Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктер
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңдеулер жүйесі
тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау, есептер шығару.
дамытушылық:
Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға, өз жетістігін бағалай
білуге дағдыландыру, ойлау, танымдық қабілеттерін, логикалық
сауаттылығын, өз бетімен жұмыс істей білу дағдыларын дамыту.
тәрбиелік:
экономикалық сауаттылыққа, үнемшілдікке, жинақылыққа, жаңа
қоғамға сәйкес тәрбиелеу.
түрі: қайталау сабағы
әдісі: деңгейлік тапсырма, топтық жұмыс, стандартты емес есептер
көрнекілігі: интерактивті тақта, топтарға берілетін есептер, үлестірмелі
карточкалар, евро(ақшалар).
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру
Сынып 3 топқа бөлінеді:
1 топ – “Western Union” банкі
2 топ – “Болашақ” банкі
3 топ – “Тетраэдр” банкі.
Әр топтың бастапқы капиталы 500 евро.
ІІ. “Біліміңді сынап көр” – акциялар сату, құны – 10 евро.
(Өткен тақырып бойынша пысықтау сұрақтары)
1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу анықтамасы.
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі.
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу жүйесін шешудің тәсілдері қандай?
ІІІ. “Білімді мыңды жығады” – тұтынушылар тарту. (оқулықпен жұмыс)
Деңгейлік тапсырма:
“Western Union” банкі
- теңдеуінен айнымалысын арқылы өрнектеп, теңдеудің кезкелген шешімін табыңдар. (€10)
- Теңдеу жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:
(€20)
- теңдеуінен болғандағы – ның мәнін табыңдар.
(€50)
“Болашақ” банкі
- теңдеуінен айнымалысын арқылы өрнектеп, теңдеудің кезкелген шешімін табыңдар. (€10)
- Теңдеу жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:
(€20)
- теңдеуінен болғандағы – ның мәнін табыңдар.
(€50)
“Тетраэдр” банкі.
- теңдеуінен айнымалысын арқылы өрнектеп, теңдеудің кезкелген шешімін табыңдар. (€10)
- Теңдеу жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:
(€20)
- теңдеуінен болғандағы – ның мәнін табыңдар.
(€50)
ІV. Үй тапсырмасы: §46-50, №1658 (4;5;6), №1657
- “Өнерді үйрен де жирен”
Әрбір банк мүшесіміз,
Игі істе біз біргеміз. – тәжірибе алмасу, топтық жұмыс
Тапсырмалар:
“Western Union” банкі (€50)
- теңдеуінің шешімі (1;3) сандар жұбы бола ма?
- Сызықтық теңдеулерді көрсет:
А) В) С)
- Сызықтық теңдеудегі сандары коэффициент деп аталады.
- – ті арқылы өрнекте:
- теңдеуіндегі болса, неге тең болады?
“Болашақ” банкі (€50)
- теңдеуінің шешімі (3;2) сандар жұбы бола ма?
- Сызықтық теңдеулерді көрсет:
А) В) С)
- Сызықтық теңдеудегі – абсцисса, – ордината деп аталады.
- – ті арқылы өрнекте:
- теңдеуіндегі болса, неге тең болады?
“Тетраэдр” банкі (€50)
- теңдеуінің шешімі (3;0) сандар жұбы бола ма?
- Сызықтық теңдеулерді көрсет:
А) В) С)
3. Сызықтық теңдеудегі – абсцисса, – ордината деп ат
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718