1. Санаға ақпарат енгізіп, онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жады: қысқа мерзімді
2. Баланың білім-дағды, білік және өз бетінше әрекет ету мүмкіндіктерінің дамуына қарай орнатылатын, нығайтылатын, бөлшектенетін уақытша құрал: «көпіршелер»
3. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрін көрсетіңіз: әңгіме –дебат
4. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті: оқушының сұраққа жауабын тыңдау
5. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті: оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
6. Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау: оқу үшін бағалау
7. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы: оқушыға бағдарланған
8. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижесінің интерпретациясы: алынған мәліметтердің мәнін анықтау.
9. Блек пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз: оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстыру.
10. Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатыны байқалады: шоғырлану
11. Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы: технологиялық білім
12. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі: өзгелерді оқыту
13. Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшеленетін оқушыны анықтайтын өлшем: өз білімін жетілдіру
14. Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты: кері байланыс ұсыну
15. Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты: оқудағы қиындықтарды анықтау
16. Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымен ерекшеленеді: шоғырлану
17. «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем: ойлау қабілетінің жылдамдығы
18. «Таңба арқылы елестету қабілетіне қатысты» ерекшелігі бар жады түрі: семантикалы
19. Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты: креативті ойлау
20. Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер: Экстернат және зияткерлік тапсырмалар беру
21. Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән: табандылық таныту
22. Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі:зерттеу үшін бүкіл топ өзіне жауапкершілік алады; мұғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады.
23. Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі: топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы
24. Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты: креативтілік
25. Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі: «бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі
26. Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым:-мұғалім зерттеуде жинақталған білімімен педагогикалық қауыммен бөліседі;-топты кәсіби ұйымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады:-сабақты зерттеуді іс-әрекеттегі зерттеу ретінде қарастыруға болады.
27. Сабақты зерттеу (Lesson study) кезеңдерінің бірі – «Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы». Осыдан кейінгі кезеңді көрсетіңіз: -Сабақты зерттеу өткізу және Lesson study-ге қатысушылардың оны бақылауы.
28. Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелері: барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жарияланады.
29. Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі кезең: зерттеу сабағы туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі
30. Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағы жоспарлауға дейінгі кезеңі: топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы
31. Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең: сабақты бірлесіп жоспарлау
32. Lesson study кезеңдерінің бірі – «Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең: зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson study-ді жоспарлау
33. Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі: демократиялы
34. Топ мүшелерінің сабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты: оқу сапасын арттыру
35. Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны: міндеттеме алу
36. Сабақты зерттеудің сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі: рефлексиялы
37. Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады: бүкіл зерттеу тобы.
38. Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз: оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
39. Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы: айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана бермейді.
40. Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі: зерттеушілік әңгіме
41. Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игереді және құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі: әлеуметтік – жағдаяттық тәсіл
42. Бірінші жауап алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қойылған сұрақ: түрткі болу
43. Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы: тапсырмаға бағытталған.
44. Ж.Брунердің «Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі: оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы. оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы.
45. Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін сұрақты қарапайым етіп қою: түрткі болу
46. Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс жасау уақытын ұлғайтуы: жауаптарын түзетуге, нақтылауға, дұрыстауға мүмкіндік береді.
47. Тұлғаның біліктілік дәрежесін анықтау мақсатында бағалау: стандартты бақылау және орындау
48. Ренцулли мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі: жалпы зерттеу жаттығулар.
49. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады: шоғырлану
50. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы ерте символдық белсенділік сенімді өлшемінің сипаттамасы: олар ерте жасынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды.
51. Біліктілік дәрежесін анықтауды көздейтін бағалау мақсаты: стандарттарды бақылау және орындау.
52. М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі: алаңдау
53. Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ: түрткі болу
54. Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың екінші деңгейі: дәстүрлі моральдік пайымдау
55. М.Бронсон мектеп жасына дейінгі балалардың көпшілігі ерікті түрде іштей өзін-өзі реттеуге қабілетті деген шешімге келді. Оның осы шешімді негізге алған болжамын көрсетіңіз: қалай оқу керектігін үйренеді.
56. Интернет-ресурстарымен жұмыс істеу барысында қажетсіз екенін мұғалімнің студенттерге түсіндіруіндегі маңызды әрекет: өз атын ресмилендіру.
57. Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «модельдеу» аспектілері арасындағы сәйкестік: ықтимал әсерлерді имитациялау
58. Веб-сайтта ақпаратты іздеудің мысалы болып табылады: талдаумен бағалау
59. Топ бәсекелестікте болып, ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі: әңгіме –дебат
60. «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс: оқушымен бірге критерийлерді талдау.
61. Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау мақсаты: оқудағы қиындықтарды анықтау.
62. Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды: оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау.
63. «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау: оқу үшін бағалау
64. Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі: -«үштік модель», -оқу үшін бағалау
65. Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік: олар өздерінің оқуларын реттей алады
66. Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы: қойған сұрақтары тиянақты, нақты болады.
67. Дарынды және талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем: есте сақтау және білім
68. Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі: оқу сапасын арттыру
69. Н.Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі: зерттеушілік әңгіме
70. Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады: қадағалау
71. Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстыру шарты: бағалау сипатын өзгерту
72. Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасын көрсетіңіз: идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.
73. Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады: модельдеу
74. Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы: оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі
75. Жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ: төмен дәрежелі
76. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі: балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
77. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі: -нені оқу керектігін түсіну;-оқу нәтижелілігін бағалау мүмкіндігін білу
78. Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі: оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
79. Оқушының бейімдігін анықтау үшін білім, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз: болжау және сұрыптау
80. Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты: кері байланыс
81. Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз: бағалау сипатын өзгерту
82. Оқушыларды жетістіктері үшін марапаттау жүргізудегі бағалау мақсаты: уәж
83. Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алумен ерекшеленетін оқушының өлшемі: ойлау қабілетінің жылдамдығы
84. Үздік оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алатынын көрсететін сенімді өлшем (Фриман): есте сақтау және білім
85. Д.Фриманның дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «мәселені шешу» өлшемінің сипаттамасы: ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтайды.
86. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі: оқу үшін бағалау
87. Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмауы үшін оқуы :сыртқы уәж
88. Оқушыларды алған ақпаратты сақтауы үшін ең тиімдісін көрсетіңіз: өзгелерді оқыту
89. Оқушылардың ой-пікірлерінде үлкен алшақтық болып, әрқайсысы өз шешімдерінде қалатын әңгіме түрі: әңгіме-дебат
90. Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз: ұқсастық бойынша пайымдауы
91. Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ:
92. Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласын көрсетіңіз: Педагогикалық білім
93. Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сұрақ: төмен дәрежелі
94. Оқу үшін бағалаудың мақсаты: табысқа жетуге бағыт беру.
95. Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетіңіз: табысқа жетуге бағыт беру.
96. Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы
97. Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік: ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, мәніне тез жетеді.
98. Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама: олар өздерінің оқуларын реттей алады.
99. Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тәсілі: сынақтан өткізу
100. Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өту сұрағы: осы
101. Пән мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды анықтауға ықпал ететін оқу: мағынаны ұғыну және оның мәнін анықтау
102. Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді: өз жауабын түзетуге, нақтылауға
103. Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу үдерісі ретінде тәжірибелік қоғамдастықтарға қатысуды зерттеген ғылыми бағыт: әлеуметтік-жағдаятты.
104. Елестету, салыстыру, түсіндіру және дәйек келтіру, мақұлдау кезеңдерін қамтитын тәсіл: дәлелдеу
105. Дәлелдеу, пікірталас пен келіссөз барысында қалыптасатын білім ретінде қарастыратын көзқарастық оқу: диалогтік
106. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі: оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру.
107) Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясы
Жауабы: • оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту
108) Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз
Жауабы: • жалпы зерттеу жаттығулар
109) Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы (Фриман)
Жауабы: • қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады
110) Дарынды және талантты балалардың өз білімін жетілдіру сипаттамасын көрсетіңіз
Жауабы: • олар өздерінің оқуларын реттей алады
111) Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама
Жауабы: • жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады
112) Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы
Жауабы: • басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған
113) Сабақты зерртеу (Lesson study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша кезеңдердің бірі
Жауабы: келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау
114) Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар санаты
Жауабы: • үлгермеушіліктің жоғары, орта, төменгі деңгейі
115) Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтар
Жауабы: • оқытудың жаңа тәсілін модельдейді; • оқытудың жана тәсілін модельдейді
116) Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды анықтаңыз
Жауабы: • Жоспарлауда қолдану үшін зерделенген әдебиеттер нәтижелерін қорытуы
117) Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді Жауабы: • оқушылардың оқу үдерісі
118) Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем
Жауабы: • оқу үлгерімі
119) Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз
Жауабы: • Нәтижені қамтамасыз ететін ережелер жүйесін құрады
120) Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ
Жауабы: • түрткі болу
121) Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау
Жауабы: • үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау
122) Жетекшінің оқушыларды біртіндеп тапсырманы аяқтауға «итермелеуінде» көрініс беретін, үнемі ұлғайып отыратын қолдауы (Брунер)
Жауабы: • «көпіршелер тұрғызу»
123) Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың эмоционалдық мақсаты
Жауабы: • күрделі тапсырмалар үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету
124) Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
Жауабы: • оқыту ортасын құру
125) Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың үшінші деңгейі
Жауабы: • нормативтіктен кейінгі моральдік пайымдау
126) Мұғалім жүргізетін дамыту жұмыстарының (МЖДЖ) алғашқы кезеңі
Жауабы: • Маңызды шешімдерді талап ететін құндылықтарды анықтау
127) Кохлберг бойынша ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі
Жауабы: • тілалғыштық және жазалау
128) Мұғалімдердің оқушыларды болжамдар ұсынып, талқылауға тарту арқылы пікірлесуге, дәлелдемелер келтіруге үйрететін әңгіме түрі
Жауабы: • зерттеушілік әңгіме
129) Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі
Жауабы: • оқушылар нені білуге тиіс
130) Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж.Флейвелл)
Жауабы: • өнімділік тапшылығы
131) Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі болып табылатын пікірталастық әңгіменің сипаттамасы
Жауабы: • Басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды, бәсекеге қабілетті
132) Сандық технологияны пайдалана отырып, ақпараттың орналасқан жерін анықтау, ақпаратты ұйымдастыру, түсіну, бағалау және құру қабілеті
Жауабы: • ақлараттық сауаттылы
133) Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жеті- тұрса да, тапсырманы орындай алмауы
Жауабы: • өнімділік тапшылығы
134) Оқу нәтижелерінің бес түрі анықталған. Оқушыға қатысты сыртқы фактор ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі
Жауабы: • білімнің сандық ұлғаюы
135) «Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
Жауабы: • өз білімін жетілдіру
136) Интернетті қолдануда мұғалімнің ең маңызды міндеті
Жауабы: • жеке деректерді құпияда сақтауға үйрету
137) Әр түрлі жастағы табысты сыныптарда мұғалімнің оқу үдерісін бағыттап, толықтырып, қолдап отыру рөлі
Жауабы: • үйлестіруші
138) Оқуды даралаудың шешуші критерийі
Жауабы: • білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
139) Метатану үдерісінің мағынасы
Жауабы: • қалай оқу керектігін үйрену
140) Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен «көрсету» аспектілері арасындағы сәйкестік
Жауабы: • өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
141) Оқушы қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, осы ойлау нәтижелерін кейін оқу үдерісінде саналы пайдалану үдерісі
Жауабы: • метатану
142) Оқу үрдісіне ақпараттық- коммуникациялық технологияларды енгізу барысында білікті мұғалімде болуы қажет білім
Жауабы: • теориялық және практикалы
143) Түрткі болу сұрағын көрсетіңіз
Жауабы: • Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталды
144) Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізу сұрақ қою мысалы
Жауабы: • Осы ойыңызды дәлелдейтін мысал бар ма
145) Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты
Жауабы: • мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
146) Білімнің педагогикалық аспектісі Жауабы: • оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі
147) Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі
Жауабы: • кумулятивтік әңгіме
148) Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М.Чиксентмихай)
Жауабы: • алаңдау
149) Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі
Жауабы: • оқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды
150) Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз
Жауабы: • оқудағы қиындықтарды анықтау
151) Оқушылардың пәнді терең түсіну қабілетін дамыту арқылы алған білімдерін сыныптан тыс жерде тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту тәсілі
Жауабы: • сындарлы оқыту
152) Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы
Жауабы: • интерпретациялау
153) Әңгіме-дебат барысында байқалатын әрекетті көрсетіңіз
Жауабы: • Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталады
154) Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік
Жауабы: • оқушылардың жұмыстармен айырбастауы
155) Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер
Жауабы: • әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады
156) Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі
Жауабы: • сынақтан өткізу
157) «Қара жәшік» ішіндегі жұмысты көрсетіңіз
Жауабы: • оқушымен бірге критерийлерді талдау
158) Ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі (Кохлберг)
Жауабы: • тілалғыштық және жазалау
159) М. Чиксентмихаидың «өзіндік мақсат» деп атайтын сызбасы бойынша оқушыда төмен машық болып, ал оған жоғары талап қойылғанда орын алатын нәтиже
Жауабы: • алаңдау
160) Оқушылар талқылау кезінде «мүмкін», «егер», «бәлкім» деген сияқты сөздерді қолданып, өз идеясын дәлелдеу үшін «сондықтан» деген сөздерді пайдаланылатын әңгіме түрі
Жауабы: • зерттеушілік
161) Оку пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауының ең тиімсізі
Жауабы: • дәріс
162) Әлеуметтік желілерді қолданудың мысалы болып табылады Жауабы: • қайта ұсыну және сұхбаттасу
163) Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауы үшін көмектесетін тәсіл
Жауабы: • көрсетілім
164) М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі
Жауабы: • зерігу
165) Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі
Жауабы: • ұстаным
166) Жұмыс жадысы болып табылады
Жауабы: • қысқа мерзімді жады
167) Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы Жауабы: • ішкі уәж
168) Білімді игеруде «үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау» әдісі
Жауабы: • механикалық есте сақтау
169) Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауының ең тиімсізін көрсетіңіз
Жауабы: • дәріс
170) Барнс пен Мерсердің пікірінше, мұғалімдердің оқушыларды пікірлесуге тартуы кезінде жетілдіруі тиіс болатын әңгіме түрі
Жауабы: • зерттеушілік әңгіме
171) Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет факторлардың бірін көрсетіңіз
Жауабы: • балалардың қалай оқитынын түсінуі
172) Мұғалімдердің жаңа педагогика мәнмәтінінде АКТ қолдану тәсілдемелерін білдіреді
Жауабы: • редакциялау үрдісінде ойлармен алмасу
173) Ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие әңгіме түрі
Жауабы: • Зерттеушілік әңгіме
174) Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі
Жауабы: • кумулятивтік әңгіме
175) Топтық әңгімеге тән жағдайды көрсетіңіз
Жауабы: • идеялар қайталанады және ұсынылады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді
176) Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірін көрсетіңіз
Жауабы: • оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
177) Н. Мерсер зерттеулеріне сәйкес, әңгіме-дебат барысында байқалатын әрекет
Жауабы: • Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады
178) Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы
Жауабы: • өнімділік тапшылығы
179) Оқушылардың сын тұрғысынан ойлануындағы «өз көзқарасының, болжамдарының субъективті екенін түсіну» ерекшелігі
Жауабы: • өзіндік сана-сезім
180) Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерінен тұрады
Жауабы: • ұзақ мерзімді
181) Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі
Жауабы: • әңгіме-дебат
182) «Жабық» сұрақтардың балама атауы
Жауабы: • төмен дәрежелі
183) Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады
Жауабы: • тестілеу және растау
184) Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі
Жауабы: • түрткі болу
185) Л.Выготский бойынша оқушылар өздерінің «Жақын арадағы даму аймағында» жұмыс істегенде жақсаратын үдеріс
Жауабы: • танымдық даму
186) Брунер бойынша оқушылар тапсырманы сәтті аяқтау үшін жетекшінің біртіндеп «итермелеуі» түрінде көрініс беретін, үнемі ұлғайып отыратын қолдауы
Жауабы: • «көпіршелер түрғызу»; • «көпіршелер тұрғызу»
187) Оқуды даралаудың шешуші критерийін көрсетіңіз
Жауабы: • білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
188) Сынақтан өткізу сұрағы
Жауабы: • бұл мәселе жөнінде тағы кім өз ойын айтады; • бұл мәселе жәнінде тағы кім өз ойын айтады
189) Жеке тұлғаның өз өміріндегі қоршаған орта өзгерістерін қалай жеңе алатынын көрсететін қабілеті (Стернберг)
Жауабы: • зият
190) Әркімнің идеясы пайдалы деп саналып, мұқият бағаланатын әңгіме түрін көрсетіңіз
Жауабы: • зерттеушілік әңгіме
191) Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактор
Жауабы: • балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
192) Мұғалімге оқытудың видео, веб материалдарға қол жетімділігі мен бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалануды қамтамасыз ететін білім
Жауабы: • технологиялық білім
193) Тұлғаның өз санасына және басқа адамдар санасының мазмұнына ой жүгірте білуі
Жауабы: • зерде теориясы
194) Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы арқылы анықталатын өзгеріс
Жауабы: • оқыту, әдістер және технологиялар тәсілдер
195) Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі
Жауабы: • түрткі болу
196) Әлеуметтік, танымдық және аффекттік компоненттер үйлесімі
Жауабы: • «Мен» тұжырымдамасы
197) Сабакты жоспарлау және оны өткізу технологияларын дайындаудың бірінші бөлігі:
Жауабы: • сабақ максатын, оның әрбір қадамын терең ойластыру
198) Тұлғаның өмір жолында өзін-өзі дамытуына, мүмкіншіліктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс.
Жауабы: • білім бер
199) Оқытудың ғылыми принципі
Жауабы: • оқушылардың дүниетанымдық кёзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану
200) Білім берудегі инновациялық үрдістер
Жауабы: • дәстүрлі мәселелерді жаңаша оптималды шешу нәтижесінде қолданатын педагогикалық үрдістер
201) Оқуға қызығуды ынталандыру әдісі — бұл
Жауабы: • танымдық ойындар
202) Ата — анасынан ұрпактарына қандай да бір белгілер мен ерекшеліктердің берілуі
Жауабы: • тұқым қуалаушылық
203) Оқу бағдарламасының белгілі бір бөлімінде, оқу-тәрбие үрдісінің сабақ жүйесінде білім жетілдіруді анықтаудын ең қолайлы тәсілі
Жауабы: тақырыптық жоспарлау
204) Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды
Жауабы: • сабақ кестесін жасау
205) Ғылыми негіздегі педагогикалық процестің даму стратегиясын басқарудың коллегиялық органы
Жауабы: • мектептің педагогикалық кеңесі; • мектептін педагогикалық кеңесі
206) Окыту құралы деп нені айтады
Жауабы: • оқу кітаптары, көрнекі және техникалық құралдар
207) Мұғалімнің инновациялық іс-әрекеті
Жауабы: • оқушыларды өз бетінше жауап іздеуге, ізденуге үйрету; • өзінің тәжірибесінде озық және тиімді нәтижелерге қол жеткізу; • озық педагогикалық тәжірибелерін жалпылау және тарату
208) Сабақтың жоспарын кұрастырудың негізі:
Жауабы: • тақырыптық жоспар
209) Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақгауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты
Жауабы: • креативтілік
210) Тәрбиенің мақсаты
Жауабы: • жеке тұлғаны жан-жақты дамыту
211) Оқулыққа қойылатын негізгі талап:
Жауабы: • оқу бағдарламасына сәйкес болу
212) Оқушыны толығырак жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі
Жауабы: • түрткі болу
213) Ғылымдағы білімнің мазмұны анықталады
Жауабы: • адам, техника, қоғам, табиғат туралы білімдер негізі ретінде
214) Оқытуды ұйымдастырудың қосымша түрлері:
Жауабы: • кеңес беру
215) Мұғалімнің сабакқа дайындығының бірінші кезеңі
Жауабы: • сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау
216) Мұғалім іс-әрекетінің нәтижелілігі Жауабы: • тиімділігімен анықталады
217) Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы
Жауабы: • озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату
218) Білім мазмұнын таңдау принципі:
Жауабы: • пәнаралық және пәнішілік
219) Жарыс әдісі
Жауабы: • өз нәтижесін басқалармен салыстырн отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту; • өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту
220) Тәрбие әдістерінің логикалық қатарынан қайсысына шектеу қоюға болады
Жауабы: • көрнекілік
221) Тәрбие әдістерін таңдап алу шарттары тәуелді
Жауабы: • педагогикалық жағдаятқа
222) «Тәрбие» ұғымына анықтама
Жауабы: • қоғамдық өндірістік және мәдени өмірдің белсенді қатысушысын даярлауды мақсат етіп қойған, жеке адамды қалыптастырудың жүйелі процесі
223) Тарихи тәжірибені іздестіру процесінде жинақталған адамзаттың рухани байлығының кәрінісі
Жауабы: • білім
224) Білім беру мазмұны:
Жауабы: • ғылыми білімдер, іскерліктер мен дағдылар жүйесі
225) Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы
Жауабы: • логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді
226) Адамның өзіндік жағымды сапаларын дамытуға бағытталған саналы іс-әрекет
Жауабы: • өзін-өзі тәрбиелеу
227) Окушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес әдістерді анықтауды талап ететін оқытудың принципі:
Жауабы: • сәйкестік
228) Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий ол
Жауабы: • жаңашылдық
229) Әрбір жарғы жыл бойынша жасалатын жоспар:
Жауабы: • күнтізбелік
230) Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушылардын өз бетімен орындайтын лабораториялык жұмысының кешендісі:
Жауабы: • практикумдар
231) Н.Мерсер балалардың сыныпта тапқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі болып табылатын пікірталастық әңгіменің сипаттамасы
Жауабы: • Басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды, бәсекеге қабілетті
232) Окушыны бағалау үшін корытынды жасау үдерісі
Жауабы: • оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
233) Сабақка психологиялық талдау жасау ол
Жауабы: • мұғалімнің проективті-рефлексивті іс- әрекеті
234) Құкықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады
Жауабы: • құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі
235) Сынып жетекшілерінің негізгі міндеттері
Жауабы: • оқушылардың талап-тілектері мен мүдделерін және олардың жеке басының ерекшеліктерін жан-жақты зерттеп білу
236) Окыту мазмұны оқушыларды обьективті ғылыми дәйектермен, теориялармен және заңдармен таныстырса және ғылымның қазіргі жағдайын көрсете алса, ол қай принципке жатады
Жауабы: • ғылымилық
237) Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік
Жауабы: • оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарқынын байқау; • өзінің сабақты түсіндіруі мен қойған сұрақтарына оқушылардың жауап реакцияларын қабылдау; • оқушының жеке тұлғалық және мінез- құлық ерекшеліктерін байқау
238) Оқушылардын білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізу сұрақ қою мысалы
Жауабы: • Осы ойыңызды дәлелдейтін мысал бар ма
239) Шығармашылық ізденістің басы, сабақты әсерлі өткізудің құралы
Жауабы: • сабақтың жоспары
240) Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану:
Жауабы: • дағды
241) Оқушы алдына мұғалімнің мәселені қойып, оның қарама-қайшылығын туғызып тұрған сұрақты табуға ұсынатын және шешілу жолын көрсететін оқыту әдісі:
Жауабы: • мәселелік мазмұндау
242) Оқыту мазмұны оқушыларды обьективті ғылыми дійектермен, теориялармен және заңдармен таныстырса және ғылымның қазіргі жағдайын көрсете алса, ол қай принципке жатады
Жауабы: • ғылымилық
243) Тәрбие процесіндегі субьективті факторлар
Жауабы: • тұлғаның ішкі қажеттіліктерін білдіріп, тұлға қалыптасып, әмір сүретін обьективті жағдай; • тұлғаның innd қажеттіліктерін білдіріп, тұлға қалыптасып, өмір сүретін обьективті жағдай
244) Эстетикалық тәрбиенің құралдары
Жауабы: • әдебиет, өнер
245) Tоп мушелерінің сабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты
Жауабы: • оқу сапасын арттыру
246) Оқушылардың такырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты
Жауабы: • оқудағы қиындыктарды анықтау
247) Кеңес дәуіріндегі жаңашыл-мұғалімдер
Жауабы: • Шаталов В.Ф., Волков И.И., Лысенкова С.Н., Амонашвили Ш.А
248) Мұғалімге ағымдағы сабакты талдауға және кадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік
Жауабы: • оқушының білімді өз бетінше тәжірибеде қолдану ептілігін байқау
249) Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын калыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі
Жауабы: • оқушылар нені білуге тиіс
250) Әдістемелік, тәрбиешілік, зерттеушілік, кәсіптік-адамгершілік, басқара білу мәдениеті
Жауабы: • мұғалімнің жалпы мәдени дайындығы
251) Оқушылардың жалпы эстетикалық мәдениеті
Жауабы: • эстетикалық санасынын даму деңгейі
252) Тәрбиелік сапалардың берілген мақсаттарды өңдеу мақсатымен тәрбиеленушінің тәртібіне, сезіміне, ерігіне, санасына әсер ету тәсілі
Жауабы: • тәрбие әдісі
253) «Оңайдан қиынға» ережесі қай принципке жатады
Жауабы: • түсініктілік
254) Эстетикалық тәрбиенін міндеттері
Жауабы: • оқушылардың әсемдікті тануға орайласкан санасын, қасиетін,бағалауэстетикалық қатынастарын ашу
255) Сабақты зерртеу (Lesson study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген қүрылымы бойынша кезеңдердің бірі
Жауабы: • келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау
256) Сабаққа психологиялық талдау жасау ол
Жауабы: • мұғалімнің проективті-рефлексивті іс- әрекеті
257) Сабақты психологиялық талдаудың пәні
Жауабы: • сабақтың пәндік-тұлғалықтиімділігі мен нэтижелігі, мұғалім мен шэкірттін карым-қатынас заңдылықтары
258) Сабақты психологиялық талдау
Жауабы: • мұғалімнің пәндік-тұлғалық рефлексиясы
259) Жеке адамға ықпал ететін әлеуметтік факторлар
Жауабы: • Тұқым қуалаушылық, орта, тәрбие
260) Білім мазмұнын іріктеудің тәуелділігі
Жауабы: • оқыту мен білім берудің мақсатына, ғылыми-техникалық прогрестің дамуына
261) Мұғалімнің окытушылық әрекеті және оның басқаруымен оқушының танымдық іс- әрекеті
Жауабы: • оқыту
262) Проблеманы қою
Жауабы: • не берілгенін, ненің анық екендігін және нені шешу керектігін анықтау
263) Дарынды және таланты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама
Жауабы: • жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады
264) Тапсырманы орындау барысында окушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі
Жауабы: • түрткі болу
265) Оқу үрдісіне ақпараттық коммуникациялық технологияларды енгізу барысында білікті мұғалімде болуы қажет білім
Жауабы: • теориялық және практикалық
266) Өткен сабақты талдаудың негізгі мәселесі
Жауабы: • сабақтың дидактикалық және тәрбиелік міндеттері қалай шешілді
267) Мұғалімге ағымдағы сабакты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік
Жауабы: • өзінің сабақты түсіндіруі мен қойған сұрақтарына оқушылардың жауап реакцияларын қабылдау
268) Тәрбие принциптеріне
Жауабы: • саналы түрде жеке тұлғаның қадірленуі
269) Жаңашылдық оптималдық, жоғары нәтижелік, тәжірибеде шығармашылықпен қолдану мүмкіндігі
Жауабы: • педагогикалық жаңашылықтың критерийлер жиынтығы
270) Өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігі тән
Жауабы: • жеткіншекке
271) Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытгалатын әңгіменің түрі
Жауабы: • әңгіме-дебат
272) Тәрбие принциптеріне жатпайтын түсінік
Жауабы: • оқытудың проблемалылығы
273) Оқушының білім алуын қолдау үшін койылатын сынақтан өту сұрағы
Жауабы: • Осы айтқандарынызға мысал келтіре аласыз ба?
274) Оқу үдерісінін тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі
Жауабы: • балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
275) Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сактауы үшін ең тиімдісі
Жауабы: • өзгелерді оқыту
276) Нақты жағдайдағы алынған мақсатты шешу жолында белгілі басқа әдістердің ешкайсысы тез және тиімді шешу мүмкіндігін бере алмаған кезде қолданылатын аралас әдістердің жиынтығы:
Жауабы: • ситуациялық әдіс
277) Мұғалімге ағымдагы сабакты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалык іскерлік
Жауабы: • оқушынын жеке тұлғалық және міне құлықерекшеліктерін байқау
278) Тәрбиенің мазмұнының бағыттары
Жауабы: • білім, сендіру, дағды, тұлға бейнесін және мінез-құлқын қалыптастыру жүйесі
279) Оқушылардың такырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтандақтарды жоюдағы бағалау мақсаты
Жауабы: • оқудағы қиындыктарды анықтау
280) Мұғалімнің сабақка дайындығынын екінші кезеңі:
Жауабы: • әрбір жеке сабақтың жоспарын терең ойластыру мен құрастыру
281) Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы
Жауабы: • педагогикалық технология
281) Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы
Жауабы: • педагогикалық технология
282) Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттык-коммуникациялық технологиялар көмегімен «көрсету» аспектілері арасындағы сәйкестік
Жауабы: • өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
283) Оқыту әдісі — білім алудың жолы, ал сол жолдағы бір қадам —
Жауабы: • оқыту тәсілі
284) Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс түжырым
Жауабы: • Топты кәсіби ұйымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады
285) Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері
Жауабы: • этика тақырыбындағы әңгіме, түсіндіру, этикалық сұқбат, пікірталастар, үлгі- өнеге; • этика такырыбындағы әңгіме, түсіндіру, этикалық сұқбат, пікірталастар, үлгі-өнеге
286) Білім беру мазмұнын анықтаушы кұжаттар:
Жауабы: • оқу жоспары, оқу бағдарламалары
287) Оқушылардын білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
Жауабы: • оқыту ортасын құру
288) Тәрбие процесінің қозғаушы күштері
Жауабы: • ішкі және сыртқы қайшылықтар
289) Сабақта окушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы
Жауабы: • интерпретациялау
290) Интернет қолдануда мұғалімнің ең маңызды міндеті
Жауабы: • жеке деректерді құпияда сақтауға үйрету
291) Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі болып табылатын пікірталастық әңгіменің сипаттамасы
Жауабы: • Басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды, бәсекеге қабілетті
292) Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен әдістері туралы нұсқаулар, қажетті әдебиеттер қайда көрсетіледі
Жауабы: • оқу бағдарламасының кұрамында
293) Оқушыны бағалау үшін корытынды жасау үдерісі
Жауабы: • оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
294) Оқыту әдістері анықталмайды
Жауабы: • оқушылардың қызығушылығымен
295) Тұлғаның өмір жолында өзін-өзі дамытуына, мүмкіншіліктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс:
Жауабы: • білім беру
296) Педагогика ғылымының саласы
Жауабы: • Педагогика тарихы
297) М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет коюдың нәтижесі
Жауабы: • алаңдау
298) Тәрбие процесі нәтижелілігінің маңызды сипаты
Жауабы: • білім беру үшін арнайы дайындалған адамдардың болуы
299) Эстетикалық тәрбиенің міндеттері
Жауабы: • оқушылардың әсемдікті тануға орайласқан санасын, қасиетін, бағалауэстетикалық қатынастарын ашу
300) Педагогикалық шығармашылыктың маңызды элементі
Жауабы: • өз сабағын талдау және бағалау
301) М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға темен міндет қоюдың нәтижесі
Жауабы: • зерігу
302) Көрнекілік әдістер
Жауабы: • иллюстрация, демонстрация
303) Оқушының өз максаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу кұрылымы
Жауабы: • тапсырмаға бағытталған
304) Бақылаудың ауызша әдістері
Жауабы: • фронталды жауап алу
305) Авторитарлы тәрбие, либеральды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілері бойынша жіктелген
Жауабы: • қарым-қатынас стилі бойынша
306) Сабақ жоспарының соңғы кезеңі
Жауабы: • сабақты қорытындылау
307) Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сактауы үшін ең тиімдісі
Жауабы: • өзгелерді оқыту
308) Тәрбие процесінің қиыңдығы
Жауабы: • өзгерісті, динамикалык, қозғалмалы
309) Сабақты зерртеу (Lesson study) тәсілінде зерттеу сабағы аякталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша кезеңдердің бірі
Жауабы: • келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау
310) Педагогикалық шығармашылықтың маңызды элементі
Жауабы: • өз сабағын талдау және бағалау
311) Оқыту әдісі
Жауабы: • мұғалім мен оқушылардың бірлескен әрекеті
312) Окулыққа қойылатын негізгі талап:
Жауабы: • оқу бағдарламасына сәйкес болу
313) Тәрбие әдісі ретіндегі жаттығудың мәні неде
Жауабы: • мінез-кұлық нормалары мен ережелеріне сай тәрбиешінің әр түрлі іс-әрекетті ұйымдастыруында
314) Сабакты зерртеу (Lesson study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша кезеңдердің бірі
Жауабы: • келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау
315) Педагогикалық жаңалықтарды жасау, оларды педагогикалық қауымдастықтың игеруі, бағалануы, пайдалануы мен оқыту және тәрбиелеу практикасына ендіру үрдісі
Жауабы: • инновациялық
316) М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдын нәтижесі
Жауабы: • зерігу
317) Практикалық әдістер:
Жауабы: • жаттығу, лабораториялық жұмыс
318) Жеке адамның жан-жакты дамуына оқыту мен тәрбие үйлесімдігіне ықпал жасауды талап ететін оқыту принципі:
Жауабы: • бағыттылық
319) Тәрбие процесінің қиындығы
Жауабы: • өзгерісті, динамикалық, қозғалмалы
320) Адамгершілік тәрбиесі
Жауабы: • жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру
321) Экологиялық тәрбиенің мақсаты
Жауабы: • экологиялық мәдениетті қалыптастыру
322) Оқыту принциптерінің мәнін ашатын дәлел
Жауабы: • оқу процесінің барлық жақтарын реттейтін дидактика категориялары
323) Мүғалімнің инновациялық іс-әрекеті
Жауабы: • озық педагогикалық технологияларды игеру және қолдану
324) Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі
Жауабы: • сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау
325) Оқу үдерісінін қалай жүретінін басқалардан гөрі жаксы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтайтын өлшем
Жауабы: • өз білімін жетілдіру
326) Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу жұмысының мазмұнына енетін моральдық қалыптастыру бағыттары:
Жауабы: • Отанға, еңбекке
327) Олар ерте жасынан бастап ерекше кабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алағындығымын ерекшеленеді
Жауабы: • шоғырлану
328) Мұғалімнің сабаққа дайындығының екінші кезеңі:
Жауабы: • әрбір жеке сабақтың жоспарын терең ойластыру мен құрастыру
329) Оқытудың максаты, оқушылардын білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен әдістері туралы нұсқаулар, қажетті әдебиеттер қайда көрсетіледі
Жауабы: • оқу бағдарламасының құрамында
330) Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуга көмектесетін сұрақ қою түрі
Жауабы: • сынақтан өткізу
331) Мұғалім қызметіндегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инновацияның критерийі
Жауабы: • нәтижелілік
332) Оқу нәтижелерінің бес түрі аныкталған. Оқушыға қатысты сыртқы фактор ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі
Жауабы: • білімнің сандык ұлғаюы
333) Тәрбиелік сапалардың берілген мақсаттарды өңдеу мақсатымен тәрбиеленушінін тәртібіне, сезіміне, ерігіне, санасына әсер ету тәсілі
Жауабы: • тәрбие әдісі
334) Окушылардың сын тұрғысынан ойлануындағы «өз көзқарасының, болжамдарының субъективті екенін түсіну» ерекшелігі
Жауабы: • өзіндік сана-сезім
335) Тәрбие әдісі
Жауабы: • мектеп тәжірибесінде тәрбиеге койылған мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдаланылатын жол, тәсілдер, тәрбиелеу саласына, сезіміне, іс-әрекетіне әсер ету шаралары
336) Сабақты жоспарлау және оны өткізу технологияларын дайындаудың бірінші бөлігі:
Жауабы: • сабақ мақсатын, оның әрбір қадамын терең ойластыру
337) Блум таксономиясына
сәйкес жаңа үлгіде әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі
Жауабы: • жинақтау
338) Әрқайсында анықталған тапсырмаларды шешетін әртүрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі:
Жауабы: жаттығу
339) АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы
Жауабы: • оқу және талқылау мақсатында оқышулардың жұмыстарды алмастыруы
340) Сабақты психологиялық талдау — бұл
Жауабы: • мұғалімнің проективті-рефлексивті іс-әрекеті
341) Сандық технологияны пайдалана отырып, мәліметтердің орналасқан жерін анықтап, оны түсіну, бағалау қабілеті
Жауабы: • ақпараттық сауаттылы
342) Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы
Жауабы: • алынған мәліметтердің мәнін анықтау
343) Тәрбиенің мақсаты
Жауабы: • жеке тұлғаны жан-жақты дамыту
344) Оқу сабақтарының стандартсыз формалары:
Жауабы: • сабақ-конференция, панарама-сабақ, интеграцияланған сабақ
345) Тәрбие процесіндегі субьективті факторлар
Жауабы: • тұлғаның ішкі қажеттіліктерін білдіріп, тұлға қалыптасып, өмір сүретін обьективті жағдай
346) Тәрбие жұмысының формасы
Жауабы: • сынып сағаты
347) Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар
Жауабы: • оқушының жасы
348) Эстетикалық білімнің негізін қалыптастырады
Жауабы: • оқу пәндері
349) Дене тәрбиесінің міндеттері
Жауабы: • еріктілікке, табандылыққа, қимыл дағдыларына тәрбиелеу
350) Бақылаудың жазбаша әдістері:
Жауабы: • реферат
351) Практикада білік пен дағдыны қолдануды өңдеу бойынша оқу жұмысының әдістері
Жауабы: • жаттығулар, зертханалық сабақтар
352) Нақты мен абстрактылы түсініктердің арасындағы дұрыс арақатынасты қажет ететін принцип
Жауабы: • ғылымилық
353) «Мұғалім сабақта білім әлеміне терез ашып қана қоймай, өзін де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін рухани байлығын ашады»
Жауабы: • В.А. Сухомлинский
354) Оқушылардың жетістіктерін талдау мына мақсатта жүзеге асырылады
Жауабы: • оқушылардың әрекетін тиянақтау және оқу процесін басқару үшін
355) Сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру үшін мұғалім
Жауабы: • проблемалық ситуацияларды туғызу керек
356) Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі
Жауабы: • халыққа білім беру ісін жетілдіру
357) Сабақты психологиялық талдаудың пәні
Жауабы: • мұғалімнің сабақта пайдаланатын әдістерінің, амал-тәсілдерінің нәти мен тиімділігі
358) Озық іс-тәжірибе
Жауабы: • мұғалім мен оқушылардың еңбегін барынша жеңілдетіп, оқыту мен тәрбиелеу саласында ерекше табыстарға жеткізетін жекелеген мұғалімдердің іс-тәжірибесі
359) Оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек екендігін анықтайтын үдеріс
Жауабы: • оқу үшін бағалау
360) Бұл өлшемге тән оқушыларда «қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу» байқалады
Жауабы: • күрделілікке деген сүйіспеншілік
361) Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар
Жауабы: • ұзақ мерзімді жоспар
362) Инновациялық білім беру үрдісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі
Жауабы: • педагогикалық тәжірибені зерттеу және психология мен педагогика ғылымының жетістіктерін тәжірибеге жеткізу
363) Этикалық әңгіме
Жауабы: • оқушылардың бойындағы белгілі қасиеттерді тәрбиелеу жоспарлы түрде өткізіледі
364) Бейнелеу көрнекілігіне жатады
Жауабы: • макет
365) Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз (Ренцулли мен Райс)
Жауабы: • жалпы зерттеу жаттығулар
366) Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесі
Жауабы: • дидактикалық принциптер
367) Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы «дәлелдері талап етіп, кез келген дәлелді есепке алып отыруын» көрсететін ерекшелігі
Жауабы: • ұтымдылық
368) Сабақты зерттеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымына сай бірінші қарастырылады
Жауабы: • «бақыланатын» оқушылардың оқуы
369) Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтер
Жауабы: • оқытудың жаңа тәсілін модельдейді
370) Ойын тәрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы
Жауабы: • ақыл-ой
371) Жеке тәжірибенің дамуы, басқалар жасаған тәжірибені және ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар әдісі, эксперимент
Жауабы: • мектепті жаңарту жолдары
372) «Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі
Жауабы: • оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру
373) Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады
Жауабы: • жаңашылдық, оптималдық жоғары нәтижелілік, тәжірибеде шығармашылықпен қолдану мүмкіндігі
374) Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген әдісті көрсетіңіз
Жауабы: • орын әдісі
375) Сыныпта талқылау кезінде өз сөзін дәйектеудің әңгіме-дебат түрін анықтаңыз
Жауабы: • басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды
376) Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ
Жауабы: • жоғары дәрежелі
377) Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиімділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты
Жауабы: • бағдарлама мазмұнын бақылау
378) Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктің бірі «сыңаржақтылықтың болмауына» сәйкес келетін сипаттаманы көрсетіңіз
Жауабы: • өзге идеяларды қабылдауға ашық болу
379) Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігін көрсетіңіз
Жауабы: • оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады
380) Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз
Жауабы: • ұқсастық бойынша пайымдауы
381) Ақпаратты сұрыптайтын зейін, яғни ерекше назар аудару үшін ақпаратты шоғырландыруды қамтамасыз ететін ми бөлігі
Жауабы: • маңдай
382) Оқушының өтілген ережелер мен орындалған тапсырмаларға сүйеніп, берілген жаттығуды орындау қабілеті
Жауабы: • ұқсастық бойынша пайымдау
383) Алдымен алғашқы жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі
Жауабы: • түрткі болу
384) Ой-пікірлерінде үлкен алшақтық болып, ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған таллыныс жасалатын әңгіме түрі Жауабы: • дебат
385) Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі
Жауабы: • әлеуметтік-жағдаяттық 386) Сынақтан өткізу сұрағын көрсетіңіз
Жауабы: • осы айтқандарыңызға дәлел келтіре аласыз ба
387) Н. Мерсердің пайымдауынша, ұжымның ортақ түсінікке келіп, табысты білім алуы үшін басымдық берілетін әңгіменің түрі
Жауабы: • зерттеушілік әңгіме
388) Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж.Флейвелл)
388) Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж.Флейвелл)
Жауабы: • өнімділік тапшылығы
389) Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флейвелл)
Жауабы: • «өнімділік тапшылығы»
390) Метатанудың тапсырмаға қатысты өлшемінің сипаттамасы (Флейвелл)
Жауабы: • тапсырманы орындауға қажетті стратегияларды білу
391) Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактор
Жауабы: • балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
392) Ұзақ мерзімді жадының белгілі бір тәжірибеден алынған тұжырым, идея, қағидаларды есте сақтайтын бөлігі
Жауабы: • семантикалы
393) Ең үздік оқушыларды анықтаудағы қызығушылығын арттыру үшін олар күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады сипаттамасын сенімді өлшемімен сәйкестіктендіріңіз. (Фриман)
Жауабы: • күрделілікке деген сүйіспеншілік
394) Тапсырмаларды орындау барысында, метатану дағдылары қалыптасқан оқушылар
Жауабы: • материалды сараптап, күрлелік деңгейі мен маңыздылығына қарай жіктеуге қабілетті
395) Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану
Жауабы: • оперантты шарттылы
396) Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
Жауабы: • оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмысына қатысты
397) Оқу нәтижелерінің бес түрі анықталған. Оқушыға қатысты сыртқы фактор ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі
Жауабы: • білімнің сандық ұлғаюы
398) Дарынды және талантты балалардың мәселені шешу сипаттамасын көрсетіңіз
Жауабы: • ақпаратты толықтырып, оның мәніне тезірек жетеді
399) Ұзақ мерзімді жадыда тәжірибелердің толық тізімі алғашқы болып сақталатын компонентті көрсетіңіз
Жауабы: • эпизодты
400) Оқудағы зертханалық эксперименттер нәтижесінде «түрткі — реакция» моделі әзірленген тәсіл
Жауабы: • бихевиористикалы
401) Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактордың бірі
Жауабы: • мұғалімнің оқу нәтижелілігін бағалауды игеруі
402) Бастан кешкен тәжірибе, әлеуметтік қарым-қатынастар, құндылықтар, амал-тәсілдер мен ұстанымдарының кешенді үйлесімі
Жауабы: • оқу
403) Танымдық даму сипаттамасын көрсетіңіз Жауабы: • оқуға қабілеті