ЦИКЛОГРАММА
Бақмолда Айнұр
Бекітемін:
«Бөбек» бөбекжай
балабақшасының Директоры:
Удербаева К.А.____________
ЦИКЛОГРАММА
« Жұлдыз_» тобы, «Бөбек» б\б, «_16-20 мамыр___» 2022 жыл
Өтпелі тақырып: «Біз еңбекқор баламыз»
Тақырыбы: «Еңбек бәрін жеңбек»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин).
|
7.00-8.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату | |||||||
Д.О «Қуыршақ қонаққа дайындалуда»
Ойынның мақсаты: ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, ұзындығы бірдей деген өлшемдерді салыстыруға жаттықтыру. |
Баян қуыршақ түстенеді.
Мақсаты. Балалардың асхана ыдыстары жайындағы мағлұматын бекіту, сөйлеу қабілетін дамыту; Тамақтану кезіндегі мәдени тәртіпке , қуыршаққа деген мейірімді қатынасқа тәрбиелеу.
|
Фотасуреттер қарастыру «Менің ойыншықтарым»
Фотасуретте бейнеленген ойыншықтарды атап беру |
Жаңа қуыршақ
Мақсаты: Балаларды топталған бөлмедегі жабдықтарды дұрыс атауға үйрету; олардың міндетін анықтау; балалардың сөйлеу қабілетін дамыту; жаңадан келгендерге ілтипатпен, мейірімді қатынасқа үйрету |
«Баян қуыршақ оянды
Мақсаты: Балалардың қуыршақ киімдерінің атаулар жайлы мағлұматтарын бекіту. Мәселен, теркөйлек, ішкиім, көйлек, шұлық, туфли, түнгі жейде; киінудің реттілігі; қуыршақты киіндіру әрекетіне жаттықтыру; балалардың сөйлеу қабілетін қарқындату. Ойын барысындағы серігі – қуыршаққа деген мейірімді қатынасқа тәрбиелеу |
|||||
Жаттығулар кешені | |||||||||
Таңғы ас | 8.00 8.30 | Ойын жаттығу (мысалы: Слдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың)
|
|||||||
Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық | 8.30 9.00 | Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | |||||||
Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталықтары) материалдарын, көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау. | |||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.00 9.35 | Дене шынықтыру
Тақырыбы: Еңбек бәрін жеңбек Мақсаты:Кортоннан жасалған қамалдар арасынан саптізбекпен жүру және жүгіру Сөйлеуді дамыту 1 Тақырыбы: Еңбек бәрін жеңбек Мақсаты: Алақандағы күн әңгімесін оқу мазмұны бойынша әңгімелесу мамандықты анықта ойыны Сурет салу 1 Тақырыбы: Еңбек бәрін жеңбек Мақсаты: Таяқ пен құмға адамдардың еңбек әрекетін бейнелеуді үйрету
|
Дене шынықтыру Тақырыбы: Еңбек бәрін жеңбек
Мақсаты: Сапта тұып допты төменнен екі қолмен бір біріне лақтыру Жаратылыстану 1 Тақырыбы Еңбек бәрін жеңбек Мақсаты: Табиғат бұрышындағы ауладағы тіршілік қамқор болуға үйрету
|
Көркем әдебиет 0,5 Тақырыбы: Еңбек бәрін жеңбек
Мақсаты: Өскенде кім болам тиятырландырылған әрекеттің алуан түрлеін қолдана білуін дамыту Музыка Тақырыбы: Еңбек бәрін жеңбек
|
Дене шынықтыру
Тақырыбы: Еңбек бәрін жеңбек Мақсаты: Қос аяқтап секіруге жаттықтыру Құрастыру 0,5 Тақырыбы Еңбек бәрін жеңбек Мақсаты Зообақ қағаз циллиндрлерден оларды қосу әдісімен жануарларды жасай білуді үйрету.
|
||||
Серуен:
|
9.50-11.30 | Терезедегі өрнектерді бақылау.
Мақсаты: балаларға құбылысты түсіндіру. Олардың ойын толықтыру. Терезедегі өрнектерді бақылау. Тапсырма: трафареттің көмегңмен «Аяз атаның терезеге салған келемежді суреттері» атты ұжымдық жұмыс жасау. Көркем сөз: Бір топ бала сырғанап, Барады әне жарысып. Қалды артта қыр қалып. Қимылды ойын: «Айлакер түлкі» Мақсаты: оңды – солды жалтырап жүгіруге жаттығу. Еңбек: қардан бекініс жасауды үйрету. Мақсаты: күрекпен қарды ойып, үй салуды, бекет тұрғызуды үйрету. Жеке жұмыс: қар атжалына секіріп шығу және одан жерге түсуге үйрету. |
|||||||
Серуеннен оралу.
|
11.30-11.50 | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті | |||||||
Түскі ас | 11.50-12.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі | |||||||
«Тәтті ұйқы» | 12.30-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату | |||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени гигиеналық дағдыларды орындау. Ойын жаттығу (мысалы: Слдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың)
|
|||||||
Бесін ас | 15.30-16.00 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | |||||||
Ойындар,дербес әрекет
Баланың жеке даму картатекасына сәйкес жеке жұмыс
|
16.00-16.20
|
Д.О «Қуыршақ қонаққа дайындалуда»
Ойынның мақсаты: ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, ұзындығы бірдей деген өлшемдерді салыстыруға жаттықтыру. |
Баян қуыршақ түстенеді.
Мақсаты. Балалардың асхана ыдыстары жайындағы мағлұматын бекіту, сөйлеу қабілетін дамыту; Тамақтану кезіндегі мәдени тәртіпке , қуыршаққа деген мейірімді қатынасқа тәрбиелеу.
|
Фотасуреттер қарастыру «Менің ойыншықтарым»
Фотасуретте бейнеленген ойыншықтарды атап беру |
Жаңа қуыршақ
Мақсаты: Балаларды топталған бөлмедегі жабдықтарды дұрыс атауға үйрету; олардың міндетін анықтау; балалардың сөйлеу қабілетін дамыту; жаңадан келгендерге ілтипатпен, мейірімді қатынасқа үйрету |
«Баян қуыршақ оянды
Мақсаты: Балалардың қуыршақ киімдерінің атаулар жайлы мағлұматтарын бекіту. Мәселен, теркөйлек, ішкиім, көйлек, шұлық, туфли, түнгі жейде; киінудің реттілігі; қуыршақты киіндіру әрекетіне жаттықтыру; балалардың сөйлеу қабілетін қарқындату. Ойын барысындағы серігі – қуыршаққа деген мейірімді қатынасқа тәрбиелеу |
|||
Серуенге дайындық | 16.20-18.40 | Киіну; серуенге шығу | |||||||
Серуен | 16.40-18.00 | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Біздің балабақшамыз», «Біздің топ»
|
|||||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00 | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту. | Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. | Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. | |||