 708-136=572 Критерий 1.Өрнекті баған түрінде жазады 2. Үштаңбалы сандарды разрядтан аттап қосуды орындайды 3. Үштаңбалы сандарды разрядтан аттап азайтуды орындайды Жұптар жұмыстарын бір-біріне ауыстырып тексереді, бір-бірін бағалайды №6 «Тауға кім бұрын шығады? Ітоп ІІ топ ІІІ 9*7+49:7 9*4+81:9 45:9+ 72:8 100-4*6 70-6*7 56:8+56:7 8*9+7*5 90-64:8 42:7*9+28 Критерий 1.Амалдардың орындалу ретін анықтайды 2.Үш амалды жақшасыз өрнектердің мәнін табады Смайликтер арқылы бағалау
|
Оқулықпен жұмыс
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||||||||||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту
|
Қорытынды «Дүкенші » әдісі
Әр топ өздерінің қолдарындағы кәмпиттерді сатып алу мақсатында құнды, санды, бағаны табу арқылы сабақты қорытады. І топқа сұрақ-кәмпиттердің бағасы 15 теңгеден болса , топ кәмпиттер үшін қанша теңге төлер едіңдер? ( құнды табу) 120 тг ІІ топқа сұрақ– қолдарыңдағы барлық кәмпиттер үшін төленетін ақша 80 тг болса, әр кәмпиттің бағасы неше теңге тұрады ( бағаны табу) 10 тг ІІІтопқа сұрақ-80 теңге бар, әрбір кәмпит 10 теңгеден тұрса, неше кәмпит сатып алуға болады?( санды табу) 8 кәмпит |
|
|||||||||||||||||||
Бағалау
Кері байланыс |
Кері байланыс
Сабақтың соңында мақсатқа оралып, сабақты қорытындылау. «Термометр» әдісі. Цифрлік шкалада өздерінің эмоциялары мен материалдың қызықты болуы бағаланады. Презентацияға қарап өздерінің цифраларын атайды./ ауаның , дененің , заттың температурасын өлшеуге арналған аспап/ Үйге тапсырма: 25 бет, 6-тапсырма
|
Кері байланыс парағы. |