«Эссе жазудағы қиыншылықтарды жою»
КІРІСПЕ
Ұсынылып отырған оқу-әдістемелік құралы жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларын ағылшын тілі бойынша жазылым тапсырмаларын орындауға арналған.
Нормативтік құжаттаманың талаптарына сәйкес бұл оқу-әдістемелік құрал мектеп оқушыларының ағылшын тілі бойынша қортынды аттестация, пәндік олимпиадыға даярлық деңгейін анықтауға бағытталған.
Оқу құралы тақырыптық бес бөлімдерден тұрады.
1 БӨЛІМ. ЭССЕ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ.
Шығармашылық дегеніміз — өзінің жаңашылдығымен, өзгешелігімен ерекшеленетін өнім алуға мүмкіндік жасайтын жеке тұлғаның бойындағы қабілеттіліктің, білім мен біліктіліктің, түрткінің болуы.
Оқушыны шығармашылыққа баулу, өз еңбегінің нәтижесін көруге, оны бағалауға бағыттау – өте күрделі үрдіс.
Эссе – көлемі шағын прозалық шығарма. Нақты бір мәселеге байланысты адамның жеке әсерін, түсінігін, ой толғанысын, пікірін бейнелейді. «Әдебиеттің қысқаша энциклопедиясы».
Эссе – бұл жеке тақырыпты түсіндіретін және соған байланысты әсері мен түсінігін беруге тырысатын шағын көлемді және еркін композициялы прозалық шығарма.
Білім алушы эссе жазған уақытта қандай да бір тақырып бойынша ойланады, толғанады. Білім алушы берілген тақырыпты ашып, немесе берілген сұраққа жауап жазу, немесе тақырыпты дәлелдеуі тиіс. Сонымен эссе дегеніміз автордың жеке көр-қарасын көрсететін прозалық мәтін.
Эссе жазу кезінде логика, ойды дәйектеу мен ақпаратты сауатты жеткізу қабілеті жақсы дамиды. Баяндау стилі көбіне сөйлеуге бағытталған.
Эссенің көптеген түрлері бар:
№ Түрі Сипаттамасы
1 For and against essay Берілген тақырыпқа жақсы және жаман жақтарына дәлел келтіреді. Қорытында автор өз ойын жазады.
2 Opinion essay
Берілген тақырыпқа автор өз ойымен бірге басқа да көз-қарастарды келтіріп жан-жақты жазады.
3 Suggesting solutions to a problem essay Берілген тақырыпқа автор ізденіп көптеген мүмкін болатын және қазіргі таңға байланысты шешімдерді келтіріп жазады.
4 Narrative Essay Эссенің бұл түрі оқиғаны немесе ақпаратты оқырманға жеткізу үшін оқиғалар тізбегін жазып жатқандай оқиғаны айту сияқты.
5 Persuasive Essay Бұл эссенің мақсаты – оқырманды белгілі бір тақырып бойынша көзқарастарға сендіру.
6 Descriptive Essay Бұл эссе түрінде автор берілген орын немесе оқиға сияқты тақырыпты сипаттайтын нақты мәліметтерді жинақтайды.
7 Expository Essay Эссенің бұл түрімен сіздің мақсатыңыз – оқырманға белгілі бір процесті, оның ішінде көбінесе қадамдық нұсқаулықты немесе ұқсас нәрсені қалай аяқтау керектігін айту.
8 Compare and Contrast Essay Бұл эссенің түпкі мақсаты -кез-келген екі түрлі кітаппен немесе кейіпкерлермен ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Әрине, эссе жазғанда оқушылар қойылатын талаптарына, тақырыпқа байланысты критерияға мұқият болу қажет.
Эссенің құрылымы 3 бөліктен тұрады: кіріспе (тақырыпты түсіну сөйлемі), негізгі бөлім (ең озық идея) және қорытынды (ойды жинақтау).
Эссе жазу барысында қатаң сақталынуы тиіс талаптар:
• Жеке көзқарастың көрінісі;
• Фактілі дәлелдер (аргументтер);
• Теоретикалық негіздеме;
• Терминдерді қолдану;
• Цитаталарды келтіру;
• Әртүрлі көзқарастарды мысалға алу;
• Логикалық заңдылықтың сақталынуы;
• Салыстыру және қорытындылау әдістерін қолдану;
• Сауаттылық;
Білім алушылар эссе жазу барысында көптеген қиындықтармен кездеседі. Жиі кездесетін қателіктері:
•Проблеманы аша алмайды;
•Терминдерді қолдана алмайды;
•Автордың жеке позициясы көрінбейді;
•Тым қарапайым өмірдің мысалдары көп;
•Қорытындылау, түйін шығару деген жоқ;
•Теоретикалық негіздемесі жоқ;
•Ауызекі сөздер, диалект, сленг, жаргон сөздер;
•Логиканың болмауы.
2 БӨЛІМ. ЭССЕ ЖАЗУДЫҢ КЕЗЕҢДЕРІ.
«Эссені қалай жазамын?» деген ой келеді әр оқушыға.
Эссе жазуға келетін болсақ, көптеген оқушылар жалғыз кезең ол барлық идеяларды қағазға түсіру және жұмысты жіберу деп ойлайды. Алайда, бұл мүлдем дұрыс емес.
Эссе жазудың үш негізгі кезеңі бар, олардың әрқайсысының өзіндік мақсаты бар. Әрине, эссе жазудың өзі ең маңызды бөлік, бірақ қалған екі кезең де маңызды.
Сонымен, эссе жазудың осы үш кезеңі қандай? Олар:
1. Дайындық кезеңі
Кем дегенде бір сөз жазбас бұрын, эссенің мазмұны мен құрылымын дайындау маңызды. Егер сізге тақырып тағайындалмаған болса, онда сіз бірінші кезекте тақырып туралы шешім қабылдауыңыз керек. Содан кейін сіз осы тақырып бойынша зерттеу жүргізгіңіз келеді және зерттеу негізінде егжей-тегжейлі жоспар жасағыңыз келеді. Дайындық кезеңі сіздің эссеңізді жазуды едәуір жеңілдетеді, өйткені сіздің эскизіңіз бен зерттеулеріңізде сізде эссенің негізі болуы керек.
2. Жазу кезеңі
Жазу – ең көп уақытты қажет ететін кезең. Осы кезде сіз барлық ойларыңыз бен идеяларыңызды жазып, эскизіңізге негізделген эссе дайындайсыз. Сіз өз идеяларыңызды дамыту және оларды кіріспеде, негізгі бөлімде және қорытындыда нақтылау үшін жұмыс жасайсыз.
3. Қайта қарау кезеңі
Соңғы кезеңде сіз өзіңіздің эссеңізді қарап, бірнеше тармақты белгілейсіз. Біріншіден, сіз эссеңіздің біртұтас екенін, барлық тармақтардың мағынасы бар-жоғын және сіздің тақырыбыңызбен байланысты екенін, сондай-ақ сіздің фактілеріңіз берілгенін және дәлелдермен расталғанын тексересіз. Сондай-ақ, қателер, грамматикалық және тыныс белгілері, пішімдеу қателері бар-жоғын тексеруге болады.
3 БӨЛІМ. ЭССЕ ЖАЗУ ҚАДАМДАРЫ.
Оқушыларда эссе құрылымы және оған кіретін барлық элементтер туралы жақсы түсініктері бар делік. Олар эссені басынан аяғына дейін қалай жазу керектігі туралы нұсқауларды орындау қажет.
1ші қадам- тапсырмаңызды түсіну
Тапсырмаға эссе жазғанда, бірінші маңызды қадам – тапсырманы мұқият оқып, оны мұқият түсінгеніңізге көз жеткізу. Сіз эссенің қандай түрі қажет екенін, тақырыпты түсінгеніңізді және кез келген пішімдеу немесе құрылымдық талаптарға назар аударғаныңызды тексергіңіз келеді. Тапсырманы мұқият оқымағаныңыз үшін ұпайларды жоғалтқыңыз келмейді.
2ші қадам – тақырыбыңызды зерттеңіз
Тапсырмаңызды түсінгеннен кейін біраз зерттеу жүргізетін уақыт келді. Бұл қадамда сіз эсседе қандай мәселелерге назар аударғыңыз келетіні туралы идеяларды алу үшін әртүрлі көздерді қарауды бастауыңыз керек.
Интернеттен іздеңіз немесе кітапханаға барыңыз және мүмкіндігінше көп ресурстар алыңыз. Олардың барлығын пайдаланудың қажеті жоқ, бірақ көп нәрседен бастаған дұрыс, содан кейін эссе бағытына сенімді болған сайын дереккөздеріңізді қысқартқаныңыз жөн.
3ші қадам – миға шабуылды бастау
Зерттеуден кейін ми шабуылы басталады. Миға шабуыл процесін бастаудың көптеген түрлі жолдары бар. Мұнда сізге пайдалы болуы мүмкін кейбіреулер:
Зерттеу барысында сізді ең қызықтыратын нәрсе туралы ойланыңыз;
Барлық идеяларыңызды, тіпті олар әлі толық қалыптаспаған болса да, жазып алыңыз;
Ұқсас терминдер немесе идеялар үшін сөз бұлттарын немесе карталарды жасаңыз, осылайша оларды ұқсастықтары негізінде біріктіре аласыз;
Оларды реттемес бұрын барлық идеяларыңызды шығару үшін еркін жазуды қолданып көріңіз.
4ші қадам –тезис жасау
Бұл көбінесе бүкіл процестің ең қиын бөлігі болып табылады, өйткені сіз эссе барысында дамытқыңыз келетін сенімді тезис жасағыңыз келеді. Демек, сіз бұл туралы айтуға жеткілікті кең, бірақ дәл бола алмайтындай кең емес тезистік мәлімдемені таңдағыңыз келеді.
5ші қадам – жоспар жазу
Зерттеулеріңізбен, миға шабуыл жұмыстарыңызбен және тезиспен, мәлімдемеңізбен қаруланған келесі қадам – жоспарды жазу.
Контурда сіз өзіңіздің жұмысыңыз туралы мәлімдемені басына қойып, эссеңіздің қалай көрінетінін көрсететін негізгі қаңқаны құруды бастағыңыз келеді.
Эссемен күресудің жақсы тәсілі – тақырыптық сөйлемдерді пайдалану. Тақырыптық сөйлем әдетте жаңа абзацтың бірінші сөйлемі болып табылатын шағын тезис мәлімдемесі сияқты. Бұл сөйлем абзацта егжей-тегжейлі айтылатын негізгі ойды ұсынады.
Егер сіз өзіңіздің негізгі параграфтары үшін тақырыптық сөйлемдермен контур жасасаңыз, содан кейін талқылағыңыз келетін нәрсенің бірнеше нүктесін жасасаңыз, отыру және жазу уақыты келгенде сізде күшті бастау нүктесі болады. Бұл бізді келесі қадамымызға әкеледі.
6ші қадам – жоба жазу
Бүкіл эссені бірінші рет жазғанда мінсіз болуы шарт емес, бірақ екінші жобаны жазу немесе оны кейін қарап шығу үшін парақта барлығын алу керек.
Әркімнің жазу процесі әртүрлі. Кейбір оқушылар эссені стандартты кіріспе, негізгі мәтін және қорытынды ретімен жазғанды ұнатады, ал басқалары эссенің «негізінен» басталып, мәтінді шешуді жөн көреді, содан кейін басқа бөлімдерді толтырады.
Эссе сіздің жоспарыңызға сәйкес келетініне және бәрі сіздің жұмыс мәлімдемесіне қатысты екеніне және сіздің ойларыңыз сіз жасаған зерттеулермен расталғанына көз жеткізіңіз.
7ші қадам – түзету, өңдеу және түзету
Қайта қарау процесі эссе жазудың үш негізгі кезеңінің бірі болып табылады, бірақ көптеген адамдар бұл қадамды бірінші жоба аяқталғаннан кейін орындалады деп ойлап, өткізіп жібереді.
Дегенмен, эссеге түзетулер енгізу, тексеру және түзету В қағазы мен А қағазының арасындағы айырмашылықты көрсете алады.
Бірінші жобаны жазғаннан кейін, эссеңізді бірнеше сағатқа, тіпті бір-екі күнге қалдырыңыз, содан кейін оны қарап шығу үшін оған жаңа көзбен оралыңыз. Сіз жіберіп алған қателерді немесе сәйкессіздіктерді немесе дәлелдеріңізді тұжырымдаудың жақсы жолдарын табуыңыз мүмкін.
8ші қадам – аяқтау нүктелерін қосу
Соңында, сіз эсседе талап етілетін барлық нәрсенің бар екеніне көз жеткізгіңіз келеді. Тапсырмаңызды қайта қарап шығыңыз және пішімдеу ережелері, дәйексөздер және т.б. сияқты барлық талаптардың бар-жоғын тексеріңіз.
Параграфтарыңыздың ретін қарап шығыңыз және бәрі мағыналы екеніне, жақсы ағып жатқанына және бірдей жазу стилін қолданатынына көз жеткізіңіз.
Барлығы тексеріліп, барлық соңғы түртулер қосылғаннан кейін, эссені тапсырар алдында оның қалағаныңыздай екеніне көз жеткізу үшін соңғы оқуды беріңіз.
Мұны істеудің жақсы жолы – эссеңізді дауыстап оқу, өйткені сіз қателер немесе дәлсіздіктер бар-жоғын ести аласыз.
4 БӨЛІМ. ЭССЕ ЖАЗУ БОЙЫНША КЕҢЕСТЕР.
Жоғарыда көрсетілген қадамдар арқылы оқушы керемет эссе жаза алады. Дегенмен, эссе жазу процесі мүмкіндігінше тегіс өтуін қамтамасыз ету үшін ұсынатын басқа да пайдалы кеңестер бар.
Эссені ерте бастау қажет. Бұл бірінші кеңес. Бұл жақсы эссе жазу үшін жасай алатын ең маңызды нәрселердің бірі. Егер сіз оны алдыңғы түнде бастасаңыз, зерттеуге, миға шабуыл жасауға және жоспар құруға уақыт болмайды және шолуға уақыт болмайтыны сөзсіз.
Оны бір отырыста жазуға тырыспау керек. Үзіліс жасау немесе оны бірнеше күн бойы жазу қажет болса, жақсы. Оны бірнеше отырыста жазған дұрыс, осылайша әр уақытта жаңа ақыл болады және назар аудара алады.
Эссе сұрағын әрқашан есте сақтау. Егер тапсырма берілсе, эссе жазу кезінде сұраққа жауап беру үшін үнемі жұмыс істеп жатқандығына көз жеткізу үшін оны әрқашан қолыңда ұстау керек.
Параграфтар арасындағы ауысуларды пайдалану. Эссенің оқылуын жақсарту үшін абзацтар арасында нақты ауысулар жасауға тырысу. Бұл ауысым кездейсоқ болып көрінбеуі үшін бір абзацтың соңын келесі абзацтың басымен байланыстыруға тырысуды білдіреді.
Зерттеулерді мұқият біріктіру. Тезис пен негізгі ойларыңыздың сақтық көшірмесін жасау үшін зерттеу материалдардан дәйексөздер қосу.
Егер сіз оған қалай жетуге болатынын білсеңіз, эссе жазу қорқынышты болмауы керек. Эссе жазу қадамдары мен кеңестерімізді пайдалана отырып, эссе жазу жолын жақсырақ білетін боласыз және оны келесі тапсырмаңызға қолдана аласыз. Мұны бірнеше рет орындасаңыз, бұл сізге үйреншікті болады және эссе жазу процесі тезірек және оңайырақ болады.
5 БӨЛІМ. ЭССЕ ЖАЗУДАҒЫ ТІРЕК СӨЗДЕР.
Эссе жазған уақытта оқырманға қызықты болу үшін оқушы әдемі, тартымды сөздерді қолдануы керек. Мысалы: сын есімдер, идиомалар, етістіктер және кірме сөздер, сөз тіркестері.
Эссе болсын, қысқа жазба немесе толық мақала болсын, оқушы ағылшын тіліндегі негізгі сөз тіркестерінсіз жасай алмайды. Олар оқушының ойын анық және сауатты жеткізуге көмектеседі. Эссе жазғанда ғана емес, сонымен қатар ағылшын тілінде іскерлік хат алмасуда да пайдалы болатын ең қажетті ағылшын сөз тіркестері.
Linking words (байланыстырушы сөздер) – бір ойдан екінші ойға логикалық түрде көшу үшін қолданылатын байланыстырушы элементтер. Олар сіздің сөйлеуіңізді немесе жазуыңызды ағылшын тілді оқырманға түсінікті етеді және кез келген емтиханда жоғары балл алуға көмектеседі. Басқаша айтқанда, оларды дискурс маркерлері деп атайды – сөйлеу бұрылыстарын байланыстыратын сөйлесу маркерлері.
Байланыстыратын сөздер жеке сөздер (мысалы, however) немесе сөз тіркестері (мысалы, as a result) түрінде берілуі мүмкін, сөйлеудің әртүрлі бөліктеріне сілтеме жасайды және сөйлемнің әртүрлі бөліктерінде қолданылады.
1. PURPOSE – мақсатты білдіру
in order to do smth бір нәрсені істеу үшін
so as to do smth бір нәрсені істеу үшін
so that сондай-ақ
to that/this end соған/осы мақсатқа
2. OPINION AND EMPHASIZING – пікір білдіру және назар аудару
in my view менің ойымша
to my mind менің ойымша
to my way of thinking менің ойлау тәсіліме
personally жеке ойым
I believe that мен сенемін
I feel strongly that мен мұны қатты сезінемін
I am inclined to believe that мен бұған сенуге бейіммін
it strikes me that бұл маған қатты әсер етеді
it seems to me that маған солай көрінеді
as far as I am concerned менің білуімше
clearly анығырақ
obviously әлбетте
needless to say айтудың қажеті жоқ
significantly маңызды
importantly маңызды
I think мен ойлаймын
I realize мен түсінемін
I believe мен сенемін
I imagine мен елестетемін
3. LISTING FACTS AND ADDITION – фактілерді тізімдеу және толықтыру
firstly біріншіден
first of all біріншіден
first бірінші
to start with бастау үшін
to begin with бастау үшін
in the first place ең бірінші
secondly екіншіден
thirdly үшіншіден
then сосын
next сосын
afterwards содан кейін, кейін
after that содан кейін, кейін
finally соңында
lastly соңында
last but not the least соңғысы, бірақ кем дегенде
moreover сонымен қатар
furthermore сонымен қатар
in addition Қосымша, қосып айтқанда
besides сонымен қатар
as well as сол сияқты
coupled with бірге
not only … but also тек қана емес… бірақ сонымен бірге
not to mention туралы айтпағанда
to say nothing of туралы айтпағанда
on top of that оның үстіне
not only that, but бұл ғана емес, сонымен қатар
it is… true that… бұл шыныңда да
it is clear that… бұл анық
it is noticeable that… байқалатыны
4. CONTRAST – қарама-қайшылықты білдіру
however алайда
on the one hand бір жағынан
on the other hand екінші жағынан
having said that мұны айту
then again содан кейін қайтадан
that said дегенмен
yet әзірге
despite smth қандай жағдай болмасын, дегенмен
in spite of smth дегенмен, қандай жағдай болмасын
notwithstanding smth дегенмен, қандай жағдай болмасын
nonetheless дегенмен
nevertheless дегенмен
5. COMPARING – салыстыру үшін
likewise сондай-ақ
similarly сол сияқты
whereas ал
conversely керісінше
by contrast салыстыру бойынша
in comparison салыстыру кезінде
although дегенмен
even though тіпті қарамастан
unlike айырмашылығы, өзгеше
6. CAUSE AND CONSEQUENCE – себеп және салдарын білдіру
since бері
as ретінде
owing to the fact that дәлел арқасында
due to the fact that осыған байланысты
on the grounds that осының негізінде
in view of сондықтан
in light of аясында
because of себебі
consequently демек
as a result болғандықтан
as a consequence нәтижесінде
therefore сондықтан
for this reason осы себеппен
thus осылайша
7. EXAMPLE – мысал келтіру үшін
for instance мысалы
to give an illustration мысал ретінде
such as осы сияқты
particularly әсіресе
in particular сондай-ақ
especially әсіресе
аs a demonstration мысал ретінде
аs a testament өсиет ретінде
аs an example, мысал ретінде
to illustrate көрсету үшін
as evidence дәлел ретінде
to clarify түсіндіру үшін
take the case of істі алайық
as in the case of сияқты
in this sense бұл мағынада
8. CONDITION – жағдайды білдіру
provided that болған жағдайда
providing that қамтамасыз ету
providing қамтамасыз ету
on the condition that деген шартпен
in the event of болған жағдайда
in case of жағдайда
in the event that болған жағдайда
in case егер
9. INTRODUCTION AND CONCLUSION – кіріспе және қорытынды
it is widely believed that деген пікір кең тараған
people often claim that адамдар жиі айтады
some people argue that кейбіреулер мұны даулайды
as a general rule жалпы ереже ретінде
generally жалпы
on the whole жалпы
in general жалпы алғанда
taking everything into account барлығын ескере отырып
all things considered барлық нәрселер қарастырылғандай
as was previously stated бұрын айтылғандай
in conclusion қорытындысында
to sum up жинақтай келе, қорытындылай келе
above all бәрінен бұрын
all in all жалпы алғанда
10. CERTAINTY – cенімділік
doubtless,… сөзсіз
one cannot deny that… мұны жоққа шығаруға болмайды…
it is (very) clear from these observations that… бұл бақылаулардан (өте) анық ..
11. DOUBT – күмән
all the same, it is possible that… бәрібір, бұл мүмкін …
it is difficult to believe that… бұған сену қиын…
12. ARGUMENTS – дәлел келтіру үшін
notably атап айтқанда
in particular сондай-ақ
specifically атап айтқанда
expressly анық
importantly маңыздысы
arguably мүмкін
significantly айтарлықтай
agreeably келісемін
fundamentally негізінен
II. Келесі тізім бір нәрсені айтудың бейресми және ресми тәсілдерін тануға көмектеседі. Тізім бөлімдерге бөлінеді: етістіктер, ауысулар, екпін сөздер.
INFORMAL FORMAL
say sorry apologize, apologise
go up increase
go down decrease
set up establish
look at examine
blow up explode
find out discover
bring about cause
put off postpone delay
make up fabricate
stand for represent
find out discover, ascertain
leave out omit
point out indicate
go against oppose
get in touch with contact
It’s about It concerns, It’s in regards to
need to required
think about consider
get obtain
put up tolerate
deal with handle
seem appear
show demonstrate, illustrate, portray
start commence
keep retain
free release
get on someone’s nerves bother
ring up call
show up arrive
let permit
fill in substitute, inform
block undermine
give the go ahead, greenlight authorize, authorise
INFORMAL FORMAL
lots of/ a lot of much, many
tons of, heaps of large quantities of, a number of
totally completely, strongly
really very definitely
III. Синоним сөздер – жазылуы әртүрлі, бірақ мағыналары бірдей сөздер. Кез келген тілдегі сияқты, ағылшын тілінде де синонимдер бар. Сөзде бірнеше синоним болуы мүмкін. Ағылшын тілін енді ғана үйрене бастаған адам үйренген әрбір сөзін синонимдерімен бірге жаттап алса, сөздік қоры артады. Біз үйренетін тілге қатысты сөздік қорымыз көбейіп, сол тілдегі құзыреттілігіміз артады. Осылайша білім алу күнделікті өмірде бізге пайдалы болады және хат жазуда және әлеуметтік ортаға қатысуда бізге көп көмектеседі.
Magnify expand
Baffle confuse, deceive
Beautiful attractive, pretty, lovely, stunning
Bossy controlling, tyrannical
Fair just, objective, impartial, unbiased
Funny humorous, comical, hilarious, hysterical
Happy content, joyful, mirthful, upbeat
Hardworking diligent, determined, industrious, enterprising
Honest honorable, fair, sincere, trustworthy
Hypocrisy duplicity, falseness
Important required, vital, essential, primary, significant, critical
Intelligence smart, bright, brilliant, sharp
Introverted shy, bashful, quiet, withdrawn
Kind thoughtful, considerate, amiable, gracious
Lazy idle, lackadaisical, lethargic, indolent
Lucky auspicious, fortunate
Mean unfriendly, unpleasant, bad- tempered, difficult
Old antiquated, ancient, obsolete, extinct
Outgoing friendly, sociable, warm, extroverted
Pacify appease, placate
Positive optimistic, cheerful, starry- eyed, sanguine
Recalcitrant obstinate, stubborn
Strong stable, secure, solid, tough
True genuine, factual, accurate, correct, real
Unhappy sad, depressed, melancholy, miserable
Weak frail, infirm, puny, fragile
About approximately
Abstract summary
To accomplish to achieve
Almost nearly
To answer to reply
Arise occur
Aromatic fragrant
Awful terrible
To behave to act
Believable plausible
Beneficial favorable
Bizarre weird
Business commerce, trade
Candy sweet
Class lesson, course
Clever intelligence
To close to shut
Comfort consolation
Comic comedian
Complete total
Completely totally
To connect to associate, to put through
Considerate thoughtful
Colossal immense, gigantic, gargantuan, monumental, giant like
Friendly warm, intimate, cordial, genuine, candid
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718