алгебралық бөлшектерді теңбе-тең түрлендіру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлім:
6- тарау. Алгебралық бөлшектер |
Мектеп: Щучинск қаласы
№7мектеп лицейі |
|||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:СагнаеваС.С. | |||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Алгебралық бөлшектерді тепе-тең түрлендіру | |||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.1.21
Құрамында aлгебралық бөлшектері бар өpнектердi түрлендірудi орындау; |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Алгебралық бөлшектерді түрлендіреді, ықшамдайды.
Құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерге амалдар қолдана отырып, түрлендіруді орындайды |
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау
критерийлері |
Алгебралық бөлшектерді түрлендіруді орындап, ықшамдай алады.
Құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерге амалдар қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Алгебралық бөлшекті түсіндіре алады.
Пәнге тән лексика мен терминология: Бөлшек,бөлшектің алымы,бөлшектің бөлімі,ортақ бөлімге келтіру,бөлшекті қысқарту. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: – бөлшектердің ортақ бөлімін табу үшін … керек; – әрбір бөлшектің толықтауыш көбейткішін табу үшін … ; – бөлшекті оған теңбе-тең бөлшекпен алмастыру деп … түсінеміз.
|
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды
баулу
|
Қоғамыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім.
Оқушыларды топпен , ұжымдық жұмыстарда бір ымыраға келуге, бір – бірін құрметтеп сыйластық қарым-қатынас орнатуға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байбайланыстар | Әдебиет, информатика (АКТ) | |||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану | |||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы:
3 мин
6 мин
6 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.
«Жалын мұз» тренингі арқылы психолгиялық ахуал тудыру. Асық арқылы оқушыларды төрт топқа бөлу. Үй жұмысын тексеру: Оқушылар №40.12 есептің шешімін экрандағы жауабы бойынша тексереді. Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін «+», «-» арқылы бағалайды. Жеке жұмыс.«Қағаздағы сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпқа қайталау жүргізу. Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдануды орындайды. Топ мүшелері бір тапсырмадан шығарады және ережесін айтады.
Жауабы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. Сол арқылы оқушылар бір – бірінің жұмыстарын «бір ауыз сөз» әдісі арқылы бағалайды.
Жұппен жұмыс. Жаңа тақырыпты «Көршіңе әңгімеле» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгерту. Оқулықтағы алгебралық бөлшектерді түрлендіруге берілген мысал есепті оқушылар зерделеп, көршісімен талдайды. Жұбына алгебралық бөлшектерді түрлендіру жолын баяндайды, әңгімелейді. Көршісін «бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды. Меңгерген білімін нақтылау мақсатында бейне жазба көрсетемін. |
Интербелсенді тақта
Оқулық 7сынып алгебра А.Е.Әбілқасымова Т.П.Кучегер
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы :
6 мин
10 мин
2 мин
5 мин
|
Топпен жұмыс. Оқушылардың тақырыпты қаншалықты игергендігін және оқушылардың қарқындылығын анықтау мақсатында «Сәйкестендіру» тапсырмасын беремін. Алгебралық бөлшектерді түрлендіруді орындайды. Барлық топ шығарып болған соң, жауабын сәйкестендіреді.
Ауызша кері байланыс .
«Кемпірқосақ» әдісі. Тақтадағы кемпірқосақ суретіндегі ең төмендегі күлгін түстен ең жоғары орналасқан қызыл түске дейінгі тапсырмаларды орындайды Бұл түстерде алгебралық бөлшектерді тепе-тең түрлендіруге тапсырмалар жазылған. Әр түске жазылған деңгейлік тапсырмаларды жеке орындайды. Тапсырманы орындау арқылы оқушы төменгі сатыдан бастап,өз мүмкіндігіне сәйкес жоғарғы сатыға дейін көтеріле алады. Күлгін түстің тапсырмасы: . Көк түстің тапсырмасы: Көгілдір түстің тапсырмасы: Жасыл түстің тапсырамсы: Сары түстің тапсырмасы: Қоңыр түстің тапсырмасы: Қызыл түстің тапсырмасы:
Жауаптары интербелсенді тақтада көрсетіледі.
Дескриптор: Оқушы – ортақ бөлімге келтіреді – ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады; – қысқаша көбейту формуларын қолданады; – бөлшектің алымы мен бөлімін көбейткіштерге жіктейді; – бөлшектерді қысқартады.
Ширату жаттығулары: «Алфавит» әдісі ақылы ширату жаттығу жасау.Яғни мұнда оқушылар сабақ тақырыбына байланысты алфавит бойынша терминдер айтады.Мысалы: Бөлшек десем, бір оқушы к әрпінен басталатын бүгінгі сабаққа байланысты терминді айтады т.с.с.
Сабақты қортындылау, бекіту мақсатында «Қандай балық» тапсырмасындағы амалдарды орындай отырып алгебралық бөлшекті түрлендіреді.
№ 4 Көштен адасып, ескі жұртта қалып қойған Асан мен Үсен жолдан ине мен қыл тауып алып, оны таяққа жалғап, қармақ жасайды да, балық ауламақ болады. Олардың қармағына қай балық ілігеді деп ойлайсыңдар?
|
www.bilimlend.kz
интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта Оқулық
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
2 мин |
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:
– бүгінгі сабақта мен….түсіндім, …білдім, ….көзімді жеткіздім. – бүгін сабақта қуантқаны….. – мен өзімді…..үшін мақтар едім. – маған ерекше ұнағаны….. – бүгін маған……….сәті түсті. – қызықты болғаны….. – ……қиындық тудырды. Үй жұмысы: №41.14 есепті шығарып келу. |
|||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||||||||||
«Қағаздағы сұрақтар» арқылы оқушы бұрыңғы білімін қайталайды, білімін жинақтайды . «Көршіңе әңгімеле» диалогтік оқыту арқылы оқушылардың жан-жақты жұмыс жасауына мүмкіндік беру.Сыни тұрғыдан ойлай білуге «Сәйкестендіру» тапсырмасы беремін. Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып «Кемпірқосақ» әдісін қолданамын .
|
Оқушының өзін-өзі бағалау.
Бағдаршам әдісі арқылы бағалау, кім жылдам арқылы бір-бірін бағалау. Қолдау, мадақтау, мұғалімнің үздіксіз қалыптастырушы бағалауы.
|
Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады. | ||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|