Циклограмма Бір аптаға (11- 15Желтоқсан айы 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.
Циклограмма
Бір аптаға (11- 15Желтоқсан айы 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.
Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
Балаларды қабылдау. «Амансың ба, достарым!» Балаларға бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету. Дидактикалық ойын: «Не артық?» Мақсаты: Балаларды суретке қарап, оларды топтастыруға үйрету
|
Балаларды қабылдау. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Үстел-үсті ойындары |
Балаларды қабылдау. «Доспыз» Мақсаты: Достыққа тәрбиелеу. Дид ойын «Қай кезде болады?» Мақсаты: Табиғаттағы қыс белгілерін анықтай білу білімдерін бекіту. |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Еңбек тапсырмалары: Ойыншықтарды жинау
|
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. «Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.
|
Таңертеңгі гимнастика (8мин) |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы ) Текшемен жаттығу |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы ) Текшемен жаттығу |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы ) Текшемен жаттығу |
Таңғы ас |
Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу |
||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Әңгімелесу «Ата-аналарының мамандықтары туралы әңгімелеу» Мақсаты: Балалардың сөйлеу тілін дамыту |
Әңгімелесу «Бауырсақ» Мақсаты: Балалар ды қазақтың ұлт тық тағамдарымен таныстыру. |
Саусақ жаттығуы.«Доп» Айналдыған добыңды, Қытықтасын қолыңды. Енді көтер партадан, Жаса солай қайтадын. |
Ойын «Ұқсас ойынщықтар» Мақсаты: Ұқсас заттарды таба білуге үйрету.
|
Ойын: «Кім санай біледі?»Мақсаты: Сандық сандарды уйретуді жалғастыру. Санауға деген қызығушылықтарын арттыру. |
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
1.Жаратылыстану. Тақырыбы:Ауа райы Мақсаты:Қазақстаннның табиғаты мен ондағы маусымдық өзгерістер туралы түсініктерін кеңейту Әдіс-тәсілі:Түсіндіру. 1.Суретпен жұмыс. Қыс мезгілі 2.Сұрақ жауап.Балалардан жыл мезгілдерін сұрау. -Қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? Қыс айларын атаңдаршы? Енді балалар мына суретке назар аударың даршы.Суретте- жауған қар, жаңбыр, бұршақ, қырау, тұман бейнеленген3.Сергіту сәті.Боран соғады оң жақтан Боран соғады сол жақтан Қар лақтырысып ойнасақ Су өтеді қолғаптан. 4. Қорытынды. Балаларды мадақтау. 2.Музыка. Ән үйрету: Тақырыбы: «Елтаңбасы елімнің» 1шумақ (Өлеңін жазған:С.Қалиев, Музыкасын жазған:Д.Омаров.)
Мақсаты:Музыканы сезіну және «төмен»,»жоғары» дыбыстарды айту,жаттығулар жасауға үйрету.Аудио-бейне таспадан ән тыңдауға,аспаптың сүйемелдеуіндегі дауысқа бейімделуге,музыканың би сипатын игеруге үйрету.
Муз ырғақтық қимыл: «Хоровод» көңілді әуен.
Қимылдық ойын: «Қол күрес» ойынын ойнату. Ойын шарты: Екі баладан ортаға шығып бір бірінің күштерін көрсетіп қол күреседі.Ойын 2-3 рет қайталанады.
|
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы:АстанаМақсаты:Еліміздің бас қаласы Астана, Бәйтерек туралы түсініктерін кеңейту, сөздерді анық айтуға, зат есімдердің жекеше, көпше түрлерін қолдануға үйрету, тақырыпқа сәйкес шағын тақпақ жаттату.Әдістәсілі: Әңгімелесу, сұрақ – жауап.1.Әңгімелесу: Біз бүгін Отан туралы әңгімелесеміз. Балалар Отан деген сөзді қалай түсінеміз? – Балалар, Қазақстан Республикасының президенті кім? – Ел ордамыз қай қала? – Мемлекеттік рәміздерімізді кім атап береді? 2.Тақпақ:«Астана» Тұрады ол жап – жас болып,
Шарты: Берілген қиынды суреттерден рәміздерді құрастырады. 5.Қорытынды. Балаларды мадақтау.
2.Құрастыру Тақырыбы.Ала жол Мақсаты:Балаларға жолда жүру ережелерін үйрету. Ала жол жаяу жүргіншілердің өтетін жол екенін үйрету және сол ала жолды құрастыруға жұмыстандыру. Қызығушылықтарын арттыру. Бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге әдеттендіру.Әдіс-тәсілі 1.Суретпен жұмыс. Бағдаршам. 2.Тосын сәт. (қуыршақ келеді.) балалардан жолдан өткізуді сұрайды. 3. әдіс тәсілдерінкөрстеу,түсіндіру. 3.Сергіту сәті 3.Дене шынықтыру. Оң және сол қолымен алысқа лақтыру. Мақсаты: бөренеден аттап өтуге, затты оң және сол қолымен алысқа лақтыруға үйрету. Өзінің денесі, оны сезіну туралы түсініктерін қалыптастыру. балаларды допты ұстай білуге үйретуді жалғастыру,қол бұлшық еттерін қатайтуға жүруді жүгірумен кезектестіріп, тоқтап, бағытты өзгертіп жүру, жүгіруге дағдыландыру, құм салынған кішкене қапшықты тура бағытта алысқа лақтыру. Дене шынықтыруға деген қызығушылықтарын арттыру, ептілікке, 1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады: 2. Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды. “Сылдырмаққа үрлейік” тыныс алу жаттығуы. 3. Негізгі қимыл қозғалыс жаттығулары: -Тура жолмен жүру және жүгіру. Бір-біріне доп домалату 4.Ойын. |
1.Қоршаған ортамен танысу.Тақырыбы:Менің Отаным Қазақстан Мақсаты:Қазақстан кең-байтақ,бай мемлекет екенін түсіндіру. Мемлекет астанасы туралы түсінік беру.Балалардың ойлау сөйлеу қабілеттерін дамыту. Отанды сүйе білуге тәрбиелеу.Әдіс-тәсілі:1.Жыл мезгілін сұрау. 2. Саяхатқа шық-қыларың келе ме? -Мен сендерге сиқырлы кілемшемен саяхаттауды ұсынамын. – Республикамыз қалай аталады? 3.Сергіту сәті4Қорытынды.Балаларды мадақтау. 2.Музыка.Ән үйрету: Тақырыбы: «Елтаңбасы елімнің» 2шумақ (Өлеңін жазған:С.Қалиев, Музыкасын жазған:Д.Омаров.)
Мақсаты: Музыканы сезіну және «төмен»,»жоғары» дыбыстарды айту,жаттығулар жасауға үйрету.Аудио-бейне таспадан ән тыңдауға,аспаптың сүйемелдеуіндегі дауысқа бейімделуге,музыканың би сипатын игеруге үйрету.
Муз ырғақтық қимыл: «Хоровод» көңілді әуен.
Қимылдық ойын: «Қол күрес» ойынын ойнату. Ойын шарты: Екі баладан ортаға шығып бір бірінің күштерін көрсетіп қол күреседі.Ойын 2-3 рет қайталанады.
|
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы:Оң-сол Мақсаты:Өзіне қатысты кеңістіктегі бағыттарды: оң-сол, алды-арты ажырата білуге үйрету Әдіс-тәсілі:Жұмбақ жасыру.түсіндіру.1. Жұмбақ жасыру. Қалқиып ұзын құлағы, Елеңдеп қорқып тұрады. (Қоян) 2.Қоян балаларға сұрақтар қояды. -Менің сол жағымда не отыр? -Менің оң жағымда қандай аң отыр? 3.Сергіту сәті: «Қоян» 4.«Не қайда тұр? 5.Қорытындылау.
2.Дене шынықтыру.Бүгін біз циркке барамыз(таза ауада) Мақсаты: бір орында тұрып ұзындыққа секіруді үйрету.Аяқ пен қол қимылын үйлестіре,серпіле екпінмен секіруді бекіту.Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру.Бұлшықеттер мен қол-аяқтың үйлесімді қимылын дамыту. бір-біріне допты домалатуды үйрету. Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін,қимыл үйлесімдігін,ұзақ сезім мүшелерін дамыт 1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады: 2.Доппен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.Шеңбер бойы тұрғызылып,жалпы дамыту жаттығуларын орындайды. 3. Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары -Тура жолмен жүру және жүгіру -Бір-біріне доп домалату 4. Ойын
3.Сурет салу. Тақырыбы: Тақырыбы:Байтерек Мақсаты:Түзу, домалақ пішіндерді салуды жетілдіру, бәйтеректің суретін салу және оны бояуға үйрету. Әдіс-тәсілі: 1.Тосын сәт. Қуыршақ Сәуле келеді. Астана туралы сұрайды. 2.Естелікке байтререк суретін салып беру. 3.Сурет салудың әдіс тәсілдерін көрсету,түсіндіру. 4.Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, 5.Қорытынды.
|
1.Сиқырлы саусақтар. Тақырыбы:Байтерек Мақсаты: Байтерек туралы түсінік беру. Мақта таяқшасымен бояуды үйрету.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.Әдіс-тәсілі:көрсету,түсіндіру. 1.Слайд.Астана Астана туралы түсінік беру. 2.Тосын сәт.Қуыршақ сәуле келеді. 3.Сурет салудың әдіс тәсілін көрсету,түсіндіру. 4.Сергіту сәті. 5.Жеке көмек. 6.Қорытынды.
2.Дене шынықтыру. Бүгін біз циркке барамыз Мақсаты: допты екі қолмен желке тұсынан лақтыруға үйрету,доптың ұшуына дұрыс траектория беру,қолдарын екпінді қимылмен жаза білуді бекіту.Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру.Бұлшықеттер мен қол-аяқтың үйлесімді қимылын дамыту. бір-біріне допты домалатуды үйрету.турабағытта төрт тағандап еңбектеуді үйрету.Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін қимыл үйлесімдігін дамыту.Тура жолмен жүру және жүгіру.Шектелген алаң бойы жүруде тепе-теңдік сақтаубекіту.Төрттағандап кезінде,еңбектеуде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіре білуді,ұсақ сезім мүшелерін дамыту. 1 Саңырауқұлақтармен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары 2. Шеңбер бойы тұрғызып,жалпы дамыту жаттығуларын орындатады.Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады. Ойын: |
Серуен:
|
Бақылау: Қарды бақылау. Мақсаты: Қыс мезгілінің ерекшеліктерін айту. Қар-түсі ақ, ұстасаң қолың тоңады, жылыға ериді.Ойлау қабілетін дамыту. Қимылды ойын: «Қар лақтыру. Мақсаты: Ойынға қызығушылығын арттыру. Еңбек: Топтағы гүлдерге су құю. Мақсаты: Еңбексүйгіштікке тәрбиелу. Жеке жұмыс: «Қыс қызығы»тақырыбында әңгіме құрату. Мақсаты: Сөздік қорын дамыту, ойын жүйелеп жеткізе білуге үйрету |
Бақылау: Суық торғайды бақылау. Мақсаты: Қыс мезгілінде барлық құстардың жылы жаққа ұшып кететінін, ал суықторғайдың бізде мекендеп қалатынын, ол қандай аяз болса да тоңбайтынын, сол себепті суықторғай деп атағанын түсіндіріп көрсету. Еңбек: Қар күреу. Мақсаты: Қардың жерге қалың түскенін айтып, қарды күрекпен күреу арқылы жол жасап, күректі калай ұстау керектігін үйрету. Жеке жұмыс: Торғай,торғай,тоқылдақ Жерден дәнді шұқып -ап Бөтекесі бұлтиып, Шиқ-шиқ етіп отырмақ. Мақсаты:Балаларға тақпақ үйрете отырып тіл байлықтарын молайтып,сөздік қорларын дамыту. Ойын: «Жақсы жаман». Мақсаты:Балаларды жақсы мен жаманды ажырата білуге,жаман нәрселерден аулақ болуға,жақсыдан үлгі алуға тәрбиелеу |
Бақылау: Аязды бақылау. Мақсаты: Қыс мезгіліндегі күннің суықтығы-аяз. Аяздан бетіміз бен қолымыздың тоңатынын, үсіріп жіберуі де мүмкін екенін, сол үшін де колғап, мойын орауыш тағатынымызды түсіндіру. Еңбек:Ойыншықтарды жинау. Мақсаты: Балаларды еңбек сүйгіштікке, бірлесіп жұмыс жасауға үлкенге көмек беруді үйрету. Қимылдық ойын: «Аяз» Мақсаты: Балаларды тез жүгіріп, секіруге, ептілікке жаттықтыру. Бірлесе ойнауға тәрбиелеу.
Жеке жұмыс: Жұмбақ. Терезеге қонады, Әсем ою ояды.(Аяз). Мақсаты: Жұмбақ жаттату арқылы есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту |
Бақылау: Қарды бақылау. Мақсаты: Қыс мезгілінің ерекшеліктерін айту. Қар-түсі ақ, ұстасаң қолың тоңады, жылыға ериді.Ойлау қабілетін дамыту. Қимылды ойын: Поезд Мақсаты: Ойынға қызығушылығын арттыру. Еңбек: Топтағы гүлдерге су құю. Мақсаты: Еңбексүйгіштікке тәрбиелу. Жеке жұмыс: Аяз туралы жұмбақ жаттату. Қолы жоқ,сурет салады. Тісі жоқ,тістеп алады. (Аяз). Мақсаты: Балалардың сөйлеу әрекетін, есте сақтау, ойлау қабілетін арттыру.
|
Бақылау: Торғайды бақылау. Мақсаты: Қыста құстардың көпшілігі жылы жаққа ұшып кетеді,торғай қыстап қалатын құс,оның қысқы тіршілігі туралы түсінік қалыптастыру, құстарға қамқор болуға баулу. Еңбек: Құстарға жем шашу. Мақсаты:Қыста құстарға аяз қорқынышты емес, аштық қорқынышты болатынын түсіндіру. Оларға қамқор болу, аяушылықпен қарауға баулу. Жеке жұмыс: «Торғай» тақпағын жаттату. Торғай,торғай тоқылдақ Жерден дәнді шоқып-ап, Бөтекесі бұлтыйып, Шиқ-шиқ етіп отырмақ.. Мақсаты: Балаларға тақпақ жаттата отырып, сөздік қорларын молайту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Қимылды ойын: «Сақина» -ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарын ояту. |
Серуеннен оралу |
Ойын – жаттығу «Киім жинауды үйренеміз» Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою.Ойын жаттығу: «Қолымызды жақсылап жуайық» |
||||
Түскі ас |
Тамақты төкпей жеуге үйрету Асты кезегімен ішуге үйрету Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу |
||||
Тәтті ұйқы. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында қақпақтаржол бойымен жүру. мәдени гигиеналық дағдыларды орындау. Ойын жаттығу . Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың |
||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
«Бауырсақ ертегісі». Мақсаты:Балаларды рөлді сомдай білуге үйрету.Ертегінің мазмұнын меңгеруге үйрету.
|
«Аңдарды табайық» дидактикалық ойын. Мақсаты: Суреттегі жануарлардың ерекшеліктерін, іс-қимылдарын, дыбысын ажыратуға және сала білуге үйретуді жалғастыру. Балалармен жеке жұмыс. Нұрсезімге «р», «қ»дыбыстарын дқрыс айтуға үйрету. |
«Бұл не?» дидактикалық ойын Мақсаты: есте сақтау қабілетін жетілдіру. Балалармен жеке жұмыс. Түстеріне қарай заттарды топтауға үйрету. Аделя,Д.Әмірхан,Сагида.
|
«Мүсіндеп үйренеміз» ойын тапсырма Мақсаты: мүсіндеу тәсілдерін үйретуБалалармен жеке жұмыс.У.Камила,Кирилл, Сафиямен жеке жұмыс жүргізілді. Тақпақтарын қайталату. |
Дидактикалық ойын: “Бұл не?”. Мақсаты:Суретке қарап не зат екенін ажырата білу. Балалармен жеке жұмыс. Д.Әмірхан,Камила, София “р” дыбысын дұрыс айтқызу жұмыстары жүргізілді. |
Серуенге дайындық |
“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты киіну“ Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. “Киінуге көмектесеміз“ |
||||
Серуен |
Серуенге шығу. Қарды бақылату. |
||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-анамен балаларының тамақтануы жайында кеңесуАта-аналарға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескерту. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.
|
Баланың тәрбиесі туралы әңгімелесу Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Шоқанның анасымен баласының үлгерімі жайлы сөйлесіп, мақтап, мадақтау. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту. Сәтті демалыс күндерін тілеп,балаларды шығарып салу. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718