Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу. Ұлғаю, жасушаның (органеллалардың) актуальды өлшемі және суреттің нақты өлшемі. Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару (сантиметр-миллиметр-микрометр-нанометр)

Сабақтың тақырыбы: «Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу. Ұлғаю, жасушаның (органеллалардың) актуальды өлшемі және суреттің нақты өлшемі. Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару (сантиметр-миллиметр-микрометр-нанометр). Модельдеу «Микрофотографияларды пайдаланып жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу».

Бөлім: 9.1А Жасушалық биология
Педагогтің аты-жөні: Кажымуханова Г
Күні:  
Сыныбы: Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу. Ұлғаю, жасушаның (органеллалардың) актуальды өлшемі және суреттің нақты өлшемі. Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару (сантиметр-миллиметр-микрометр-нанометр).

Модельдеу «Микрофотографияларды пайдаланып жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 9.4.2.2 – микрофотографияны қолданып, жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:

Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептей алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудара алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.

 

 

 

 

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

1.    ТҚЕ сақтау.

2.    Топ басшысына бағыну.

3.    Белсенді болу.

4.    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

5.    Уақыт шегінде жұмыс жасау.

 

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

 

 

 

Тоқыма жіп

 

Жаңа сабаққа кіріспе

 

 (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

 

.

Білу және түсіну сұрақтарына жауап береді:

1. СИ жүйесінің өлшем бірліктерін ауыстыра білу не үшін қажет екенін түсіндіріңдер.

2. Мынандай : «метр», «сантиметр», «миллиметр», «микрометр», «микрон», «нанометр» деген терминдерге анықтама беріңдер. Бұл өлшем бірлікктер қалай белгіленетінін көрсетіңдер.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

 

Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.
Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Дескриптор:                    Жалпы – 3 балл

Микроскопиялық биологиялық нысандар және олардың өлшемдерің айтып шығады.

 

Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады 1. Ауыстыру коэффициенттерін қолданып анықтауды түсіндіреді.

 

2. Бір жасушада неше митохондрия болуы мүмкін екенін есептейді.

Сантиметр Миллиметр Микрон Микрометр Нанометр
14
0,1 1 1000 1000 1000000
23
0,01
160
Дискриптор:

1. Тапсырманы орындайды.

2.Берілген есепті орындайды.

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады 1. Микроскоиялық биолгиялық нысандар және олардың өлшемдерін талдайды.

 

1. Графикті сызады оны талдайды.

2. Сызбаны салып оны қарастырады.

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

 «Бір ауыз сөз» әдісі.

.

 

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

 «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *