ЦИКЛОГРАММА
Жантаева Жазира
ЦИКЛОГРАММА
Ересек топ
ӘРҚАШАН КҮН СӨНБЕСІН
ТАҚЫРЫПША: «ЖАЗ ДА КЕЛДІ КӨҢІЛДІ» МЕРЗІМІ: 23-27.05
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||||||||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин). |
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату | ||||||||||||||
«Жаз келді көңілді» тақырыбында мазмұнды суреттер қарастыру
Ойын «Қандай түсті жапырақ» |
Ойын жаттығуы «Ойыншықтар дүкенінде»
Мақсаты: ойыншықтарды дұрыс атап, сипаттама беруге үйрету. |
«Деніміз сау болып өсеміз» тақырыбы бойынша суреттер құрастыру . | Сурет көру, «Бала-бақшада не істейміз»-жұмыс түрлерін анықтау | «Жаз мезгілі немен ұнайдык?»-диалог бойынша сөйлеуге жаттықтыру, қимылдарды келістіру. | |||||||||||
Жаттығулар кешені №2 | |||||||||||||||
Таңғы ас | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; | ||||||||||||||
Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық | Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | ||||||||||||||
«Ана көрген тон пішер, іке көрген оқ жонар» суретке қарап әңгіме жүргізу.
М:Отбасы мүшелерінің отбасындағы еңбегі жайлы әңгімелету арқылы балалардың сөйлеу мәнері мен сөздік қорын дамыту. |
«Менің отбасым мүшелерім демалыста» әңгімелеу.
Мақсаты: Балалардың сөздік қорын молайту. Сөздерден сөйлемді саптап дұрыс құрауға үйрету. Отбасы мүшелері арасындағы құрмет жайлы саналарына сіңірту. |
«ЖАЗ ДА КЕЛДІ КӨҢІЛДІ» бейнеленген суретке қарап әңгіме құрастыру.
Мақсаты: суретке қарап сөйлету, ойлау қаблеттерін дамыту. |
«Көңілді ойындар» ойыны.
Мақсаты: Ойын арқылы балалардың бойында қамқорлық сезімін қалыптастыру |
«Жаз мезгілінің ерекшелігі» сурет салғызу.
|
|||||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ.
«Еңбек туралы мақал-мәтелдер» Тілдің қарқынын өзгерту біліктерін бекіту.Артикуляциялық аппаратты одан әрі жетілдіру. «Сиқырлы бояулар» Вариативтік компонент Ала сиыр (трафаретпен жұмыс) Балаларды айналадағы дүниенің заттық көлемін, пішінін, түсін сақтай отырып, бастыру арқылы паралонмен сурет салуға дағдыландыру, үйрету. Балалардың танымдық, іскерлік, қызығушылық сезімдерін тәрбиелеу. |
ҚМҰҚ
«Заттың санын цифрмен сәйкестендіру. Есептік және реттік санау. Үлкен, кіші, кішкентай,өте кіші. Не неге ұқсайды?» Өткенді бекіту; аяқталмаған фигуралардан геометриялық фигураларды көре білуге үйрету; «үлкен», «кіші», «кішкентай», «өте кіші» ұғымдарын бекіту. СУРЕТ САЛУ Көңілді күн (ұжымдық жұмыс) сурет салудың техникалық дағдыларын жетілдіру, алақанмен сурет салуды үйрету, Заттарды қағаз бетіне тұтастай орналастыра отырып, мазмұнды композиция салу, дағдыларын дамыту Дене шынықтыру Секіру. Лақтыру Бір орында тұрып секіруді жетілдіру. Затты көлденеңінен (2–2,5 м арақашықтықта) оң, сол қолмен лақтыруды жетілдіру Жүруді басқа қимылдармен кезектестіріп, белгі бойынша тоқтап жүруді жетілдіру
|
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
Викторина. үй жануарларын жəне олардың төлдерін, үй құстарын атау; бөлме өсімдіктерін, балабақшаның жер теліміндегі өсімдіктерді атау; жəндіктерді атау, табиғаттағы маусымдық өзгерістері; «Қызыл кітапқа» енгізілген жəне жойылып кету қаупі төнген жануарларды атау; табиғатта өзін ұстау ережесін білу Дене шынықтыру Тепе-теңдікті сақтау Бөрене немесе гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүруді бекіту. «Би үйренейік» Вариативтік компонент Вальс 9-10 такт бойынша би қимылдарын музыка мазмұнына сәйкес орындауға үйрету. Шығармашылық қабілеттерін дамыту |
Музыка
1. Ән: Алақай, жаз келді! Бір қарқында əн айтуды дыбыстаудың бірдей күшімен əн айтуды жетілдіру.Тыңдауды қимыл көрсету арқылы сүйемелдей отырып, музыкалық бейне мен қимыл тəжірибесінің арақатынасын анықтау. Музыканың сипатына сəйкес ойын əрекеттерін орындау ҚҰРАСТЫРУ Хайуанаттар бағы Конструктор бөліктерінен құрастыру. Конструктормен ойындар үшін құрылыстарды құру дағдыларын жетілдіру, бөлшектерді бекіту мен құрылыстарды құру тəсілдерін жетілдіру |
Орыс тілі
Итоговое: Что я знаю счет на русском языке до 10 и обратно; произносить правильно свистящие, шипящие(ж,щ,с,з) и сонорные (р, л) звуки русского языка; называть группы предметов ближайшего окружения, их свойства, признаки; времена года и отдельные явления природы; употреблять в речи имена существительные единственного и множественного чисел. АППЛИКАЦИЯ «Аквариумдағы балықтар» қайшымен жұмыс; шаршы мен төртбұрышты екі бөлікке қию, жіңішке жолақтарды көлденеңінен қию дағдыларын қалыптастыру. Желіммен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру Музыка Ән: Қайырлы таң. Жеке жəне хормен əн айту дағдыларын, соза дыбыстауды, таза интонациялауды жетілдіру. Музыкалық мəнерлеу құралдарын ажырату. Музыканың биге тəн сипатын қабылдау; жеңіл қозғалу, ырғақты, қозғалу Дене шынықтыру Секіру. Велосипед тебу Бытырап, қосымша қадаммен алға, шет жағына жүруге Аяқты бірге, алшақ қойып секіруді жетілдіру. Екі дөңгелекті велосипед тебуді бекіту |
||||||||||
Серуен | Серуен №3 | ||||||||||||||
Серуеннен оралу. | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті | ||||||||||||||
Түскі ас | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі | ||||||||||||||
Түскі ұйқы | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату | ||||||||||||||
Аудио ертегі тыңдаду | Балалар әндерін тыңдату | Ертегі оқып беру | Аудио ертегі тыңдату | Ертегі оқып беру
|
|||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | Іштеріңді тартыңдар,
Көңіл күй көтерілді, Кеуделеріңді алақанмен сипаңдар, Жұдырықты қысыңдар, Енді біраз ашыңдар, Керіліңдер, созылыңдар, Енді ояндыңдар, төсектен тұрыңдар |
||||||||||||||
Бесін ас | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||||||||||||
Ойындар,дербес әрекет
Баланың жеке даму картатекасына сәйкес жеке жұмыс |
«Сиқырлы дорба» Ойынның мақсатысипап сезу арқылы жануарды тауып ата. М.Р.О «Орманшы» |
«Суреттерді орналастыр» Ойынның мақсаты: заттарды топтастыруға жаттықтыру, өз бетінше тапсырманы орындауға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту. Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б |
«Танып ал да, атын ата» Ойынның мақсаты: заттың түр-түсін, пішінін, атын атауға жаттықтыру; сөздік қорын молайту; ойлау қабілетін дамыту. М.Р.О «Хайуанаттар бағы» |
«Жанунарларды топтастыр » Ойынның мақсаты: үй жануарларды және жабайы аңдарды атауға, ажыратуға жаттықтыру Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б |
«Сиқырлы дорба» Ойынның мақсатысипап сезу арқылы жануарды тауып ата. М.Р.О «Орманшы» |
||||||||||
|
|||||||||||||||
Серуенге дайындық | Киіну; серуенге шығу | ||||||||||||||
Серуен | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Біздің балабақшамыз», «Біздің топ»
|
||||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту. | Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. | Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. | ||||||||||