Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Табиғаттағы су

Сабақ  жоспары

 

Мектебі Абай атныдағы РММИ

Пәні: Химия

 
Мұғалімніңаты-жөні:  Тореханова Багила Талгатовна
Бөлім: 8.4  С.Су
Сабақтың тақырыбы Табиғаттағы су.
  Сынып:8 б Күні:  14.05.2022 ж.
Қатысқандар саны: 23 Қатыспағандар саны: –
Осы сабақта

қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

8.4.2.6 -судың табиғатта кең таралғандығын, бірегей қасиеттерін және оның өмір үшін маңызын түсіндіру

8.4.2.7 -судың табиғаттағы айналымын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

 

ü  судың құрамы мен құрылысын айқындайды;

 

ü  судың қасиеттері мен оның өмір үшін маңызын байланыстырады;

 

ü  судың табиғаттағы айналымын сипаттайды

 

Жетістік

критерийлері

ü  судың құрамы мен құрылысын айқындай алады,формуласын жаза алады;

ü  cудың табиғаттағы таралуын біледі, cудың өмір үшін маңызын байланыстыра алады;

ü  судың табиғаттағы айналымын сипаттайтын сызба-нұсқада көрсетеді.

Тілдікмақсаттар

 

 

Оқушылар  жаңа сөздерді  түсінгенін  көрсету  үшін,   оларды қатесіз  пайдалану  қажет

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Оксид – оксид – oxide ,

Сутегі –  Водород – Hydrogen,Су – Вода – Water

Конденсация – Конденсация – Condensation,

Булану – Испарение – Evaporation

Тығыздық – Плотность – Density

АКТ қолданудағдылары Powerpoint

 

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жоспарланғаніс-әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы

0-4 мин

Ұйымдастыру.

І. Оқушылармен сәлемдесіп, сабаққа дайындығы тексеріледі және позитивті атмосфера қалыптастырылады. Оқушыларды топтарға біріктіру. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Кітап

2 топ: Дәптер

3 топ: Қаламсап

 

Презентация

 

Миға шабуыл

4-7 мин

 

 

7-15 мин

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

15-30 мин

 

 

 

 

30-35 мин

 

 

 

 

 

 

35-40 мин

 

Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін суреттер реті көрсетіледі.

Оқушылар өз ойларымен бөліскеннен кейін сабақтың тақырыбы және мақсаты таныстырылады.

 

Жеке жұмыс: Оқушылар судың құрамы жайлы білімдерін жаңа тақырыппен байланыстыру үшін бейнематериалды тамашалайды және жауап парағындағы ‘Химиялық диктант’ тапсырмасын орындайды, яғни бос орындарды кілт сөздермен толықтырады.

 

Өзін-өзі бағалау: Оқушылар презентацияда көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы өздерін бағалайды.

 

Жұптық жұмыс

Оқушылар жұпта судың физикалық қасиеттерін сипаттайтын кестені толтырады және жұптар өзге жұптармен өз жауаптарын тексереді.

 

Топтық жұмыс

Оқушылар бұрын оқыған білімдерінің негізінде  өздеріне берілген тақырып бойынша «судың мұндай қасиеттке ие болуының себебін және оның тіршілік үшін маңызын түсіндіріру» үшін постер дайындайды.

1-топ суда жүзіп жүрген мұз бөлшектерінің әрекетін бақылау;

2-топ судың қайнау нүктесін анықтау;

3-топ су ағынының магнит өрісіне  әсерін бақылау

 

Топтар өз постерлерін қорғайды, мұғалім қосымша сұрақтар қою арқылы оқушылардың білімдерін пысықтайды.

 

Сынып жұмысы:

Оқушыларға судың агрегаттық күйлерінің физикалық үдерістерін еске түсіруді ұсыныңыз. Осы білімдеріне сүйене отырып, оқушылар мүмкіндігінше түсті анимациялық нұсқаларды қолданып табиғаттағы су айналымын түсіндіреді.

 

 

Жұптық жұмыс:

Оқушыларға су айналымы туралы блок –схемаларды толтыруды және оны сипаттауды ұсыныңыз.

Оқушыларға өз жұмысын өзге оқушыларға таныстыруға мүмкіндік беріңіз.

 

Жеке жұмыс:Кестеде берілген реакция теңдеулерін аяқтайды

 

 

Үй тапсырмасы ретінде оқушыларға «табиғаттағы су айналымының тіршілік үшін маңызы» тақырыбында эссе жазуды тапсырыңыз.

 

 

Презентация

https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/8-synyp/tabihattahy-su

Қосымша 1

‘Химиялық диктант’

 

Қосымша 1

Кесте №1

 

Презентация

Қажетті реактивтер мен құрал -жабдықтар

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте №2

Презентация

 

 

 

Сабақтың

соңы

40-45 мин

 

Рефлексия

«Еркін микрофон»  әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын тыңдайды. Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Үй жұмысы Оқулық §54.оқу

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қ

андай міндет қоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
Оқушылар:

 

   
Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *