АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДА ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ТӘСІЛДЕРІ.

АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДА

ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ТӘСІЛДЕРІ.

Талипова Айгерім Амангелдіқызы

Гуманитарлык жоғары ғылымдар мектебінің, «Екі шет тілі мамандарын даярлау» факультетінің екінші курс студенті.  talipova.aygerim@inbox.ru

Ә.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті.

 Ақпараттық-коммуникациялық технология пәнінің мұғалімі Бекжан Нұрбала Ғалымжанқызының тапсырмасы бойынша мақала.

Ақпараттық технологиялар өз пайдаланушыларына әртүрлі ақпараттар мен ресурстарды ұсынады. Компьютерлер келесі әдістемелік артықшылықтарды береді: даралау оқыту, ақпараттың үлкен көлемін өңдеу, қоңыраулардың шектеусіз саны тапсырмаларға. дереу кері байланыс және т.б.

Негізгі сөздер: білім беруді ақпараттандыру. ақпараттық технология, интерактивті тақта, шет тілі.

Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялануы және білім беру жүйесін халықаралық деңгейге көтеру көптілді білім беретін кадрларды даярлау мәселесін белсендіреді, осыған байланысты осы салада жоғары білікті және кәсіби құзыретті мамандарды дайындау сапасына қойылатын талаптар  ұлғайтылды.

Ел Президентінің Қазақстан халқына Жолдауында, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беру тұжырымдамасында және басқа да нормативтік құжаттарда білім берудің негізгі мақсаты білім, білік және дағдылардың қарапайым жиынтығы емес, солардың негізінде жеке, әлеуметтік және кәсіптік ұтқырлық, алуға қабілеттілік ретінде айқындалған. ақпаратты талдау және тиімді пайдалану.

Қоғамды ақпараттандыру процесінің басым бағыттарының бірі ретінде білім беруді ақпараттандыру мұғалімдердің кәсіби қасиеттері мен дайындық деңгейіне ғана емес, білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілеріне де жаңа талаптар қояды. Бүгінгі таңда мұғалімнің білім беруде ақпараттық технологияларды құру және қолдану саласындағы білімі мен біліктілігін кәсіби педагогикалық шеберліктің элементі ретінде қарастыру қажет.

Мультимедиялық технологиялар мен Интернеттің пайда болуы және кеңінен қолданылуы ақпараттық технологияны пайдалану құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

Қарым-қатынас, білім беру, дүниежүзілік қоғамдастыққа кірігу. Ақпараттық технологиялар жеке тұлғаны дамытуға, кәсіби өзін-өзі анықтауға және өзін-өзі анықтауға әсер етеді.

Шетел тілін оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану арқылы үлкен нәтижелерге қол жеткізуге болады. Ақпараттық технологияларды қолдану студенттердің байыпты зерттеулер жасау, мультимедиялық презентациялармен жобалау жұмыстарын жасау және т.б. мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік береді. Е.И. Дмитриева, С.В. Новикова, Е.С. Полат. Т.А. Полилова, Л.А. Цветкова және басқа ғалымдар.

Ағылшын тілі сабақтарында компьютерді пайдалану оқу процесінің қарқындылығын айтарлықтай арттырады. Компьютерлік оқыту кезінде дәстүрлі оқыту жағдайларына қарағанда материалдың әлдеқайда көп мөлшері игеріледі. Сонымен қатар, компьютерді пайдалану кезінде материал қаттырақ сіңеді.

Интерактивті тақтаны аудио құралдармен үйлестіре пайдалану материалдың көрнекілігі, қолжетімділігі және жүйелі баяндалу принциптерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Интерактивті тақта материалға белсенді түсініктеме беруге, электронды маркерлерді пайдалана отырып, ерекшелеуге, нақтылауға, қосымша ақпаратты қосуға мүмкіндік береді. Бейне және ойын бағдарламалары білім беру үшін сәтті қолданылады. шығармашылық белсенділікті, пәнге деген құштарлықты дамытуға ықпал ету, тыңдау және сөйлеу дағдыларын меңгеру үшін ең жақсы жағдай жасау, бұл ақыр соңында ағылшын тілі сабақтарында материалды меңгерудің тиімділігін қамтамасыз етеді.

Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын пайдалану

(АКТ) шет тілі сабағында оқушы тұлғасын дамыту және студенттерде мынадай құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін өте өзекті: әртүрлі ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыра білу, оны іздестіру үшін сәйкес технологияларды таңдау. , ақпаратты зерттеу және өңдеу үшін барабар дағдылар мен процедураларды жасау және пайдалану және тағы басқа.

Сабақтың мақсаттары мен оның педагогикалық міндеттеріне сүйене отырып, оқу процесінде АКТ құралдарын пайдалану қажеттілігі айтылады. Сонымен, оны атауға болады:

 

— дәрілік магерит көздерінің тапшылығы:

— ақпаратты мультимедиялық формада ұсыну мүмкіндігі;

материалдар; (сабаққа дыбыстық қосымша):

— зерттелетін құбылыстарды, процестерді және объектілер арасындағы қатынастарды көрнекі түрде бейнелеу қажеттілігі; (электронды ойын арқылы сандар мен күндерді қайталау, презентацияны пайдалану):

— ақпараттық-іздеу іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын дамыту қажеттілігі (тақырыптық топтастыру және монолог құруға арналған кестемен слайд арқылы лексикалық бірліктермен жұмыс):

_ прогрессивті психологиялық-педагогикалық әдістерді (жобалық іс-әрекет, ойын, білім берудің бәсекелестік формалары және т.б.) тиімді енгізу үшін жағдай жасау;

— білім мен дағдыларды объективті бағалау қажеттілігі қысқа мерзімдер.

Көрсетілген дәлелдерге сәйкес нақты әдістемелік мақсаттағы қажетті білім беру электрондық ресурстары таңдалды: оқыту, ақпарат іздеу, модельдеу, көрсету, модельдеу, бақылау, оқу және ойын және т.б.

Ағылшын тілі күні БҰҰ-ның тікелей бастамасымен басқа тілдерге арналған ресми күндер секілді 2010 жылдан бері мерекеленіп жүр.

Ағылшын тілі — дүние жүзіне ең кең таралған тіл. Үндіеуропа тілдерінің батыс герман тілдеріне жатады. Ағылшын тілі құрылымы жағынан флективті. Ұлыбритания, АҚШ, Аустралия, Жаңа Зеландияның мемлекеттік тілі болып табылады. Канадада (француз тілімен қатар), Ирландияда (ирланд тілімен қатар) мемлекеттік қос тілдің бірі. БҰҰ-да қабылданған ресми алты тілдің негізгісі. Алты құрлыққа кең тараған бұл тілде қазір 400 млн-нан астам адам сөйлейді. 

Қортындылай келе ағылшын тілі барлық жерде және барлық кезде керек, сонымен қатар қолданысқа ие тіл екені белгілі болды.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *