Ағылшын тілі Икт сабақтарында
ағылшын тілі сабақтарында икт қолдану
Жасаған:Шатаева Жанерке
Тексерген:Бекжан Нұрбала Ғалымжанқызы
Ағылшын тілі сабақтарында ИКТ қолдану
Білім беруде АКТ-ны пайдалану ақпараттық қоғамды дамытудың маңызды бағыттарының бірі болып табылады. Білім беру жүйесі бүгінде «болашақ шок» жағдайында дамуда – адам бір әлемде туып, оқиды, бірақ ол басқа әлемде өз бетінше әрекет етуге мәжбүр болады. Бұл жағдайда мектеп оқушыларда жаңа дағдыларды – осы әлемге бейімделу және өзін таба білу, ақпаратты өз бетінше жинау, талдау, жалпылау және оны басқа адамдарға беру, жаңа технологияларды меңгеру қабілетін қалыптастыруы керек. Заман талабына барабар жауап – білім алушылардың өз бетінше жұмыс істеуіне, оқытудың ұжымдық формаларына, қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған оқу-тәрбие процесінің жаңа моделін жүзеге асыру.
· оқу процесінде АКТ-ны зерделеу және қолдану студенттердің қазіргі қоғамдағы өміріне және жұмысына қажетті дағдылар мен біліктілікті меңгеруге мүмкіндік береді;
· АКТ – білім сапасын арттыратын білім берудің жаңа формалары мен әдістерін дамытудың тиімді құралы;
· АКТ-ны кеңінен қолдану білімнің қолжетімділігін арттыруға, ақпараттық қоғам мен білімге негізделген экономиканың даму жағдайларына тұрақты бейімделуді қамтамасыз ететін үздіксіз білім беруден өмір бойы білім алуға (LLL парадигмасы) көшу үшін жағдай жасайды.
Оқуға деген қызығушылықты арттыруға ықпал ететін компьютермен жұмыс жасаудың жаңалығы ғана емес, сонымен қатар оқу тапсырмаларын қиындық дәрежесіне қарай ретке келтіру, дұрыс шешім қабылдауға ынталандыру жақсы әсер етеді. мотивация.
2. Ағылшын тілін оқытудағы компьютерлік технологиялар.
Қазіргі мектептегі шет тілдерін оқыту саласындағы жаңару процестері мұғалімдерге оқу-әдістемелік құралдар мен басқа да оқу құралдарын өз бетінше таңдау құқығы мен мүмкіндігін беретін жағдай туғызады. Қазіргі мұғалім нақты әдістемелік жүйе шеңберінде іс-әрекетті қатаң реттейтін дайын әдістемелік «рецепттерден» бас тартып, шет тілін оқытудағы қазіргі жағдайды талдауды, оқу үдерісінде жаңа технологияларды тиімді пайдалануды жақтайды. Мұғалімнің міндеті – әрбір оқушының тілді іс жүзінде меңгеруіне жағдай жасау, әр оқушының белсенділігін, шығармашылығын көрсете алатындай оқыту әдістерін таңдау. Мұғалімнің міндеті – шет тілін оқыту процесінде оқушының танымдық әрекетін белсендіру.
Қазіргі заманғы технологиялар дәстүрлі әдістермен салыстырғанда бірқатар артықшылықтары бар компьютерлік технологиялар екені сөзсіз.
Компьютерлік оқытудың мотивациялық әлеуеті зор.
Компьютер – мұғалімнің оқу процесінде қолданатын құралы, ол шет тілдерін оқыту процесінде әртүрлі функцияларды орындай алады:
· Оқу орны;
· Аударылатын тілде мәтін құру құралы;
· Білім беру қызметі туралы статистикалық ақпаратты өңдеу және сақтау құралы ;
· Электрондық пошта жүйесінде ана тілінде сөйлейтіндермен байланыс құралдары және т.б.
Шетел тілі мұғалімдерінің АКТ қолдануының негізгі бағыттары:
· Мультимедиялық сабақтар
· Компьютерде тестілеу.
олимпиадалар.
· Телекоммуникациялық жобалар.
· Дәріс, семинар, студенттердің баяндамалары түріндегі авторлық компьютерлік презентацияларға негізделген сабақтар .
· Жобалық әрекет.
Мұның барлығы, телекоммуникациялық жобалардан басқа, мен сабақтың әртүрлі кезеңдерінде және сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде қолданамын.
Мен компьютерлік оқыту бағдарламалары негізінде мультимедиялық сабақтар жүргіземін: « Ағылшын тілі грамматикасы .» Ағылшын тілінің грамматикасын үйренуге арналған бағдарлама. , «Тіл оқу» – осы бағдарлама арқылысөздік қорымды кеңейтемін. Жұмыс принципі: барлық терезелердің жоғарғы жағында орналасқан өрісте жаңа сөз немесе өрнек көрсетіледі, содан кейін ол аудармамен бірдей. Кәдімгі *.txt және *.rtf файлдарымен жұмыс істейді, «EZ Memo Booster» – ағылшын тіліндегі бағдарлама, ондамен сөздермен 3 жаттығуды ұсынамын. Әрбір жаттығу үшін белгілі бір ұпайлар беріледі (күрделілігіне байланысты). Мультимедиялық сабақтар оқушылардың сөздік қорын кеңейтіп, грамматикалық құрылымдарды толығырақ зерттеуге көмектеседі.
Компьютерлерде тестілеу. Тесттер мен онлайн тесттер арқылы мен студенттің осы немесе басқа материалды қаншалықты білетінін, ағылшын грамматикасын қаншалықты меңгергенін, сөздік қорының қаншалықты кең екенін тексеремін. Сонымен қатар, сіз ағылшын тілін білудің жалпы деңгейін біле аласыз. Мен келесі сынақ түрлерін қолданамын:
Жалпы орнату тестілері – жалпы тілді білуді тексеруге, сондай-ақ белгілі бір білім салаларын тексеруге бағытталған: идиомаларды, жаргон сөздерді, фразалық етістіктерді қолдану.
Грамматикалық тесттер – мен ағылшын грамматикасының ережелерін білуді тексеру үшін қолданамын. Тесттер ағылшын грамматикасының әртүрлі аспектілерін, оларды дұрыс түсінуді және оларды қолдану қабілетін тексереді.
Лексикалық тесттер – мен ағылшын тілін үйренушілердің сөздік қорын тексеру үшін қолданамын. Тесттер ағылшын тілінің әртүрлі салаларындағы тіл үйренушілердің негізгі қажетті сөздік қорын білуін тексереді.
Сонымен қатар, мен Excel форматындағы тестілеуді қолданамын , мұнда студент жұмысының нәтижесі бірден бағаланады.
Дәріс, семинар, студенттердің баяндамалары түріндегі авторлық компьютерлік презентациялар негізіндегі сабақтар.
Мультимедиялық технологияларды сабақта қолдану мүмкіндіктерінің бірі – бейне тізбегі (иллюстрациялар, бейнеклиптер, дыбыс) бар мультимедиялық презентация.
Интерактивтілік-компьютерлік презентациялар сияқты мүмкіндіктерге ие бола отырып , оқу материалын студенттердің ерекшеліктеріне тиімді бейімдеуге мүмкіндік береді. Интерактивтіліктің жоғарылауы оқушының оқу процесіне белсенді қатысуына әкеледі, бұл оқу материалын қабылдау және есте сақтау тиімділігін арттыруға ықпал етеді.
Презентацияны оқу-тәрбие үрдісінде сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолдануға болады, ал оның көрнекі құрал ретіндегі мәні өзгеріссіз қалады, қолдану мақсатына қарай оның формалары ғана өзгереді.
Мен презентацияларды үнемі қолданбаймын, әсіресе кейбір жағдайларда ол зиянды болуы мүмкін, алайда сабақ материалында иллюстрациялық материал көп болған жағдайда (мысалы, елтану материалы), компьютерлік презентацияны пайдалану сабақтың тиімділігін айтарлықтай арттырады.
Шетел тілі сабақтарында мультимедиялық презентацияларды қолдану шет тілі мәдениетінің барлық аспектілерін: танымдық, тәрбиелік, дамытушы және тәрбиелік, ал тәрбиелік аспектіде – сөйлеу әрекетінің барлық түрін: оқу, айтылым, тыңдау аспектілерін меңгерудің коммуникативтік тәсіліне негізделген. , жазу.
АКТ арқылы сөздік қорын үйрету .
Оларды кейіннен оқушылардың сөйлеу әрекетіне қосу үшін лексикалық дағдыларды дамыту сөздік қорды меңгерудің басты міндеті болып табылады. Лексикалық дағдыларды қалыптастыруда компьютерлік технологияны қолдану бұл процестің тиімділігін айтарлықтай арттырады.
Сөздің мағынасын пысықтау үшін, мысалы, оқушыларға сөздерді тақырыптық топтарға бөлу жаттығуын ұсынамын ( мектеп : бор , парта , мұғалім . Отбасы : ана , апа , апа ).
Компьютер арқылы сөздерді қолдануға жаттықтыру үшін оқушыларды мына сөздерден сөйлем құрауға шақырамын : is, a, big, there, window, bedroom, in, my ( T here is a big window in my bedroom). Сөздік қорды өнімді іс-әрекетке үйрету және қолдану кезеңінде сөйлемнің мазмұнына негізделген сөздерді байланыстыру операциялары шешуші болады. Өнімді лексикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқушыларды лексикалық бірліктерді біріктіру әрекеттеріне компьютер арқылы жаттықтырамын.
Сөйлеудің грамматикалық жағын үйрету
Жаңа ережені түсіндіру немесе білімімді тексеру үшін Power Point презентациясын қолданады . Мысалы, to be етістігінің жалғауын оқу барысында оқушыларға осы етістіктің шытырман оқиғалары туралы ертегі айтып беруге, әңгімені презентациямен сүйемелдеуге болады. Жарқын, түрлі-түсті презентация студенттерге теориялық материалды жақсы есте сақтауға және болашақта қатесіз болу етістікін қолдануға көмектеседі .