Бұйым дайындау.Бөлшектерді пішу.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1бөлім
Күні: 29.06.2018ж Сынып: 6
|
Мектеп: Әбу Досмұхамбетов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған гимназия – интернаты
Мұғалімнің аты-жөні:Хамзина Жанар Орынбаевна Қатысқандар саны: 10 Қатыспағандар: 0
|
||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Бұйым дайындау.Бөлшектерді пішу.
|
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.3.1- Тігін машинасы және қол құралдарымен қайып тігу,сырып тігу тігіс түрлерін қолдана отырып, тоқыма материалдарын пішу және өңдеу. | ||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады:Тігін машинасымен тігіс түрлерін тігеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Машина тігіс түрлерін анықтай алады.
Кей оқушылар орындай алады: Матаны пішіп және өңдеу жұмыстарын атқарады.
|
||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері: | Қолдану
|
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
· Бұйымды тігуде қайып тігу,сырып тігу түрлерін біледі. · Бұйымды дайындайды. Бөлшектерді пішеді. · Бөлшектерді өңдейді. |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
|
||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Сыныптастарының пікірлерін тыңдай білу,оған қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығын қалыптастыру. | ||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Сызу, технология | ||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша мәліметтерді ақпарат көздерінен іздеу |
||||||||||||
Алдынғы білім | Материалды таңдау және дайындау. Жұмысты орындау бірізділігі. | ||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы
2мин
5мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
–оқушылармен амандасу -оқушыларды түгендеу Тренинг: «Жылы алақан»оқушылар шеңберге тұрып, бүгінгі сабаққа тілек айта отырып, сыныпқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.
Жаңа тақырыпты ашу. « Бір қадам алға » әдісі Алжапқыштың дайындау реттілігі 1.Өлшем алу; 2.Сызба тұрғызу; 3. Модельдеу; 4. Үлгі дайындау; 5. … … – Алжапқыш тігу үшін қандай мата таңдаймыз? – Алжапқышқа қажетті матаның қасиеті қандай болуы керек? – Мата неше жіптен тоқылады? -Үлгіні матаның қай бетіне орналастырамыз? |
Көркем еңбек(оқулық)
Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты анықтайды |
|||||||||||
Сабақтың ортасы
5 мин
5мин
15мин |
1-тапсырма: Қауіпсіздік ережелерін білесің бе?
«Конверт»әдісі (жеке жұмыс) БО: Қол инесімен жұмыс: 1. Үнемі арнаулы ………… сақтау керек. 2. ……… киімге қыстыруға болмайды. 3. Тігіс кезінде ине жібін тіспен …… болмайды. 4. Инемен жұмыс кезінде ……. киген дұрыс. 5. Инені ……. отыруға болмайды. 6. Инемен ……… отыруға болмайды 7. Инені пердеге көйлекке ……… кетуге болмайды.
ББ: Қайшымен жұмыс: 1. Қайшыны арнаулы ……… сақтау керек. 2. Қайшыны жолдасына үшкір …….. берме. 3. Қайшыны ……. қалдыруға болмайды. 4. …….. қайшымен жұмыс істеп жатқан кезде көңілін бөлуге болмайды 5. Қайшының ұшын жоғары ……… 6. ………. өткір болуы керек және жабық сақталғаны жөн. КО: Тігін машинасы: 1. Машинаның айналатын ……….. шам ілініп кетпеуі үшін шашыңды жинақы ұстау немесе басты орамалмен байлап алу керек 2. Тігу кезінде ……… қолмен тартуға болмайды ине сынып кетуі мүмкін 3. Жұмыс кезінде машина ………. астында бөгде заттар қайшы, оймақ және т. б. болмауы керек 4. Тігін машинасында жұмыс істеу кезінде қозғалыстағы …………. жақын еңкеюге болмайды 5. Тігу барысында …….. алдыңнан немесе сол жағыңнан түсуі керек 6. Тігін тігушімен ………. арақашықтығы 10 – 15 см болуы керек 7. Жұмыс орны ……. жарықтандырылған болуы керек 8. Тетікті орнатқан кезде аяқты ……. басып тұруға болмайды 9. Машинаның …… жіпті өткізгенде аяғыңды табаннан алып тастау керек 10. Машина …….. астына матаны бекітпей оны оралған жібімен жүріске жіберуге болмайды ҚБ: Көңіл-күй смайлигі» әдісі. (өзін-өзі бағалау) 2 – тапсырма. Тігін бұйымдарды пішу «Көршімен сырлас» әдісі. (жұптық жұмыс)
БО: матаға пішімді түйреуішпен түйреу,пішім контурын бормен айналдыра сызу; ББ: пішім үлгілерін қиып алынған пішім бөлшектерінен алу,пішім бөлшектерін түйреуішпен біріктіру. КО: тігіс қосымшаларына орын қалдырып белгілеу, бөлшектерді пішу; ҚБ: «Гүлдер» әдісі
Практикалық жұмыс.«Ротация» (ауыстыру) әдісі (жеке жұмыс)3-тапсырма:Тігін машинасымен жұмыс.(жеке жұмыс)
БО: Машина тігіміне 2 мм жеткізбей бұрыштарын қию керек екенін көрсету ББ: Тігістерін жөндеп айналдыра көктеу, және баса үтіктейді. КО: Бөлшектерін іс машинамен тігіп шығу. ҚБ: «Бағдаршам» тәсілі.
|
Қауіпсіздік ережесін еске түсіру арқылы жауап береді.
Пішімдер,түйреуіштер, қайшы,жіп,бор.
Тігін машинамсы, құрал-жабдықтар. |
|||||||||||
Сабақтың соңы
5мин
3мин |
Рефлексия
1.Жұмыс орнын тазалау 2.Үйге тапсырма: Өңдеу жұмыстарын аяқтау |
Стикерге өз ойларын жазады. | |||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||
Барлық оқушылар орындай алады: –Тігіс түрлерін слайд арқылы ұсыну. –Технологиялық карта ұсыну. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: -дайын тігіс түрлері ұсыну -құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету. Кей оқушылар орындай алады: –Матаны пішіу және өңдеу жұмыстарының түрлері.
|
ҚБ: Көңіл-күй смайлигі» әдісі. (өзін-өзі бағалау)- сабақтың қызықты әрі түсінікті болғанын білдіреді ҚБ: «Гүлдер» әдісі(өзара бағалау) – Оқушыларға қағаздан қиылған қиылған үш түсті гүл үлестіріледі.Олар сабақ қорытындысы бойынша жасыл түсті гүлді ең көп көмектескенге,сары гүлді ең сыпайы оқушыға, ал қызыл гүлді ең жақсы тыңдай білген балаға беруі керек. ҚБ:«Бағдаршам» тәсілі. (өзара бағалау) – өз жұмыстарының нәтижелері бойынша оқу мақсатына қаншалықты жеткендігін және өзінің білімдеріне қаншалықты сенімді екендігін көрсету;
|
Сызу – сызба аспаптарының көмегімен әртүрлі геометриялық денелерді сызу.
Қауіпсіздік техникасын сақтау -сызба құралдармен жұмыс жасау техникасын біледі |
|||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2:
|
|||||||||||||