Байқауға қатысамын.(Қысқа мерзімді сабақ жоспары. 4-сынып)
Білім беру ұйымы: Иван Трубицын атындағы №17 ЖОББМГ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 | Бөлім:4.Мамандықтар әлемі | |||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә. | Мамедова Г.И | |||||||||||||||||||||||||||||||
Күні : 30.01.24 ж | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 4 «Д» | Қатысқан біілім алушылар саны: Қатыспаған білім алушылар саны : | |||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Байқауға қатысамын | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары | 4.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру
4.5.1.3 өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары : | мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру
өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/
уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
(5 минут) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Білім алушыларды түгендеу.
Психологиялықахуалорнату. «Миға шабуыл» әдісі. Суретте не көріп тұрсыңдар? Бұлар нелер? Сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Сабақтың тақырыбы жәнемақсатымен таныстыру. |
Білім алушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен айту арқылы бір-бірлерімен амандасады:
Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды қаламыз, Сабақ мақсатымен танысады: Өзіңнің немесе өзгенің болашақ жоспарытуралы айтуды үйренесің. |
Мұғалімауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!»
|
Слайд
СУРЕТТЕР
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
(6-42 минут)
|
1.Сөздікпен таныстыру.
Жаңа сөздер: мамандық – профессия таңдау – выбрать әнші – певец биші – танцор жүлде – приз жеңімпаз – победитель сахна – сцена әртіс – актёр Сөздердің мағыналарын «Суретті сөздік» арқылы түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: – мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды. 1-тапсырма. Сұрақтарды оқы. Жауабын тыңдалым мәтіннен тап. Тыңдалым мәтіні: 31 желтоқсан күні өнерлі балаларды байқауға шақырамыз. Биле, ән сал, өлең оқы. Сахна сені күтеді. Кел де өнер көрсет. Жеңімпаз бол, жүлдені ұтып ал. 2- тапсырма Жұптық жұмыс Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер. Балалар қандай өнер көрсетеді? Болашақта олар қандай мамандықты таңдайды? Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз. |
Тыңдалым. Оқылым Айтылым
Білім алушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды; Жаңа сөздерден сөз тіркестерін , сөйлемдер құрастырады.
Айтылым. Жеке жұмыс Сұрақтарды оқиды, жауабын тыңдалым мәтінінен табады. Байқау қашан өтеді? Байқауға кімдерді шақырады? Қандай өнер көрсету керек? Жеңімпазға не береді? Оқылым /Айтылым Мәтінді түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Берілген кейіпкерлерінің іс- әркеттерін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) мәтін мазмұнына бойынша 1 сұрақ қояды. Бағалау: 1 дұрыс сұрақ – 1ұпай |
Мұғалімауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!»
Дескриптор: Жалпы-2 балл -сұраққа жауап береді; -сөйлемнің құрылымын сақтайды; -сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. Дескриптор: Жалпы-3 балл -мәтінді түсініп оқиды. -мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; – сұрақ құрастырады |
Оқулық
4- бет
Сөздік СУРЕТТЕР
слайд
Слайд
Оқулық 5- бет
Оқулық 6- бет
слайд
|
||||||||||||||||||||||||||||
Жеңіс: Ертең мен байқауға қатысамын. Монолог оқимын. Қазір сахна киімін дайындаймын. Содан соң тағы жаттығамын;
Алтынай: Ертең мен үлкен сахнада өнер көрсетемін, билеймін, ән саламын. Ұстазым мені ән айтуға дайындайды. Оқылым /Айтылым 3-тапсырма.Сұрақтар: 1. Ертең балалар қайда барады? 2. Жеңіс сахнада қандай өнер көрсетеді? 3. Алтынай қандай өнер көрсетеді? 4. Балалардың қайсысы жеңімпаз болуы мүмкін? Жауабы: байқауға, монолог оқиды, билейді, ән салады, екеуі де Бағалау: 1 дұрыс жауап 1 ұпай |
Дескриптор:
Жалпы-4 балл -мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; – тілдік нормаларды сақтайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Деңгейлік тапсырма беру.
А-Мәтінді оқып, ақпараттың дұрыс-бұрыстығын анықта.
Жауабы:1-, 2 +, 3+, 4+, 5-, 6+ Бағалау критерийі:2 дұрыс жауапқа1 балл В –Мәтінді оқып,көпнүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, мәтінді толықтыр. Ертең Жеңіс ……………… қатысады. Ол……………….. оқиды. Қазір ………….. киімін дайындайды. Ертең Алтынайүлкен ………………… өнер көрсетеді. Ол………………, ән салады. Ұстазы ……….. айтуға дайындайды. Жауабы:байқауға, монолог,сахна,сахнада,билейді, ән Бағалау критерийі:2дұрыс сөйлемге1 ұпай «Есте сақтайық»айдары бойынша мұғалім оқушыларға оқулықта берілген ережені түсіндіреді, есте сақтау үшін мысалдармен нақтылайды. Ауыспалы келер шақ. Суффиксы: –а, -е, -й + жіктік жалғау. (В ІІІ лице в ед. И мн.ч.+ -ды (-ді) Мен ертең аламын. Я возьму затра. Действие, которое будет происходить в будущем. Оқушылар кестеде берілген тірек сөздерге етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолданып, дұрыс нұсқасын жалғап айтады. |
Дескриптор: Білім алушы
-мәтінді оқып, ақпараттың дұрыс /бұрыстығын анықтайды. Жалпы-3 балл
Дескриптор : -тиісті сөздерді қойып, мәтін құрайды Жалпы-3 балл
Смайликтер арқылы кері байланыс жасайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті
«Есте сақтайық» айдары бойынша мұғалім оқушыларға түсіндірме жұмысын жасайды, қосымша мәліметтер беріп білімін толықтырады.
4- тапсырма.Жақшадағы сөздерді өзгертіп оқы.
5- тапсырма.Сұрақтарды басшылыққа алып жаз. 1) Өскенде кім боласың? 2) Қандай мамандықты таңдайсың? 3) Қай қалада оқисың? 4) Қайда жұмыс істейсің? 5) Қай қалада тұрасың? 6) Арманыңа жету үшін не істейсің?
|
Оқушылар «Көңілді күн» атты бейнебаянға қарап тұрып, би қимылдарын жасайды, әнді бірге қосылып айтады
Тыңдалым /Айтылым «Доп лақтыру» ойыны. Мен жақсы маман бол+а+мын Оқылым «Сен білесің бе?» айдары «Өнерлі өрге жүзер» деген мақалды өнерлі балаларды көргенде айтады Оқылым.Оқушылар жоғарыдағы кестеде берілген үлгіге қарап,сөйлемдерді тізбектеп оқып, сөздерге қосымша-ның дұрыс нұсқасын жалғап өзгертіп оқиды. Айтылым /Жазылым Өзіңнің болашақ жоспарытуралы айтып, жазады.
|
Дескриптор:1-балл:-сөздерді дұрыс өзгертіп оқиды Дескриптор: – сұрақтарға жауап береді; -болашақ жоспарытуралы жазады – тілдік нормаларды сақтайды. -етістіктің шақ формасын дұрыс қолданадыЖалпы-4 балл |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
3 минут |
Кері байланыс
«Білім қоржыны» |
Оқушылар сабақта алған білімдерін қоржынның түсі арқылы білдіреді | ||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын беру : 6 бет 4- тапсырма.
Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||