Географиялық таралу және эволюция
Қысқа мерзімді жоспар
Т.А.Ә
жұмысорны |
К.Р. Муханбетжанова
К.О. Жаныспаева «Молодежный кентінің №23 ОМ» КММ |
Пән: география
биология |
Сынып:9 «Г» |
Сабақтың тақырыбы: | Географиялық таралу және эволюция | ||
Жалпы мақсаты:
|
Оқушылар танымдық қабілеттерін дамыта айналадағы құбылыстарды байқайды, салыстыра алады және талдай
біледі.
|
||
Міндеттері: | – эволюцияның даму тарихынтолықашады; – топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылық пен жұмыс істеу қабілеті артады.- өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасайды. |
||
Күтілетін нәтиже
|
– эволюцияның даму тарихынтолықашты; – топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталды,шығармашылық пенжұмыс істеу қабілеті артты.- өзіндік ой қорытуға,тұжырымжасады. |
||
Жетістік критерийлері: | |||
Түйінді ой: | Нақты ойлау арқылы ой қорыту | ||
Қосымша әдебиеттер:
|
Биология оқулығы,2013 «Атамұра»
География оқулығы, 2011 «Атамұра» Wikipedia онлайн ресурсы |
Сабақ кезеңдері:
Уақыт | Мұғалім іс – әрекеті | Оқушы іс – әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||
Формативті
|
Суммативті | ||||||||||
2мин | Ұйымдастыру кезеңі
Сыныптаынтымақтастықатмосферасынұйымдастыру |
Оқушылар құрал – жабдықтарын дайындайды. | Жақсы! | – | – | ||||||
2 мин | Топқабөлу
«Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді…» (алғырлар,белсенділер) тренингі арқылы топқа бөлемін. |
Оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әртүрлі қасиеттері жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, қасиеттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)
Топқа бөлінеді. |
Бәрікелді! | – | парақшалар | ||||||
10мин | «Миға шабуыл» әдісі
Диологтық оқыту (сұрақ – жауап, зерттеушілік сұрақтар) Интербелсенді тақтада суреттер бейнеленген, сол суреттер арқылы проблемалық сұрақтар беріледі. 1. Мына суретке қарап, қандай тұжырым жасауға болады? 2. «Эволюция»ұғымыненібілдіреді? 3. Осы жерде ғалымдардың рөлдері қандай? 4. Эволюцияның нәтижесінде қандай өзгерістер болды? 5. Осындай өзгерістер қандай проблемалық жағдайларға әкелді? 6. Алдын алу үшін қандай шаралар қолдануға болады?
|
Оқушыларжалпы сыныппен сұрақтарға жауап береді.
|
Тамаша! | – | Интербелсенді тақта | ||||||
10мин | «Ойлан – жұптас – талқыла!»
2 топқа зерттеушілік сұрақ (сыни әрі сындарлы) беріледі. 1. «Эволюция тіршілік әлеміне осы заманғы түрлердің бәрі олардың ататектерімен болған бірте-бірте өзгерістердің нәтижесі ретінде пайда болған деп қарайды».Осы тұжырым дұрыс па немесе дұрыс емес пе? 2.Алуан түрлердің осыншама орасан зор көлемі қалайша тіршілік етеді?
|
Жұптасып, топтасып, жұмысі стейді, әр оқушы өзойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді.
|
«Жұлдыз»
«Төртбұрыш» «Үшбұрыш» фигуралары арқылы
|
– | Фигуралары бар парақшалар,
А4 парағы Маркер Ұялы телефон
|
||||||
10мин | Қорытынды.
«Ментальды карта» Эволюция даму барысында кеңтімізде қандай өзгерістер байқалды? Прогресс (кері қайту) Регресс (алға басу) Терминдермен түсіндіру
|
Терминдермен түсіндіреді, пайда зиянын айтады.
|
Жақсы! | – | Маркер
Флипчарт Кескін суреттер
|
||||||
5 мин | Рефлексия.
«ББҮ» стратегиясы
|
Өзін – өзі бағалау | Топ басшысы бағалайды | Таратпа парақшалар,
Бағалау парағы |
Рефлексия:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұғалім: К.Р. Муханбетжанова
К.О. Жаныспаева
Қысқа мерзімді жоспар
Т.А.Ә
жұмысорны |
К.Р. Муханбетжанова
К.О. Жаныспаева «Молодежный кентінің №23 ОМ» КММ |
Пән: география
биология |
Сынып:9 «Г» |
Сабақтың тақырыбы: | Географиялық таралу және эволюция | ||
Жалпы мақсаты:
|
Оқушылар танымдық қабілеттерін дамыта айналадағы құбылыстарды байқайды, салыстыра алады және талдай
біледі.
|
||
Міндеттері: | – эволюцияның даму тарихынтолықашады; – топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылық пен жұмыс істеу қабілеті артады.- өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасайды. |
||
Күтілетін нәтиже
|
– эволюцияның даму тарихынтолықашты; – топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталды,шығармашылық пенжұмыс істеу қабілеті артты.- өзіндік ой қорытуға,тұжырымжасады. |
||
Жетістік критерийлері: | |||
Түйінді ой: | Нақты ойлау арқылы ой қорыту | ||
Қосымша әдебиеттер:
|
Биология оқулығы,2013 «Атамұра»
География оқулығы, 2011 «Атамұра» Wikipedia онлайн ресурсы |
Сабақ кезеңдері:
Уақыт | Мұғалім іс – әрекеті | Оқушы іс – әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||
Формативті
|
Суммативті | ||||||||||
2мин | Ұйымдастыру кезеңі
Сыныптаынтымақтастықатмосферасынұйымдастыру |
Оқушылар құрал – жабдықтарын дайындайды. | Жақсы! | – | – | ||||||
2 мин | Топқабөлу
«Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді…» (алғырлар,белсенділер) тренингі арқылы топқа бөлемін. |
Оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әртүрлі қасиеттері жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, қасиеттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)
Топқа бөлінеді. |
Бәрікелді! | – | парақшалар | ||||||
10мин | «Миға шабуыл» әдісі
Диологтық оқыту (сұрақ – жауап, зерттеушілік сұрақтар) Интербелсенді тақтада суреттер бейнеленген, сол суреттер арқылы проблемалық сұрақтар беріледі. 1. Мына суретке қарап, қандай тұжырым жасауға болады? 2. «Эволюция»ұғымыненібілдіреді? 3. Осы жерде ғалымдардың рөлдері қандай? 4. Эволюцияның нәтижесінде қандай өзгерістер болды? 5. Осындай өзгерістер қандай проблемалық жағдайларға әкелді? 6. Алдын алу үшін қандай шаралар қолдануға болады?
|
Оқушыларжалпы сыныппен сұрақтарға жауап береді.
|
Тамаша! | – | Интербелсенді тақта | ||||||
10мин | «Ойлан – жұптас – талқыла!»
2 топқа зерттеушілік сұрақ (сыни әрі сындарлы) беріледі. 1. «Эволюция тіршілік әлеміне осы заманғы түрлердің бәрі олардың ататектерімен болған бірте-бірте өзгерістердің нәтижесі ретінде пайда болған деп қарайды».Осы тұжырым дұрыс па немесе дұрыс емес пе? 2.Алуан түрлердің осыншама орасан зор көлемі қалайша тіршілік етеді?
|
Жұптасып, топтасып, жұмысі стейді, әр оқушы өзойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді.
|
«Жұлдыз»
«Төртбұрыш» «Үшбұрыш» фигуралары арқылы
|
– | Фигуралары бар парақшалар,
А4 парағы Маркер Ұялы телефон
|
||||||
10мин | Қорытынды.
«Ментальды карта» Эволюция даму барысында кеңтімізде қандай өзгерістер байқалды? Прогресс (кері қайту) Регресс (алға басу) Терминдермен түсіндіру
|
Терминдермен түсіндіреді, пайда зиянын айтады.
|
Жақсы! | – | Маркер
Флипчарт Кескін суреттер
|
||||||
5 мин | Рефлексия.
«ББҮ» стратегиясы
|
Өзін – өзі бағалау | Топ басшысы бағалайды | Таратпа парақшалар,
Бағалау парағы |
Рефлексия:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұғалім: К.Р. Муханбетжанова
К.О. Жаныспаева
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718